Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut yritettiin ryöstää pankkiautomaatilla, keskellä kirkasta päivää

Vierailija
14.08.2008 |

luuli ilmeisesti että nostin rahaa, mutta katsoinkin vain tilin saldoa että onko rahaa tullut, päästi menemään kun näytin kukkaron etten saanut rahaa eikä rahaa ole. Tein rikosilmoituksen. Onko kenellekkään käynyt näin? Ihan paniikissa vieläkin ja mietin vain että mitä kaikkea olisi voinut tapahtua. Lapsi oli mukana vielä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiautomaateissa on videotallennin,mutta yksityisyyden (???) takia kuva jää epäselväksi. Eli ryöstäjää ei koskaan saatu kiinni. Sinne meni koko tili.

Toivon,että karman laki edes rankaisi tuota mulkkua!

Vierailija
2/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijä oli selvästi sekaisin (huumeissa, juovuksissa)

ei uhkaillut mutta piti käsiään piilossa (puukko?)

Vain luoja tietää mitä olisi tehnyt jos ei olisi uskonut minua ettei rahaa ole, tai jos olisi ollut rahaa niin mitä sitten olisin hänelle sanonut, tai mitä hän olisi tehnyt.

Luuli varmaankin helpoksi ryöstettäväksi kun lapsi mukana. Onneksi rahaa ei ollut ja päästi menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rikosilmoituskin pelotti jos tuo tyyppi joskus tulee minulle tai lapselle jotain tekemään sen takia

Vierailija
4/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut huomauttamaan takana seisovalle, että please, menetkö vähän kauemmas, kun tuntuu, että on niin lähellä, että varmaan näkee tunnusluvut ja kaikki.

Vierailija
5/5 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut huomauttamaan takana seisovalle, että please, menetkö vähän kauemmas, kun tuntuu, että on niin lähellä, että varmaan näkee tunnusluvut ja kaikki.

Mä pidän aina jonkun 1.5 metrin välin edelläolijaan, joskus enemmänkin jos tilaa riittää, koska mua ainakin ahdistaa jos joku on ihan takana kyttäämässä. Joskus tekee mieli pyytää menemään kauemmas, mutta olen toistaiseksi tyytynyt mulkoilemaan... Luulisi että ihmiset tajuaisivat itse mikä on kohteliasta. Niin, ja sitten kun itse jonotan vähän kauempana, niin jotkut työntyvät siihen väliin. Kuitenkin seison ihan selkeästi siinä automaatin kohdalla, en missään sivussa, mistä voisi päätellä että venailen vain huvikseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi