Ai vitsi että oli hyvää ruokaa!
Tein kasvissosekeittoa (bataattia, porkkanaa, perunaa, linssejä ja kookosmaitoa, mausteena kurkumaa, jauhettua korianteria, soijakastiketta ja sambal oelekia) ja sämpylöitä. Mikään ei oo pitkään aikaan maistunut noin hyvältä!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:52"]
Kokkasin kanaa, riisiä, kasviksia. Salaattia kylkeen, vähän raejuustoa ja oliiviöljyä päälle. Bodariruokaa meillä syödään, pysytään terveinä ja hyväkuntoisina.
[/quote]
Onko perheessä useampi bodari, vai tarkoititko bodariruualla vain tiettyä ruokavaliota?
Ap
[/quote]
Minä ja mieheni kilpaillaan molemmat fitnesslajeissa. Lapset ei tietenkään bodaa mutta samaa ruokaa syövät. Terveellistä kun on
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:10"]
no voi uulalaa kun oli fancy ruoka. olet varsinainen kulinaristi! siis aivan ihanaa upeeta mahtavaa.
[/quote]
:D
PMS vai murrosiän kuohuja?
Ap
Täällä mentiin ihan lohi, riisi, parsakaali -linjalla, eli simppeliä ja nopeaa. Jälkkäriksi pullaa pakkasesta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:47"]
Täällä mentiin ihan lohi, riisi, parsakaali -linjalla, eli simppeliä ja nopeaa. Jälkkäriksi pullaa pakkasesta.
[/quote]
Lohi ja parsakaali - ne vain toimii aina!
Ap
Ap, kuulostaa tosi hyvältä! Voisin joskus kokeilla. Itsellä tänään laiskasti pakasteranskikset :(
Tänään mä vaan pistin kaupan valmiit lohkoperunat uuniin ja lihapullia. Huomenna aion valmistaa uunimunakoisoja fetajuustokuorrutteella :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:05"]
Tänään mä vaan pistin kaupan valmiit lohkoperunat uuniin ja lihapullia. Huomenna aion valmistaa uunimunakoisoja fetajuustokuorrutteella :)
[/quote]
Mäkin voisin ehkä tehä noita munakoisoja, kun on fetaa jääkaapissa! Muita kasvisruokaehdotuksia fetalle? :)
-28
ok, kokkaat harvoin ja huonosti...
Uskalsin sitten kuitenkin avata taman ketjun uudestaan :D
Ap, General Tson kanan teen taman reseptin mukaan:
http://www.food.com/recipe/general-tsos-chicken-164706
Ainakin taalla se on kiinalaisbuffetien vakiokamaa.. mutta en usko etta siella niihin lorautetaan sherrya ;) Tama omatekema on parasta mita tahan asti olen maistanut..
t. nro 10