37-vuotias isä tappoi itsensä ja poikansa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1428423254305.html
Poika asui isänsä luona. Surma tapahtui jo 2 viikkoa sitten, mutta siitä ei uutisoitu kuin pikku-uutisella vasta nyt. Miksi? No tietenkin siksi, että silloin kun isä tappaa lapsensa, ei aiheesta hiiskuta mitään.
Kommentit (44)
Oikeudessa tuskin tulkitaan rakkauden eleeksi tämä sairas, itsekäs, mielenterveysongelmaisen isän teko.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:23"]
Oikeudessa tuskin tulkitaan rakkauden eleeksi tämä sairas, itsekäs, mielenterveysongelmaisen isän teko.
[/quote]
Tämä kommentti on epäilemättä naisen, joten ei minusta ihmekään jos naiset tuomitaan kovemmin tällaisten tekojen seurauksena, koska heillä itsellään on jyrkempi kanta. Jos joku nainen on rikkonut tätä sisäistä koodistoa niin hänet luetellaan yksinkertaisesti tärähtäneeksi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:23"]
[/quote]
Tämä kommentti on epäilemättä naisen, joten ei minusta ihmekään jos naiset tuomitaan kovemmin tällaisten tekojen seurauksena, koska heillä itsellään on jyrkempi kanta. Jos joku nainen on rikkonut tätä sisäistä koodistoa niin hänet luetellaan yksinkertaisesti tärähtäneeksi.
[/quote]
Sinun kommenttisi on selvästi mielenvikaisen. Murha on aina murha, oli tekijä kuka hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:34"]
Isää taisi ottaa vanhemmuus koville, eikä jaksanut poikaa enää? Sairasta joka tapauksessa. Onneksi jäi henkiin, niin pääsee kärsimään rangaistuksensa, kuten murhaajien kuuluu.
[/quote]
Yritti kyllä tappaa itsensäkin samalla. Harvemmin puuta päin ajaessa uskoo että toinen kuolee ja helposti itse selviää. Veikkaan että syytti itseään poikansa tilasta ja yritti lopettaa tämän kärsimykset mennen itse mukana.
[/quote]
Eli lapsensa murhaava isä on hyväntekijä joka vain auttaa uhriaan lopettamalla tämän kärsimykset. Jos taas äiti tappaa lapsensa niin tämä on julma narsisti. Mies hyvä, nainen paha. Näinhän tämä tuntuu aina menevän.
[/quote]
Minä, kommentoija, olen nainen, enkä jää jumittamaan mihinkään mies sitä ja nainen tätä juttuihin. Tarkastelen asioita tapauskohtaisesti.