Sovimme miehen kanssa ettemme osta tänä vuonna toisillemme joululahjoja, odotin silti saavani edes JOTAIN pientä...
Vaikka nyt kukkasia tai suklaata. Mies ei tajunnut ostaa minulle MITÄÄN. Niin paljon ilmeisesti merkkaan hänelle..🙄
Kommentit (26)
Ootko vähän passiivisaggressiivinen.
Varmaankin provo. Mutta jos kirjoitat tosissasi, jatka vain itsesi lapseksi asemoimista.
Sinähän ääliö olet. Sovit jotain, odotat jotain muuta ja loukkaannut, kun toinen pitää lupauksensa.
Sinä sanoit että , EI mitään , sanoppa nyt ensi viikolla, että olisi sitten mukava Saada Pieni uuden vuoden lahja ja ota selvää mitä Hän haluaa nythän alkaa tammi alekkin Tuota kukat niin Eikö hän osta sinulle Syntymäpäivänäsi?
No Hyvää joulua.
Katson Jouluyön Messua YLE TV 1
.
Käytät henkistä väkivaltaa. Jos haluat kukkia SANO SIITÄ! Pelit ei kuulu terveeseen suhteeseen.
Toi on kyllä harmillista, mieheni sanoi myös että ei tänä vuonna osta mitään mutta osti kuitenkin alusvaatteita ja yöpaidan ja kirjan. Olin tosi iloinen näistä. Varmasti harmittaa.
Olisitko voinut sitten sanoa, mitä ajattelet, eli ostatte jotain pientä?
Me ollaan sovittu jo vuosia sitten ettei osteta eikä olla ostettu. Ostitko itse miehelle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä harmillista, mieheni sanoi myös että ei tänä vuonna osta mitään mutta osti kuitenkin alusvaatteita ja yöpaidan ja kirjan. Olin tosi iloinen näistä. Varmasti harmittaa.
Tuo se vasta on ärsyttävää kun ei pidetä sopimusta.
Sitten saa olla ikuisesti arvaamassa, mitä 'oikeasti sovittiin' kun sovittiin jotain...
EI näin.
Vaan jos sovitaan, ettei mitään, niin sitten EI MITÄÄN.
Sinun pitäisi kiittää miestäsi, että hän on luotettava tyyppi ja pysyy sovituissa asioissa. Kuitekin sä vaan täällä nillität ja tunnet epäoikeudenmukaisuutta itse sopimistasi asioista. Taidat olla vähän heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo se vasta on ärsyttävää kun ei pidetä sopimusta.
Sitten saa olla ikuisesti arvaamassa, mitä 'oikeasti sovittiin' kun sovittiin jotain...EI näin.
Vaan jos sovitaan, ettei mitään, niin sitten EI MITÄÄN.
Joo miehes ei tiennyt sinun olevan teiniprinsessa loukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Käytät henkistä väkivaltaa. Jos haluat kukkia SANO SIITÄ! Pelit ei kuulu terveeseen suhteeseen.
Ap on ammattiloukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies oikeasti välittäisi naisesta olisi hän ostanut jotain pientä kivaa yllätykseksi. Sori AP, että miehen todellinen luonto selvisi näin jouoluna. :(
Vierailija kirjoitti:
Se on per$aukinen luuseri.
Tätä epäilen itsekin. Terve menestyvä mies haluaa esitellä vaurauttaan naiselle lahjojen muodossa.
odotin silti saavani edes JOTAIN pientä...
Saitko edes penistä?
Ei tarkoittaa ei.
Hieno mies sinulla, kun voit luottaa että uskoo kun sanot ei.
Meillä tehtiin sopimus, että jokainen voi ostaa max 10 euron lahjan. Poika osti minulle raaputusarvan, jossa oli 100 euron voitto. Nyt minulla on raha ensi joulun lahjoihin. Kympillä saa yllättävän paljon pieniä käyttöesineitä, esimerkiksi hygieniatuotteita, sukkia, hanskoja, kynttilöitä, kukkia, juustoa, kahvia ym. Pienille lapsille piirrustustarvikkeita, kirjoja, sukkahousuja ym. Aineettomat lahjat. Yksi lapsenlapsi lupasi käydä tekemässä viikkosiivouksen.
Lopeta!