Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?
Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon.
Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?
En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D. Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii..
Kommentit (192)
"Pelekääkkönä poliisii ja haluukkona naia?"
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:54"]
Naiset tykkää että mies vie ja nainen vikisee. Vaikka se vähän vastustelisi, kouri ja suutele vaan!
[/quote]
Tällä taktiikalla avokämmen on taattu
Naisilta olisi mukava kuulla omasta suusta vastauksia kiitos ! - AP :D
Itse vain ronskisti alan hieroa miehen sisäreisiä mutta tämä vastaava taktiikka ei taida taas miehillä toimia yhtä hyvin koska harvemmin mieheltä tylyt pakit tulee seksiasioissa
No jos musta tuntuu, et haluun suudella, niin kyllä mä ainakin naisena oon suoraan sanonut, et saako sua suudella. Tai sit jos on sohvalla oltu, niin sit oon vaan lähennellyt ja koskettanut. Kyllä toisen elekielestä näkee haluuks toinen jatkaa. Ja jos ei, niin siinä se.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:58"]
No jos musta tuntuu, et haluun suudella, niin kyllä mä ainakin naisena oon suoraan sanonut, et saako sua suudella. Tai sit jos on sohvalla oltu, niin sit oon vaan lähennellyt ja koskettanut. Kyllä toisen elekielestä näkee haluuks toinen jatkaa. Ja jos ei, niin siinä se.
[/quote]
En ole ikinä tavannut naista joka noin avoimesti sanoisi että saako suudella tms :D kaikki ovat aina olleet hiljaa ja täytyy vaan kokeilla kepillä jäätä että kuinka käy. Jos olisin sinun kanssasi vastaavassa tilanteessa olisin todella innoissani
[/quote]
Tiedättekö sen tunteen kun päätätte lähteä lähestymään käden kanssa tai siirrytte lähemmän istumaan ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa kun seuraatte miten toinen asian ottaa :D
Kaiva mulkku esiin. Puoliheijarilla läpsit leikkisästi poskelle. Ala jyystää. Pyyhi mulkku verhoon. Poistu.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:54"] Naiset tykkää että mies vie ja nainen vikisee. Vaikka se vähän vastustelisi, kouri ja suutele vaan! [/quote] Tällä taktiikalla avokämmen on taattu [/quote] No sitten vaan "ai tykkäät läpsimisestä?" ja nainen mahalleen polvien päälle ja takamus punaiseksi! Tämä on todistettu juttu, naiset tykkää alistamisesta! 50 shades of Grey sen todistaa!
[/quote]
Varmasti tykkääkin mutta vain kirjallisuustasolla ja onhan se naisen ajatusmaailma muutenkin niin outo
Täällä toinen mies painii vastaavan ongelman kanssa. Treffit sovittu uuden deitin kanssa viikonlopulle eikä näy juuri aikuisten vastauksia tässä ketjussa
m32
Perinteisin tapa on varmaankin katsoa leffaa vierekkäin sohvalla ja pikkuhiljaa hivuttautua lähempään kosketukseen. Haukottelu ja kainaloon ottaminen samalla on kai se mainostetuin tapa, voihan sen vaikka tehdä ylikorostetusti ja huumorilla. Nainen taas hoitaa oman osuutensa ja viestii kyllä halunsa. Jos hän ei vastustele tai kavahda kauemmas, voi jatkaa pidemmälle.
Lähtökohtaisesti koskettelu kannattaa aloittaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Halaaminen saapuessa, käden koskettaminen keskustelun lomassa jne vievät tunnelmaa intiimimpään suuntaan.
[/quote]
SAISIKO LISÄÄ TÄLLAISIA VASTAUKSIA KIITOS
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:58"]
[/quote]
SAISIKO LISÄÄ TÄLLAISIA VASTAUKSIA KIITOS
[/quote]
Kopioi &liitä, niin paljon kuin haluat
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:55"]
Naiset tykkää että mies vie ja nainen vikisee. Vaikka se vähän vastustelisi, kouri ja suutele vaan!
[/quote]
[/quote]
Ei minulta. Avohaarat olisi. Mutta mistäs tuollaista miestä löytäisi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
Ei minulta. Avohaarat olisi. Mutta mistäs tuollaista miestä löytäisi.
[/quote]
T: pumpattava barbara
Mä en kestä miehiä, joiden on pakko juottaa viiniä, jotta pääsevät panemaan. Kai se jo osaa odottaa, että alat leffan jälkeen kouria. Se on se perinteinen ja tylsä tapa.
Kun meet ovelle vastaan, halaa häntä heti. Lähesty sillain kohtuullisen hitaasti ja kato silmiin, jos se kääntää naamaansa ylöpäin sua kohti, voit pussata nopeesti suulle/suupieleen/poskelle - riippuen vähän siitä miltä se tilanne tuntuu. Kyllä se oikee tapa tulee siinä tilanteessa. Otat takin ja laitat naulaan tietysti.
Meette rennosti siihen sohvalle istumaan, istu sä vaikka ensin, vaikka siihen ihan keskelle niin ettei nainen "pääse" sinne toiseen nurkkaan mahdollisimman kauas sua pakoon :D Siinä voitte nauttia sitten viiniä. Kun keskitytte leffaan, siirry sinne sohvalle makuuasentoon ja kehota hänen tuleen siihen sun viereen/päälle miten nyt parhaiten koon puolesta siihen sovitte. Kyllä se tulee. Voit silitellä selkää/hiuksia ja tod näk alatte sitten tuijotteleen siinä toisianne ja leffa jää vähän taka-alalle. Sitten pussailette ja kyllä se fiilis vie sitten mukanaan jos on viedäkseen. Meno kiihkenee ja pian ne kädetkin alkaa harhaileen vähän alemmas ja paidan alle jne.
Musta olis ainakin hölmöä, jos joku kysyisi kotitreffeillä, että saako suudella. En mä ainakaan menisi kenenkään kotiin treffeille ellen haluaisi suudella kyseistä henkilöä. Jossain vaiheessa vain istut sen verran lähelle, että vaikka jalat koskettavat toisiaan, jos nainen ei siirry kauemmas niin seuraavaksi voi ottaa kädestä kiinni. Silloin kun aikoo suudella täytyy vain tehdä se ilmiselvästi eikä äkkiä ja yllättäin, silloin naiselle jää aikaa kääntää pää tai jotain jos ei haluakaan suudella. Mutta jos te olette kaksin jomman kumman kotona ja vaikka istutte sohvalla käsi kädessä ja tuijotatte toisianne silmiin niin kovasti ihmettelen jos suuteluhalukkuutta ei löydy.
Ja se ei tietenkään tarkoita sitä, että seksiä olisi välttämättä luvassa. Jos haluat seksiä niin alat vain viemään asioita siihen suuntaan, ei mitään tyhmiä kysymyksiä, kuten "ooksä varma?" Mä ainakin sellaisessa tilanteessa muuttaisin mieleni enkä haluiskaan. Toi kysymys jotenkin antaa rivien välistä ymmärtää, että jos suostun niin tulen katumaan/pettymään myöhemmin.
Että siitä vaan kohti intohimoisempaa suutelua ja kiihkeämpää syleilyä. Kyllä sen nyt hyvänenaika huomaa, että onko se nainen täysillä mukana vai alkaako jarruttelemaan. Ja mitä se ap siellä mietti jotain alkoholin nauttimista. Ei alkoholi ja seksi sovi yhteen. Jos mä olisin juonut muutaman lasin viiniä niin sen jälkeen uusi treffikumppani vois olla ihan varma, että seksiä ei tänään harrasteta. Kyllä mä haluan tuntea ja havaita täysillä kaiken, alkoholi turruttaa. Jos ujostuttaa niin, että ei voi riisuutua niin sitten jatketaan niitä suutelutreffejä niin kauan, että ei enää ujostuta.
Naisena ite ainakin jos haluan pussailla niin tuijotan miestä vaan silmiin ja ehkä huuliin välillä vien katseen. Jos se ei siinä vaiheessa tajua pussata niin tuskin se sitten edes haluaa :) Sängyllä makoillessa jos haluan intiimimpää menoo, laitan yleensä vastakkain kun ollaan niin reiden hänen reitensä yli sillain että lantiot pääsee lähemmäs toisiaan. Jos taas mies lähentelisi tollasessa sänkymakaamisasennossa ja en haluais itse seksiä, kääntyisin vaan lusikkaan ja lopettaisin pussailun. Kyllä sen vaan huomaa miten edetä, luonto hoitaa hommansa.
Kuulostaapas harvinaisen tutulta probleemalta tämä :D. Itsellä kädet hikoaa jo siinä vaiheessa kun on miehen vieressä sohvalla ja miettii että miten ihmeessä tässä saisi selville nätisti tekisikö toisella mieli