2 vuotta sitten tapahtunut uhkaus ahdistaa
Uhkausta ei ole toteutettu, sen esittäjäkin oli aivan tuntematon. Silti ahdistaa.
Mitä teen?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:46"]Yksi sana: u-noh-da!
[/quote]
psy-ko-lo-gi
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:45"]Millainen uhkaus oli kyseessä ja onko uhkaajasta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään?
[/quote]
Ei ole kuukunut yhtikäs mitään. Uhkaus voisi toteutuessaan aiheuttaa minulle suurta häpeää ja pilata elämäni.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:45"]Millainen uhkaus oli kyseessä ja onko uhkaajasta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään?
[/quote]
Ei ole kuukunut yhtikäs mitään. Uhkaus voisi toteutuessaan aiheuttaa minulle suurta häpeää ja pilata elämäni.
[/quote]
Ja lisään vielä että tosiaan itken tämän takia usein iltaisin. En vain jotenkin uskalla unohtaa
Ap
Käy juttelemassa ammattiauttajan (esim. psykologin tai terapeutin) kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:52"]Käy juttelemassa ammattiauttajan (esim. psykologin tai terapeutin) kanssa.
[/quote]
En uskalla kertoa tästä kenellekään. Olen yrittänyt mutta häpeä on liian suuri. Itkettää.
Ap
Tuskinpa sinä olet tehnyt mitään niin häpeällistä, ettei kukaan muu ole koskaan tehnyt sellaista. Unohda tyhmä uhkaus ja jatka elämääsi.
Kaikki me teemme virheitä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:52"]Käy juttelemassa ammattiauttajan (esim. psykologin tai terapeutin) kanssa. [/quote] En uskalla kertoa tästä kenellekään. Olen yrittänyt mutta häpeä on liian suuri. Itkettää. Ap
[/quote]
No he ovat tottuneet kuulemaan kaikenlaista, veikkaan, ettei oma tarinasi hätkäytä ammattilaisia. Ja heillä on vaitiolovelvollisuus, eli he eivät saa kertoa asioitasi eteenpäin. Kannattaa puhua asiasta, koska muuten se voi vaivata sinua vielä vuosienkin jälkeen. Eikö olisi ihanaa, jos saisit käsiteltyä pelot ja ahdistukset ja saisit mielenrauhan?
Uhkaukset annetaan, ne eivät vain tapahdu.
Millainen uhkaus oli kyseessä ja onko uhkaajasta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään?