Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsija hetken paikalla :)

Vierailija
08.04.2015 |

:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua jahdataan unessa ja melkein tapetaan? Ja tätä näen usein unessa.

Vierailija
2/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi unessa vessat on siivottomia tai varattuja, ovien lukot ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mahtoi tarkoittaa uneni jossa söin riisiä jonka seassa oli kokonainen kuollut musta korppi sekä kullanvärinen perhonen? :O

Vierailija
4/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jatkuvasti unia joissa syön katkarapuja. Hyvin usein näen myös unta joissa harrastan seksiä entisten kiusaajieni kanssa ja olen heihin ihastunut. Mitä ihmettä? N18. Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
5/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikoinaan paljon unia karhuista jotka jahtasivat minua, pääsin aina karkuun. Mutta miksi karhu unet loppuivat kun sain lapsen? 0_o

Vierailija
6/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen unta jossa katson tv:stä unelmieni elämää

Vierailija
7/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet paikalla jos et vastaa kysymyksiin?

Vierailija
8/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä unten maille :)

Vierailija
9/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:34"]

Miksi unessa vessat on siivottomia tai varattuja, ovien lukot ei toimi.

[/quote]Haha, minäkin näen tällaisia unia. Nykyään vähemmän, kun jätin iltateen juonnin pois rutiineistani :)

Vierailija
10/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun unessa joku jahtaa minua tai on kiire johonkin, en pysty juoksemaan kunnolla, jalat painaa kuin synti. Kertooko se jostain? Ja aina kun unessa joudun soittamaan hätänumeroon, näppäilen sen väärin. En ole koskaan unessa onnistunut näppäilemään numeroa oikein!! Se on ahdistavaa ja kamalaa. Mistä se kertoisi?

Vierailija
11/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näen vain paskoja seksiunia? Aktit hädin tuskin ehtivät ikinä edes alkaa kun ne jollain tapaa keskeytetään tylysti ja lopullisesti. Esim. yhtäkkisesti huomaammekin olevamme keskellä perjantairuuhkaista Prismaa, tai kondomista puuttuu joku kiinnitysrengas (kyllä, minun seksiunissani näperretään kondomien kanssa, vieläpä varsin teknisten). Tai sitten se ei vaan tunnu yhtään miltään. Aika ankeata.

Vierailija
12/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:39"]

Aina kun unessa joku jahtaa minua tai on kiire johonkin, en pysty juoksemaan kunnolla, jalat painaa kuin synti. Kertooko se jostain? Ja aina kun unessa joudun soittamaan hätänumeroon, näppäilen sen väärin. En ole koskaan unessa onnistunut näppäilemään numeroa oikein!! Se on ahdistavaa ja kamalaa. Mistä se kertoisi?

[/quote]

Täysin samat teemat mulla ahdistavissa unissa. Kerran olen onnistunut lopulta näppäilemään oikein, mutta kun hätäkeskuksesta kysyttiin mihin se ambulanssi ja paloauto kolaria hoitamaan lähetetään, en osannut nimetä paikkaa edes etäisesti (suomeen?). Pimeä tie keskellä ei mitään ja katsoin kuinka ihmiset edessäni kuolivat, toisessa kädessä puhelin linja häkeen auki :\

Vierailija
13/13 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo kun useimmissa unissani kumppani pettää? Tai jos pakenen unissani usein vanhaan ränsistyneeseen taloon tai laivaan? Joskus myös näen unia joissa joudun ahdistavaan tilanteeseen, mutta en saa sitä hoidettua pois, esim. rahat loppuu kassalla ja jään unessani ikuisiksi ajoiksi velkaa. Tai töissä on kiire, mutta en silti saa asiakkaita hoidettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi