Miksi joillakin päiväkoti-ikäisillä nenä vuotaa aina??
Ja sitten nämä räkanokat aina myös tartuttaa taudin muille. Tiettyjen perheiden kanssa ei jaksaisi tavata kun räkänokat tulee ja räkii joka paikkaan ja omat lapset sitten saa flunssan:/
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:32"]Olen miettinyt samaa! En noin kärkkäästi tosin, mutta itsellä tytär 1v 6kk ja nenä ei vuoda muulloin kun kipeänä flunssassa sen pari päivää. Ulkonakaan ei koskaan tarvitse olla pyyhkimässä!
[/quote] Yksikin 4v poika tuttavapiirissä enkä ole nähnyt sitä kuin yhden kerran ilman että räkä valuu. Ja sitä siis yleensä aina valuu niin et koko naama on kuin törkyturpa! Ap.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:32"]Olen miettinyt samaa! En noin kärkkäästi tosin, mutta itsellä tytär 1v 6kk ja nenä ei vuoda muulloin kun kipeänä flunssassa sen pari päivää. Ulkonakaan ei koskaan tarvitse olla pyyhkimässä! [/quote] Yksikin 4v poika tuttavapiirissä enkä ole nähnyt sitä kuin yhden kerran ilman että räkä valuu. Ja sitä siis yleensä aina valuu niin et koko naama on kuin törkyturpa! Ap.
[/quote]
Mäkin tiedän yhden. Äiti poltti koko raskausajan ja lapsella ollut koko elämänsä jatkuva korvatulehdus tai hengitystietulehdus kierre. Aina vuotaa nenä ja joka kerta kun nähdään niin on kipeänä eikä edes ilmoita siitä, että osattaisiin pysyä poissa!
Olen miettinyt samaa! En noin kärkkäästi tosin, mutta itsellä tytär 1v 6kk ja nenä ei vuoda muulloin kun kipeänä flunssassa sen pari päivää. Ulkonakaan ei koskaan tarvitse olla pyyhkimässä!