Temptation island Elefanttiratsastus
Jepjep siinä sai oikeen ilmasta mainosta äärimmäisen raaka "huvi"muoto. Ja wt:eet hihku kyydissä.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]
43: :D Nyt vaan rauhotut. Sinä olet Se Oikea Eläinsuojelija, älä huolehdi. Ja sussa ei todellakaan myötähäpeä kuplinut kun syljit loukkauksiasi. Kyllä muoriseni sun pointti on nyt kuultu. Jatketaanko vielä?
[/quote]
Kenelle sä nyt oikein reuhaat täällä? Mä olen ihan rauhallinen ollut koko ajan, en ymmärrä "muoritteluasi" tai muita kummia viittauksia. Täällä on ilmeisesti nyt useampi sulle kirjoitellut jota et tunnu käsittävän? Haloo tämä on yleinen keskustelupalsta, ei meidän kahden intiimi foorumi. Ilmeisesti sait neniisi verbaalisesti joltakin?
Hihihii, kuolen nauruun luettuani koko ketjun.. Tuo "eläinsuojelija" reppana tekee ihan pellen itsestään... Joo määkin tykkään eläimistä, mutta ois ihan helvetin paljon parempi sekä niille eläimille että aatteelle ja muille ihmisille että tollaset teini?bimbot pysyis niistä kaukana =)
Mitä hittoa?
Mitä väliä sillä on, minkälainen ap on? Vaikka olisikin joku teinikana niin mitä ihmeen tekemistä sillä on norsujen rääkkäämisen kanssa?
Tästä asiasta NIMEN OMAAN pitää perustaa ketjuja, blogeja, mitä nyt niitä onkaan. Asiasta pitää tiedottaa niin paljon kuin ikinä vaan voi, koska valitettavasti tarpeeksi moni ei tiedä norsuratsastuksen epäeettisyydestä. Liian moni turisti eu yksinkertaisesti tajua tukevansa eläinrääkkäystä.
Perustakaa oma ketju tolle räksyttämisellenne, ketään ei kiinnosta lukea pätemistänne.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"] Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin. [/quote] Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky. Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta. Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä. [/quote] Olen eri mieltä viattomuudesta. Kuukausi sitten norsu teki reiän mazdan kylkeen. Oletko muuten nähnyt norsua kiimassa, raivoa löytyy kuin pienestä pitäjästä. Ja nuo norsut thaimaassa on kasvaneet kesyinä. Raakoja murtamismenetelmiä käytetään myanmarissa ja laosissa, kun norsut kesytetään viidakosta. Thaimaaseenki niitä tuodaan, mutta on muuten kovat rangastukset tiedossa.
[/quote]
Hahaha!! Vittu oot tyhmä! Ai kasvaneet kesyinä? Miten sä luulet niiden kesyyntyneen? Thaimaassa pyyhitään eläinoikeuksilla persettä ja nekin poikaset hakataan tasan tarkkaan kuriin ja nuhteeseen.
Ihmisen kiima on suurin syy maailman pahuuteen. Ihmiskaupan, raiskauksien ja seksiorjuuden rinnalla vaikka mnorsut tappaisivat joka kerta eivät ne pääsisi edes murto-osaan uhreista.
Sä olisit oikeesti hyvä vaihtokauppa.
[/quote]
Tai sinä. Jeesusteleva hörhö, joka ei oikeasti muuta tee kuin asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Mikset painu sinne etelään auttamaan niitä eläinparkoja? Ai niin, omassa mukavassa kotonahaan on niin paljon kivempaa etäältä niitä sääliä ja lässyttää nettipalstalla ja haukkua muita omaa egoaan kohottaen. Säälittävä typerys.
[/quote]Hän on himmuisen vihainen! Kyllä ottaa wtllä sydämmestä kun eläinten oikeuksia tuodaan esiin. Silloinhan voisi joku vaikka arvostella meidän Thaimaa-feispuuk alpuumia. :'( Mut kiva kun tunsit piston sydämmessäsi. Ehkä voisit keskittää vaikka tuon raivosi opiskeluun, niin ei tulevaisuudessa tarvitse luullo norsujen "syntyvän kesyinä." Ei vittu..
[/quote]
Sori, en ole facebookissa enkä ole puhunut mitään norsujen kesyinä syntymisestä (newsflash: täällä on muitakin keskustelijoita kuin sinä ja minä ;),
ainoastaan otin kantaa tuohon naurettavaan "eläinten oikeuksien puolustajat"-puheeseen - mä niin tiedän tän porukan, kauhee uhoaminen ja lässytys ja sitten kun kysytään mitä itse olet KÄYTÄNNÖSSÄ tehnyt asioille, mennään hiljaiseksi.. Se kun on NIIN kivaa vaan haukkua toisia ja leikkiä itse parempaa, muka tiedostavaa (tod. näk. teini kyseessä). Niin kauan kun konkreettisesti et itsekään ole tehnyt muuta kuin lässyttänyt täällä, sun puheen arvo on ihan nolla. Tai jopa miinuksen puolella. Tiedän paljon ihmisiä, jotka vierastaa "eläinsuojelijoita" just kaltaistesi aggressiivisten hörhöjen takia. Paljon puhetta, no action.
[/quote] Mutta sä et ole edes kiinnostunut aiheesta? :) Ei noin voi perustella mitään, ongelmat pitää tuoda esiin ja näkyviksi. Ei meidän kaikkien tarvi pelastaa valaista tai auttaa katulapsia Laosissa, ongelman nostaminen näkyville on hyvä tapa, vastaava ilmiö kuin turkisten käytön paheksuminen. Kuluttajaan vaikuttaminen on erittäin tehokasta ja tarpeellista, norsujakin rääkätään rahan takia. Pitää olla rohkeutta tuomita tuollainen, niin norsuratsastuksille on vähemmän kysyntää. Oletko itse ollut tuollaisella "safarilla", vai miksi puolustelet selkeästi epäeettistä toimintaa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]
43: :D Nyt vaan rauhotut. Sinä olet Se Oikea Eläinsuojelija, älä huolehdi. Ja sussa ei todellakaan myötähäpeä kuplinut kun syljit loukkauksiasi. Kyllä muoriseni sun pointti on nyt kuultu. Jatketaanko vielä?
[/quote]
Kenelle sä nyt oikein reuhaat täällä? Mä olen ihan rauhallinen ollut koko ajan, en ymmärrä "muoritteluasi" tai muita kummia viittauksia. Täällä on ilmeisesti nyt useampi sulle kirjoitellut jota et tunnu käsittävän? Haloo tämä on yleinen keskustelupalsta, ei meidän kahden intiimi foorumi. Ilmeisesti sait neniisi verbaalisesti joltakin?
[/quote]
Toki olet. En lainkaan sitä epäile.
t. tekopyhä lehmä, säälittävä määkijä, säälittävä typerys, jeesusteleva hörhö.
ps. kaikki jotka eivät ole käyneet norsuratsastuksilla ovat parempia kuin tuota kidutusta tukeneet.
pps. ltserakkaudesta kielii myös oman [quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:17"]Hihihii, kuolen nauruun luettuani koko ketjun.. Tuo "eläinsuojelija" reppana tekee ihan pellen itsestään... Joo määkin tykkään eläimistä, mutta ois ihan helvetin paljon parempi sekä niille eläimille että aatteelle ja muille ihmisille että tollaset teini?bimbot pysyis niistä kaukana =)
[/quote]
Joo, pitkän_linjan_eläinsuojelija on jo sanonut painavan sanansa. Ja se on, että norsuratsastuksesta puhuminen on vältettävä jos puhuja ei omaa pitkän_linjan_eläinsuojelijan jonka raha menee "oikeesti perille" makua miellyttävää olemusta.
Teinien turpien tukkiminen on aina tärkeämpää kuin norsujen kohtelu! :) Jännä, etten ole saanut kummaltakaan kommenttia heidän kantaansa norsuilla ratsastamiseen?
t. itserakas määkijä, jeesusteleva hörhö, säälittävä typerys, tekopyhä lehmä, ja kyllä, noi kaikki on samalta kirjoittajalta joka ei suinkaan ollut lainkaan vihainen! :)
Huh, kylläpä ap sohaisi arkaan paikkaan!! Kyllä nostattaa vihaa norsujen kiduttamisesta puhuminen :D Miksei saisi puhua/perustaa ketjuja/tiedottaa norsujen kärsivän ratsastuksesta? Mikä teitä vaivaa? Ihan oikein ap "lässyttää", siinä ei paljon paina teidän mielipiteet onko ap:lla oikeus keskustella asiasta vai ei. Huh.
Voitteko lopettaa ton kilometrilainaamisen? En tosiaan jaksanut kaikkia viestejä lukea, mutta naurettavaa väittää, ettei keskusteluun saa osallistua jos ei omista elämäänsä eläinten pelastamiselle.
Suurin asia mitä kaikki voivat tehdä, on olla käyttämättä rahaa noihin norsuratsastuksiin ja levittää niistä tietoa muillekin. Jos kaikki tekisivät tämän, ei niitä järjestettäisi eikä ongelmaa olisi. Sama juttu prostituution kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Mun mielestä jokaisen pitäisi olla tukematta tollasta, vaikka se olisi ainoa teko mitä eläimten- ja ihmisten oikeuksien puolesta tekisi. Ja siitä saa ja pitää myös puhua.
Ei tän pitäisi olla mikään kisa kuka tekee eniten hyvää, olkaa iloisia jos kukin tekee jotain ja valistakaa niitä jotka ei näistä asioista tiedä. Uskomatonta millaista jengiä täällä pyörii..
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:27"]Voitteko lopettaa ton kilometrilainaamisen? En tosiaan jaksanut kaikkia viestejä lukea, mutta naurettavaa väittää, ettei keskusteluun saa osallistua jos ei omista elämäänsä eläinten pelastamiselle.
Suurin asia mitä kaikki voivat tehdä, on olla käyttämättä rahaa noihin norsuratsastuksiin ja levittää niistä tietoa muillekin. Jos kaikki tekisivät tämän, ei niitä järjestettäisi eikä ongelmaa olisi. Sama juttu prostituution kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Mun mielestä jokaisen pitäisi olla tukematta tollasta, vaikka se olisi ainoa teko mitä eläimten- ja ihmisten oikeuksien puolesta tekisi. Ja siitä saa ja pitää myös puhua.
Ei tän pitäisi olla mikään kisa kuka tekee eniten hyvää, olkaa iloisia jos kukin tekee jotain ja valistakaa niitä jotka ei näistä asioista tiedä. Uskomatonta millaista jengiä täällä pyörii..
[/quote]
Tämä.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:17"]Hihihii, kuolen nauruun luettuani koko ketjun.. Tuo "eläinsuojelija" reppana tekee ihan pellen itsestään... Joo määkin tykkään eläimistä, mutta ois ihan helvetin paljon parempi sekä niille eläimille että aatteelle ja muille ihmisille että tollaset teini?bimbot pysyis niistä kaukana =)
[/quote]
Mikä sua tarkkaan ottaen naurattaa? Määrittelisitkö ihan konkreettisesti, miten esim. tämä ketju on vahingoittanut niitä eläimiä tai aatetta?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:50"]
Jepjep siinä sai oikeen ilmasta mainosta äärimmäisen raaka "huvi"muoto. Ja wt:eet hihku kyydissä.
[/quote]
On hevosella ratsastus sen kummempaa? Eikös sekin ole äärimmäisen raaka huvimuoto, oikeastaan raaempi koska hevonenhan on paljon kevyempi eläin?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"]
Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin.
[/quote]
Ihana :'D
Mut oikeasti, älä ihmeessä sanokaan. Ihailen vaimoasi, joka on lihomisesta huolimatta ilmeisesti edelleen seksuaalisesti aktiivinen, itse lihottuani häpesin itseäni niin ettei olisi tullut mieleenkään kiivetä miehen päälle enää spontaanisti. Meidän seksielämä normalisoitui vasta kun laihdutin.
[/quote]
Ihana? Mitä sun elämässä on mennyt vikaan kun hyväksyt naisvihamieliset vitsin hauskoina? Kaiveleppa sitä niin saattaa paljastua mikset kykene panemaan jos on kiloja, saattaa liittyä tohon sun syvään itseinhoon. Ja ei, en ole grammaakaa ylipainoinen. Mua ei vaan huvita se ajatus, että tulevaisuudessa tyttärestäni vitsailtaisiin typerien kanojen tirskuessa vieressä.
[/quote]
Otitkohan sä nyt hiukka liian tosissas tän? :DD Älä nyt hikeenny. Hienoa, että jotkut pitävät itsestään myös lihavana, kuten sanoin, minä en, ja siks laihdutin - nyt kaikki taas hyvin. Mutta sori, onhan tuo nyt tahattoman koominen mielikuva, että pullea vaimo himoissaan nousee ratsaille ja miehen on suljettava silmät jotta pystyy siinä olemaan... :D
[/quote]
No oli niin hupaisaa. Miksi se muna ylipäätään seisoi? Surkea panoprovo taas kerran. Jaksa enää edes kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:50"]
[/quote]
On hevosella ratsastus sen kummempaa? Eikös sekin ole äärimmäisen raaka huvimuoto, oikeastaan raaempi koska hevonenhan on paljon kevyempi eläin?
[/quote]
Anteeksi..?
Vastaisitko kahteen kysymykseen 1) kumpi on villieläin 2) miten luulet koulutuksen/elinolojen eroavan toisistaan?
ps. hevonenhan on niin uhanalainen eläin, että varsojen kiinniotto ja vierotus verottavat jo sukupuuton partaallla olevaa kantaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:54"]
Nin tai miten hassunhauskaa on kun norsut pelaa korista tai miten ihanaa kun saa sylitellä tiikerinpentuja :(. Kyllä ihminen on itsekäs olento!
[/quote]
Mutkun! Kyllä Nico-Reiskan ja Alekustiina-Orvokin hurmaava hymy menee toisen elämänmittaisen kärsimyksen edelle! Saatiin kivat kuvatkin missä kalpeat naamat aurinkorasvasta helottaen nää kaks söpöliiniä kiusasi elukoita pulleilla sormillaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"]
Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin.
[/quote]
Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky.
Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta.
Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä.
[/quote]
Olen eri mieltä viattomuudesta. Kuukausi sitten norsu teki reiän mazdan kylkeen. Oletko muuten nähnyt norsua kiimassa, raivoa löytyy kuin pienestä pitäjästä. Ja nuo norsut thaimaassa on kasvaneet kesyinä. Raakoja murtamismenetelmiä käytetään myanmarissa ja laosissa, kun norsut kesytetään viidakosta. Thaimaaseenki niitä tuodaan, mutta on muuten kovat rangastukset tiedossa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:05"]
[/quote]
Ihana :'D
Mut oikeasti, älä ihmeessä sanokaan. Ihailen vaimoasi, joka on lihomisesta huolimatta ilmeisesti edelleen seksuaalisesti aktiivinen, itse lihottuani häpesin itseäni niin ettei olisi tullut mieleenkään kiivetä miehen päälle enää spontaanisti. Meidän seksielämä normalisoitui vasta kun laihdutin.
[/quote]
Ihana? Mitä sun elämässä on mennyt vikaan kun hyväksyt naisvihamieliset vitsin hauskoina? Kaiveleppa sitä niin saattaa paljastua mikset kykene panemaan jos on kiloja, saattaa liittyä tohon sun syvään itseinhoon. Ja ei, en ole grammaakaa ylipainoinen. Mua ei vaan huvita se ajatus, että tulevaisuudessa tyttärestäni vitsailtaisiin typerien kanojen tirskuessa vieressä.
[/quote]
Otitkohan sä nyt hiukka liian tosissas tän? :DD Älä nyt hikeenny. Hienoa, että jotkut pitävät itsestään myös lihavana, kuten sanoin, minä en, ja siks laihdutin - nyt kaikki taas hyvin. Mutta sori, onhan tuo nyt tahattoman koominen mielikuva, että pullea vaimo himoissaan nousee ratsaille ja miehen on suljettava silmät jotta pystyy siinä olemaan... :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:01"] Mulla oli ihan oma elefanttiratsastus tänä aamuna kun vaimo kiipesi ratsaille, ei ollut kovin nautinnollista emännän nykyiset 90kg massaa päällä. Mutta eihän siitä voi sanoa, kun se suuttuu. Silmät kiinni ja yritin kuvitella muuta kuin sitä mitä näin. [/quote] Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky. Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta. Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä. [/quote] Olen eri mieltä viattomuudesta. Kuukausi sitten norsu teki reiän mazdan kylkeen. Oletko muuten nähnyt norsua kiimassa, raivoa löytyy kuin pienestä pitäjästä. Ja nuo norsut thaimaassa on kasvaneet kesyinä. Raakoja murtamismenetelmiä käytetään myanmarissa ja laosissa, kun norsut kesytetään viidakosta. Thaimaaseenki niitä tuodaan, mutta on muuten kovat rangastukset tiedossa.
[/quote]
Hahaha!! Vittu oot tyhmä! Ai kasvaneet kesyinä? Miten sä luulet niiden kesyyntyneen? Thaimaassa pyyhitään eläinoikeuksilla persettä ja nekin poikaset hakataan tasan tarkkaan kuriin ja nuhteeseen.
Ihmisen kiima on suurin syy maailman pahuuteen. Ihmiskaupan, raiskauksien ja seksiorjuuden rinnalla vaikka mnorsut tappaisivat joka kerta eivät ne pääsisi edes murto-osaan uhreista.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"]
[/quote]
Niin, oot sä hyvinvointivaltiossa elävä valkoinen heteromies nyt niin vitsikäs marttyyri, että ihan kalpenee kahdenlymmenen vuoden raaka hakkaaminen, pakottaminen lajille epäoleelliseen käyttäytymiseen, pelko, stressi ja vapaudenriisto kalpenee vierelläsi. Eroa siitä läskistä äläkä vingu täällä munaton nyyhky.
Hyvin tiivistyy tässäkin ketjussa ihmisluonne. Kidutukselle joko naureskellaan tai tehdään aasinsilta, että päästään puhumaan siitä ihmeellisestä, maailman tärkeimmästä omasta persoonasta.
Vaihtaisin oitis esim. ton ruikuttajan hengen jonkun viattoman norsun vapauteen. Ois moni samaa mieltä.
[/quote]
Ja mitäköhän sinä tekopyhä määkijä sitten oot niiden norsujen tai ylipäänsä kenenkään muun eteen tehny? Muuta kuin jeesustellut jossain palstalla * oikeen kuuluu sädekehän hinkkaus tänne asti * itsesi muiden yläpuolelle asettava itserakas lehmä.
[/quote]
Paljonkin! Ei tarvi edes asettaa vaan olen. Itserakkaus ja toisen elämän kunnioitus ovat eri asioita. Sinä valitettavasti olet liian tyhmä niitä erottaaksesi, sen takia riistät toista oman huvisi vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:24"]
[/quote]
[/quote]
Tai sinä. Jeesusteleva hörhö, joka ei oikeasti muuta tee kuin asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Mikset painu sinne etelään auttamaan niitä eläinparkoja? Ai niin, omassa mukavassa kotonahaan on niin paljon kivempaa etäältä niitä sääliä ja lässyttää nettipalstalla ja haukkua muita omaa egoaan kohottaen. Säälittävä typerys.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
Ja mitäköhän sinä tekopyhä määkijä sitten oot niiden norsujen tai ylipäänsä kenenkään muun eteen tehny? Muuta kuin jeesustellut jossain palstalla * oikeen kuuluu sädekehän hinkkaus tänne asti * itsesi muiden yläpuolelle asettava itserakas lehmä.
[/quote]
Paljonkin! Ei tarvi edes asettaa vaan olen. Itserakkaus ja toisen elämän kunnioitus ovat eri asioita. Sinä valitettavasti olet liian tyhmä niitä erottaaksesi, sen takia riistät toista oman huvisi vuoksi.
[/quote]
Jaa ketähän minä riistän ja miten? :D Ja vastaus "paljon" ei oikein tyydytä, kerrohan lisää? Et ihan vakuuttanut nyt.