Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Elefanttiratsastus

Vierailija
09.04.2015 |

Jepjep siinä sai oikeen ilmasta mainosta äärimmäisen raaka "huvi"muoto. Ja wt:eet hihku kyydissä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"] Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin. [/quote] Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky. Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta. Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä. [/quote] Olen eri mieltä viattomuudesta. Kuukausi sitten norsu teki reiän mazdan kylkeen. Oletko muuten nähnyt norsua kiimassa, raivoa löytyy kuin pienestä pitäjästä. Ja nuo norsut thaimaassa on kasvaneet kesyinä. Raakoja murtamismenetelmiä käytetään myanmarissa ja laosissa, kun norsut kesytetään viidakosta. Thaimaaseenki niitä tuodaan, mutta on muuten kovat rangastukset tiedossa.

[/quote]

Hahaha!! Vittu oot tyhmä! Ai kasvaneet kesyinä? Miten sä luulet niiden kesyyntyneen? Thaimaassa pyyhitään eläinoikeuksilla persettä ja nekin poikaset hakataan tasan tarkkaan kuriin ja nuhteeseen.

Ihmisen kiima on suurin syy maailman pahuuteen. Ihmiskaupan, raiskauksien ja seksiorjuuden rinnalla vaikka mnorsut tappaisivat joka kerta eivät ne pääsisi edes murto-osaan uhreista.

Sä olisit oikeesti hyvä vaihtokauppa.
[/quote]
Ja kuinkas paljon oot ollu norsujen kanssa tekemisissä?

Vierailija
42/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki niin pahaa niiden tiikereiden takia. :'( Sis oikeesti elää koko elämänsä kahlituna häkissä, ihminen on todella itsekäs kun tollasta tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin palautetta tuotantoyhtiölle ja livtv:lle. Eläinten huono kohtelu jatkuu niin kauan kuin näille aktiviteeteille (norsulla ratsastus, tiikerien silittely) on kysyntää. :/

contact@banijay.fi

http://www.livtv.fi/laheta-palautetta

Vierailija
44/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon justse kuiva

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"]

Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin.

[/quote]

Ihana :'D

Mut oikeasti, älä ihmeessä sanokaan. Ihailen vaimoasi, joka on lihomisesta huolimatta ilmeisesti edelleen seksuaalisesti aktiivinen, itse lihottuani häpesin itseäni niin ettei olisi tullut mieleenkään kiivetä miehen päälle enää spontaanisti. Meidän seksielämä normalisoitui vasta kun laihdutin.

[/quote]

Ihana? Mitä sun elämässä on mennyt vikaan kun hyväksyt naisvihamieliset vitsin hauskoina? Kaiveleppa sitä niin saattaa paljastua mikset kykene panemaan jos on kiloja, saattaa liittyä tohon sun syvään itseinhoon. Ja ei, en ole grammaakaa ylipainoinen. Mua ei vaan huvita se ajatus, että tulevaisuudessa tyttärestäni vitsailtaisiin typerien kanojen tirskuessa vieressä.

[/quote]

Otitkohan sä nyt hiukka liian tosissas tän? :DD Älä nyt hikeenny. Hienoa, että jotkut pitävät itsestään myös lihavana, kuten sanoin, minä en, ja siks laihdutin - nyt kaikki taas hyvin. Mutta sori, onhan tuo nyt tahattoman koominen mielikuva, että pullea vaimo himoissaan nousee ratsaille ja miehen on suljettava silmät jotta pystyy siinä olemaan... :D

[/quote]

Tasan hikeennym ja olen "hysteerinen". Jännä, mun mielestä on

ainoastaan surullinen mielikuva pariskunnasta, jossa toinen luulee olevansa intiimisti rakkaansa kanssa ja toinen tyytyy salaa halveksimaan. Luonnollisesti pilkaten myös selän takana. Ja ei, mua ei naurata nyt eikä tule naurattamaan vitsit toisten ulkonäöstä, koosta tai muodosta. Oon myös ilmaissut sen tyttöystävänsä painosta naureskeleville poikaystäville.

Kannattaa miettiä, miksi miellät toisen naisen seksuaalisuuden, miehen halveksuvan asenteen ja kehon pilkkaamisen hauskaksi. Mutta se varmaan vaatis liikaa :'(

Vierailija
45/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te katsotte sitä paskaa. Samanlaisia ootte kun hahmot ohjelmassa ja kaikki muutkin tiikerinkaappaajat.. Osoitatte omalla valinnalla että sille on kysyntää.

Vierailija
46/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"]

Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin.

[/quote]

Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky.

Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta.

Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä.

[/quote]

Ja mitäköhän sinä tekopyhä määkijä sitten oot niiden norsujen tai ylipäänsä kenenkään muun eteen tehny? Muuta kuin jeesustellut jossain palstalla * oikeen kuuluu sädekehän hinkkaus tänne asti * itsesi muiden yläpuolelle asettava itserakas lehmä.

[/quote]

Paljonkin! Ei tarvi edes asettaa vaan olen. Itserakkaus ja toisen elämän kunnioitus ovat eri asioita. Sinä valitettavasti olet liian tyhmä niitä erottaaksesi, sen takia riistät toista oman huvisi vuoksi.

[/quote]

Jaa ketähän minä riistän ja miten? :D Ja vastaus "paljon" ei oikein tyydytä, kerrohan lisää? Et ihan vakuuttanut nyt.

[/quote]

Sori maailmanparantaja, hetkesi meni jo, en jaksa enää odotella vastaustasi kun siellä nyt kuumeisesti mietit uskottavaa vastausta mitä muka oot käytännössä "paljonkin" tehnyt niiden norsujen eteen.. Mun tarttee mennä laittaa lapsille ruokaa. Moro.

Vierailija
47/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"] Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin. [/quote] Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky. Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta. Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä. [/quote] Olen eri mieltä viattomuudesta. Kuukausi sitten norsu teki reiän mazdan kylkeen. Oletko muuten nähnyt norsua kiimassa, raivoa löytyy kuin pienestä pitäjästä. Ja nuo norsut thaimaassa on kasvaneet kesyinä. Raakoja murtamismenetelmiä käytetään myanmarissa ja laosissa, kun norsut kesytetään viidakosta. Thaimaaseenki niitä tuodaan, mutta on muuten kovat rangastukset tiedossa.

[/quote]

Hahaha!! Vittu oot tyhmä! Ai kasvaneet kesyinä? Miten sä luulet niiden kesyyntyneen? Thaimaassa pyyhitään eläinoikeuksilla persettä ja nekin poikaset hakataan tasan tarkkaan kuriin ja nuhteeseen.

Ihmisen kiima on suurin syy maailman pahuuteen. Ihmiskaupan, raiskauksien ja seksiorjuuden rinnalla vaikka mnorsut tappaisivat joka kerta eivät ne pääsisi edes murto-osaan uhreista.

[/quote]

Tai sinä. Jeesusteleva hörhö, joka ei oikeasti muuta tee kuin asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Mikset painu sinne etelään auttamaan niitä eläinparkoja? Ai niin, omassa mukavassa kotonahaan on niin paljon kivempaa etäältä niitä sääliä ja lässyttää nettipalstalla ja haukkua muita omaa egoaan kohottaen. Säälittävä typerys.

[/quote]Hän on himmuisen vihainen! Kyllä ottaa wtllä sydämmestä kun eläinten oikeuksia tuodaan esiin. Silloinhan voisi joku vaikka arvostella meidän Thaimaa-feispuuk alpuumia. :'( Mut kiva kun tunsit piston sydämmessäsi. Ehkä voisit keskittää vaikka tuon raivosi opiskeluun, niin ei tulevaisuudessa tarvitse luullo norsujen "syntyvän kesyinä." Ei vittu..

Vierailija
48/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Tai sinä. Jeesusteleva hörhö, joka ei oikeasti muuta tee kuin asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Mikset painu sinne etelään auttamaan niitä eläinparkoja? Ai niin, omassa mukavassa kotonahaan on niin paljon kivempaa etäältä niitä sääliä ja lässyttää nettipalstalla ja haukkua muita omaa egoaan kohottaen. Säälittävä typerys.

[/quote]Hän on himmuisen vihainen! Kyllä ottaa wtllä sydämmestä kun eläinten oikeuksia tuodaan esiin. Silloinhan voisi joku vaikka arvostella meidän Thaimaa-feispuuk alpuumia. :'( Mut kiva kun tunsit piston sydämmessäsi. Ehkä voisit keskittää vaikka tuon raivosi opiskeluun, niin ei tulevaisuudessa tarvitse luullo norsujen "syntyvän kesyinä." Ei vittu..
[/quote]
Et vastannut vieläkään, miten paljon olet ollut norsujen kanssa tekemisissä? Ja mielestäni ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Itse olen nytkin ollut useampana kertana viikossa norsujen "reservaatissa", minne tuodaan eli pelastetaan noita burman norsuja. Appiukko siellä töissä, niin oon välillä kulkenu mukana.
T. 10 ja 17 kirjoittanut.

Vierailija
49/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sori, en ole facebookissa enkä ole puhunut mitään norsujen kesyinä syntymisestä (newsflash: täällä on muitakin keskustelijoita kuin sinä ja minä ;),

ainoastaan otin kantaa tuohon naurettavaan "eläinten oikeuksien puolustajat"-puheeseen - mä niin tiedän tän porukan, kauhee uhoaminen ja lässytys ja sitten kun kysytään mitä itse olet KÄYTÄNNÖSSÄ tehnyt asioille, mennään hiljaiseksi.. Se kun on NIIN kivaa vaan haukkua toisia ja leikkiä itse parempaa, muka tiedostavaa (tod. näk. teini kyseessä). Niin kauan kun konkreettisesti et itsekään ole tehnyt muuta kuin lässyttänyt täällä, sun puheen arvo on ihan nolla. Tai jopa miinuksen puolella. Tiedän paljon ihmisiä, jotka vierastaa "eläinsuojelijoita" just kaltaistesi aggressiivisten hörhöjen takia. Paljon puhetta, no action.

Vierailija
50/57 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eläinten huono kohtelu on isoin syy miksen mee Thaimaaseen..en vaan kestäis nähä sitä touhua

Vierailija
51/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin että ne elefantit ja tiikerit olisi raivostunert

Vierailija
52/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin tai miten hassunhauskaa on kun norsut pelaa korista tai miten ihanaa kun saa sylitellä tiikerinpentuja :(. Kyllä ihminen on itsekäs olento!

Vierailija
53/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairas

Vierailija
54/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mut oikeasti, älä ihmeessä sanokaan. Ihailen vaimoasi, joka on lihomisesta huolimatta ilmeisesti edelleen seksuaalisesti aktiivinen, itse lihottuani häpesin itseäni niin ettei olisi tullut mieleenkään kiivetä miehen päälle enää spontaanisti. Meidän seksielämä normalisoitui vasta kun laihdutin.

Vierailija
56/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky.

Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta.

Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä.

Vierailija
57/57 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Ihana? Mitä sun elämässä on mennyt vikaan kun hyväksyt naisvihamieliset vitsin hauskoina? Kaiveleppa sitä niin saattaa paljastua mikset kykene panemaan jos on kiloja, saattaa liittyä tohon sun syvään itseinhoon. Ja ei, en ole grammaakaa ylipainoinen. Mua ei vaan huvita se ajatus, että tulevaisuudessa tyttärestäni vitsailtaisiin typerien kanojen tirskuessa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi