Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään melko vanhan huonokuntoisen oloisen miehen jakamassa mainoksia

Vierailija
08.04.2015 |

ja tuli niin surullinen olo :,( teki niin mieli mennä sanomaan että minä voin jakaa ne sinun puolesta. Mies oli pyörällä liikkeellä ja hidasta näytti meno olevan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:08"]ja tuli niin surullinen olo :,( teki niin mieli mennä sanomaan että minä voin jakaa ne sinun puolesta. Mies oli pyörällä liikkeellä ja hidasta näytti meno olevan..
[/quote]

...mutta et mennyt? Turha enää voivotella

Vierailija
2/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. Ihan kyynel vierähti. :( voi mies parkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeiston tulevaisuusvisio se siinä vain vilahti.

Vierailija
4/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:08"]ja tuli niin surullinen olo :,( teki niin mieli mennä sanomaan että minä voin jakaa ne sinun puolesta. Mies oli pyörällä liikkeellä ja hidasta näytti meno olevan..
[/quote]

...mutta et mennyt? Turha enää voivotella
[/quote]
En mennyt kun ei tuota vauvaa voinut jättää yksin.

Vierailija
5/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tulevaisuutta suurimmalle osalle, jos Kokoomus vielä pääsee hallitukseen. Mieti, kenelle äänesi annat.

Vierailija
6/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:08"]ja tuli niin surullinen olo :,( teki niin mieli mennä sanomaan että minä voin jakaa ne sinun puolesta. Mies oli pyörällä liikkeellä ja hidasta näytti meno olevan..
[/quote]

Lukiko sillä selässä korjausliike?

Vierailija
7/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mainosten jakaminen ole ihan vapaaehtoista.

Vierailija
8/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi olla vapaaehtoista yms, mutta eikö silti saa sääliä? Vittu mitä narsisteja täällä on. ONKO EMPATIAN KYVYSSÄ PUUTTEITA ONKO? vittu teidän kanssa. Saatanan sairaat paskat.

Vierailija
9/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vanha herra. Ehkäpä on vain halunnut jotakin askaretta päiviinsä, kun on tottunut muuhun kuin nykyajan loisimalla itsensä elättävä vetelehtijäsakki. Todennäköisesti elää pidempään, kun jatkaa reippailuaan, eikä jää sängyn pohjalle makoilemaan ja kuolemaa apaattisena odottelemaan.
Hänestä olisi syytä ottaa mallia!

Vierailija
10/10 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et halua jakaa mainoksia vanhuksena, sä perustat sen start uppis ja sä myyt sen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme