Joko tartutit omikronin riskiryhmäläisiin vanhempiisi?
Miten muuten meni koronaturvallinen joulusi? Söittekö maskit kasvoilla? Pidittekö turvavälejä?
Kommentit (21)
Maskit oli koko illan käytössä kaikilla. Ei tullut tartuntoja kenellekään. Meillä oli myös iso kanisteri käsidesiä josta riitti koko suvulle.
Join käsidesin kun muuta ei tarjoiltu. Maskeja ei käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin oli paljon puhetta että koulut olisi pitänyt sulkea ennen joulua niin varmasti ainakin kaikki ne sitä mieltä oleet ovat viettäneet joulun ilman isovanhempia.
Minä olen ymmärtänyt, että koulusulkuja kannattavat kuvittelevat elävänsä omassa kuplassaan, joten voivat huoletta tavata riskiryhmäläisiä.
Ilman muuta tartutin, saanpahan perinnön nopeammin.
Se on niin lievä ja tarttuva että annetaan mennä, muuta ei ole tehtävissä kuin koettaa jarruttaa että kaikki ei sairastuisi samaan aikaan.
Yskin kaikkien päälle ja tyrkytin itse kirjoittamiani testamentteja allekirjoitettavaksi, kun olin juottanut ensin tarpeeksi känniin.
Vierailija kirjoitti:
Maskit oli koko illan käytössä kaikilla. Ei tullut tartuntoja kenellekään. Meillä oli myös iso kanisteri käsidesiä josta riitti koko suvulle.
Mistä sinä sen nyt tiedät ettei tullut tartuntoja kenellekään? Oireet voi tulla vasta reilun viikonkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen nyt tiedät ettei tullut tartuntoja kenellekään? Oireet voi tulla vasta reilun viikonkin päästä.
Kyllä sen tietää. Kaikki kaivoivat tikulla nenää.
Joko olet hakenut ulkomailta uusia variantteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää on itämisaika, viikko on niillä aiemmilla.
Toivotaan, että ei tapahtunut toistepäin.
Meidän kolmihenkinen perhe teki testit ennen kylään menoa, vaikka toki oireettomia kaikki ollaankin.
Mummon iltaan paheneva yskä kyllä yllätti ja hirvitti.
Olimme ajatelleet kyllä viettää joulun ihan oman perheen kesken, mutta mummo ja vaari niin sinnikkäästi halusivat meidät aatoksi, että lopulta annoimme periksi. Ihana joulu oli kyllä.
Otettiin pakon edessä ne niin kovasti kehutut ja kaikki pelastavat rokotteet, ja päätin että se on siinä. Sen enempää en enää tikkua laita ristiin, vaan olen oman osuuteni tehnyt kun sitä rokotetta niin kiivaasti vaaditaan.
Yllätys, melkein heti rokotteiden saamisen jälkeen alkoi tämä hulabaloo ettei rokotteet sitten mitään autakaan.
Loppui totaalisesti kiinnostus tehdä enää mitään koko asian eteen.
Jos ne nyt sitten sairastaa lievempänä koska ovat rokotettuja niin sama kai se vaikka olisin koronan sinne vienytkin. Onhan ne noita flunssia elämänsä aikana käyneet läpi ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Otettiin pakon edessä ne niin kovasti kehutut ja kaikki pelastavat rokotteet, ja päätin että se on siinä. Sen enempää en enää tikkua laita ristiin, vaan olen oman osuuteni tehnyt kun sitä rokotetta niin kiivaasti vaaditaan.
Yllätys, melkein heti rokotteiden saamisen jälkeen alkoi tämä hulabaloo ettei rokotteet sitten mitään autakaan.
Loppui totaalisesti kiinnostus tehdä enää mitään koko asian eteen.Jos ne nyt sitten sairastaa lievempänä koska ovat rokotettuja niin sama kai se vaikka olisin koronan sinne vienytkin. Onhan ne noita flunssia elämänsä aikana käyneet läpi ennenkin.
Omikron tarttuu jokatapauksessa, että siinä mielessä turha tuntea syyllisyyttä.
Saa nähdä, en ole rokotettu, eivätkä lapsetkaan ole, vanhempani on kahteen kertaan rokotettu.
Kuulun riskiryhmään itsekin, joten kaadutaan yhdessä
Kävin terveenä rokottamattomana mieheni vanhemmilla. Mitä niihin olisi voinut terveeltä tarttua?
Vierailija kirjoitti:
Kävin terveenä rokottamattomana mieheni vanhemmilla. Mitä niihin olisi voinut terveeltä tarttua?
Teitkö testin? Moni täysin terve on saanutkin testistä positiivisen viime aikoina.
Toisen luona vietin joulun, toista en halua nähdä silläkään mahdollisuudella, että olisin tartuttanut jotain siihen. Ei se kauaa täällä enää sinnittele muutenkaan.
Täällä ainakin oli paljon puhetta että koulut olisi pitänyt sulkea ennen joulua niin varmasti ainakin kaikki ne sitä mieltä oleet ovat viettäneet joulun ilman isovanhempia.