Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammaslääkäri haluaa poistaa minulta 4 hammasta!

Vierailija
08.04.2015 |

Tytöt ja pojat!
Tämä on opettavainen tarina. Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä, nimittäin jätä hampaita hoitamatta!
Olen aina pelännyt hammaslääkäriä ja jättänyt hoidot viime tippaan eli mennyt kun on ihan pakko. Kun on kivut saatu hallintaan, on taas "unohtunut" koko homma. Siis toki pesen hampaat aamuin illoin. Mutta nuorena aikuisena hampaani olisi pitänyt oikoa mutta en halunnut. Hampaat ovat siis vinot osittain ja aiheuttaneet kaikenlaista ongelmaa. Reikiintyvät helposti ja varsinkin raskauksien aikana hampaat ovat lohkeilleet paljon....

Nyt päätin että vuoden 2015 projekti on hammasprojekti. Tämän vuoden aikana minulta on paikattu 3 reikää. Poistettu hammaskiveä. Otettu röntgen ja todettu että 4 hampaassa juuret kuolleet ja tulehduksien alkua.. Joten ne pitää poistaa.

Ette arvaa kuinka harmittaa.. On helppoa olla jälkiviisas "olisi pitänyt.." Mutta ei se nyt auta. Häpeän hampaitani :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:12"]

Onneksi olen saanut hyvät hampaat synnyinlahjana. Pesen kerran päivässä, reikä viimeksi teininä, ei juurihoitoja, ei hammaskiveä ole ollut, ei ientulehduksia, pari viisaudenhammasta poistettu, eipä muuta. Suorat, terveet ja valkoiset hampaat. Ikä, 40v.

[/quote]

nää on aina mahtavia viestejä :D kiva, että sulla menee hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla