Lapset miettineet anopille kivan joululahjan. Kysyivät puhelimitse eilen monta kertaa, onko avannut sitä. Nyt aamulla
sanoin heille, että nyt voitte soittaa mummolle ja kysyä lahjasta. He soittivat, mutta mummo ei ollut vieläkään avannut lahjaa, vaikka on joulupäivä. Ja tiesi, että lapset odottavat innokkaana palautetta.
Mitä mieltä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on avannut mutta ei halua kommentoida sitä. Joko inhoaa sitä eikä halua pahoittaa lasten mieltä tai sitten rakastaa sitä ja tyypillisesti ikäpolvelleen ei pysty ilahtumista käsittelemään ilman syyllisyyttä ja katkeruutta ja siksi teeskentelee ensin tietämätöntä ja sitten välinpitämätöntä. Jälkimmäinen tapa niiiin tuttu jo vuosien ajan!
Mitä? Nyt menee jo todella monimutkaiseksi. Miten noin voi elää? ap
Onko mahdollista, ettei mummo muista mikä lahjoista oli teidän lapsilta saatu, eikä siksi halua kommentoida asiaa, koska pelkää kehuvansa väärää lahjaa? Mitä lapset hänelle antoivat?
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna ei tarvi lahjaa ostaakaan, kun mummi ei asiasta innostu.
Ja muutoinkaan ei tarvitse muistaa eikä käydä. Miniä penikoineen on tooooodella rasittava tapaus. Poika löi kätensä ruskeaan kun tuon a. Kan otti, mutta se on pojan ongelma, ei minun.
Jättäkää meidät anopit rauhaan ja pysykää penikoineen kotonanne.
Minä nautin elämästä, ilman teitä.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutoinkaan ei tarvitse muistaa eikä käydä. Miniä penikoineen on tooooodella rasittava tapaus. Poika löi kätensä ruskeaan kun tuon a. Kan otti, mutta se on pojan ongelma, ei minun.
Kiitos!
Vau, mikä helmi anopikseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Tämä!
Mini en halua nähdä miniääni enkä kakaroitaan, käyköön poika yksin luonani jos on asiaa.
Minä en ole lapsenvahti enkä ostoautomaatti. Haluan nauttia eläkepäivistäni yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!Vau, mikä helmi anopikseen!
Niin, teidän miniöitten mielestä muiden on pakko teitä kestää.
Minä en ainakaan kuluta viimeisiä vuosiani katselemalla aina ja kaikkeen tyytymättömän miniäni naamaa. Sanoin pojalleni, että käydä saa jos vaimonsa osaa käyttäytyä, muuten ei, enkä minä suurin surminkaan mene miniäni aina likaiseen kotiin, poikakin on luovuttanut, ennen niin siististä miehestä in tullut turjake.
Mutta hän on aikuinen ihminen, eläköön miten haluaa, kunhan ei elämäänsä levitä minun kotiini.
Eri
Olisiko viettämässä joulua paikassa, jossa määrätty, että jokainen saa vain yhden lahjan ja loput pitää jättää kotiin ja avata myöhemmin. Meillä oli tällainen joulu. En tykkää.