Blogien taso laskenut huimasti..
Ainakin tähtisumu ja mutsis on.. Jälkimmäisen luulisi päin vastoin parantuneen, kun lapsetkin piti hoitoon laittaa. Plaah.
Kommentit (15)
Selvittikö kukaan palstasherlockki muuten töh urakotiäidin hulppeat tulot? Ei muuten, mutta yhdessä kommentissa lukija kehotti E:tä opiskelemaan vaikka kätilöksi, mihin E vastasi jotain että nyt tienaa enemmän kuin kätilö.
Oikeastaan ihan hyvä, ettei opiskele kätilöksi, jos työmoraali ja älli tuota luokkaa, mikä blogista käy ilmi.
Eiks toi E tuu varakkaasta perheestä, kun kerran jo 18-vuotiaana oli ostanut ensimmäisen omistusasuntonsa. Tai sit on voittanut lotossa tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:40"]
Selvittikö kukaan palstasherlockki muuten töh urakotiäidin hulppeat tulot? Ei muuten, mutta yhdessä kommentissa lukija kehotti E:tä opiskelemaan vaikka kätilöksi, mihin E vastasi jotain että nyt tienaa enemmän kuin kätilö. Oikeastaan ihan hyvä, ettei opiskele kätilöksi, jos työmoraali ja älli tuota luokkaa, mikä blogista käy ilmi.
[/quote]
Mä ihmettelin tuota samaa kommenttia. Mitä kätilöt tienaa, jotain 2500 pintaan? Olen erittäin hämmästynyt, jos tuollaisella blogilla voi tienata sellaisia summia. Toiseksi, luuleeko hän bloginsa olevan ikuisesti suosiossa niin, ettei kannata opiskella mitään?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:43"]Eiks toi E tuu varakkaasta perheestä, kun kerran jo 18-vuotiaana oli ostanut ensimmäisen omistusasuntonsa. Tai sit on voittanut lotossa tai jotain.
[/quote] Olen ymmärtänyt, että rikkaasta perheestä. Mitäs sitä sitten koskaan mitään itse tekemään. Ja selittää kyllä myös pakkomielteisen rahalla leijumisen, hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 06:57"]
No menkää antamaan palautetta sinne blogeihin, mikä järki täällä valittaa huoh.
[/quote]
No on annettu ja vastaus on "no mee sit muualle"
Bloggaaja ei tajua, että se on aika iso menetys lukijalle kun lempiblogista on tullut paska. Tottahan se on, että voi aina lähteä etsimään uutta luettavaa, mutta et sä tule löytämään enää samanlaista blogia kuin mikä tää ko. blogi oli aiemmin. Ja siksi sitä palautetta haluaa antaa, että jos bloggaaja vaikka tajuaisi tehdä blogista yhtä tasokkaan kuin aiemmin, ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:51"]
Mä ihmettelin tuota samaa kommenttia. Mitä kätilöt tienaa, jotain 2500 pintaan? Olen erittäin hämmästynyt, jos tuollaisella blogilla voi tienata sellaisia summia. Toiseksi, luuleeko hän bloginsa olevan ikuisesti suosiossa niin, ettei kannata opiskella mitään?
[/quote]
Oma kätilöäitini tietää päälle 3000 kuussa, siksi minuakin ihmetytti erittäin paljon se kommentti. Ja vielä päälle nimenomaan tuo, että eikö voi ajatella tulevaisuutta yhtään? Ei tuolla blogilla loppuelämää eletä, varsinkin jos tason lasku on tuota luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:51"]
[/quote]
Oma kätilöäitini tietää päälle 3000 kuussa, siksi minuakin ihmetytti erittäin paljon se kommentti. Ja vielä päälle nimenomaan tuo, että eikö voi ajatella tulevaisuutta yhtään? Ei tuolla blogilla loppuelämää eletä, varsinkin jos tason lasku on tuota luokkaa.
[/quote]
Tätä samaa mietin lähes kaikkien nuorten bloggaajien kohdalla, siis näiden jotka elävät blogillaan. Ilmeisesti he kuvittelevat blogihurmoksen kestävän ikuisesti, mutta eihän se niin ole. Emiliankin blogin taso on laskenut kuin lehmän häntä, mutta hän kaiketi vähät välittää, koska vetoaa postausten suureen määrään ja tekee noita itkupostauksia miten häntä kahden lapsen äitiä pitää ymmärtää. Harmi vaan, että suuri osa postauksista on jotain lyhyitä täytepostauksia. Fiksumpaa olisi postata harvemmin ja asiaa, mutta tuohonkin hän jo vastasi jossain kommenttiboksissa, että on pakko blogata että rahaa tulee. Huoh.
Pakko kyllä sanoa, että k käy vähän sääliksi. Tai no ei nyt sääliksi, mutta onpa hänellä huono tuuri :(. Oli kiva lukea vähän henkilökohtaisempi postaus, eikä niitä ainaisia rättien esittelyitä, yhteistyöpostauksia tai arvontoja.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 06:59"]Kyllä ne bloggaajat täälläkin käy lukemassa mitä heistä puhutaan ;) .
[/quote]
Sepä se :) Ja tää on keskustelupalsta, jossa keskustellaan asioista :D blogien kommenttiboksi ei mielestäni ole siihen tarkoitukseen sopiva.
Mua siis kiinnostaa keskustella asiasta, satuin nyt unohtaa koko aloitukseni, mutta täällä oon taas ja odottelen asiallista keskustelua!!
Ap
Näköjään tylsiksi muuttunu kun ei herätä keskustelua :D
Eihän Emilialta tule postauksia enää kuin kerran viikossa, jos silloinkaan. Myös "päivän paras" -jutut näytti loppuvan aika nopeasti.
Luulin, että nyt kun molemmat lapset on tungettu päiväkotiin, olisi äidillä nyt aikaa vihdoin blogata ajan kanssa, mutta nähtävästi ei.
No menkää antamaan palautetta sinne blogeihin, mikä järki täällä valittaa huoh.
Kyllä ne bloggaajat täälläkin käy lukemassa mitä heistä puhutaan ;) .
Nostellaanpa. Vaikka Emilian blogiahan ei saa arvostella, koska kahden lapsen äiti ei tod ehdi kaikkea mitä lukijat haluaisivat. Niih.