Uusi vuosi...uusi minä!
Taas on se aika vuodesta kun AV-mammat päättävät ryhdistäytyä ja alkavat kuntoilemaan (tosin tämä kestää tammikuun 15 päivään asti).
Kuinka moni mamma on saanut kuntosalikortin lahjaksi mieheltään?
Kommentit (14)
Juuh, stringibikinikuntoon ennen kesää ja salille jokatoinenpäivä, ja kakkosta annan sekä nielen mällit...
Eli ei tuu tapahtuun yhtään nuista .
Vierailija kirjoitti:
Juuh, stringibikinikuntoon ennen kesää ja salille jokatoinenpäivä, ja kakkosta annan sekä nielen mällit...
Mikä miehiä nielemisessä niin kiihottaa?
Pyh, ei kannata turhia stressailla. Kesä on sitten vasta joskus.
Ei mammat osta salikortteja. Verkkokaupasta tilattu stepperi ajaa saman asian. Ja mikä parasta: sen kun laittaa olkkariin, niin stepatessa voi katsella Kauniita ja Rohkeita.
Joo, ajoissa kun ostaa kokoa isomman pellavatunikan ensi kesäksi, niin ei tarvi kiusata itseään laihdutusvaatimuksilla. 🙂
Lainasin kirjastosta gymstick- dvd:n.
Mutta en vielä ole katsonut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain siinä on. Mikä siinä naisia kiihottaa?
Mullakin on stepperi. Ja jumppapallo.
AV-mammat jumppaavat shake weightillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis niin? Ei kai naisia kiihota? Ei minua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis niin? Ei kai naisia kiihota? Ei minua ainakaan.
Et edusta koko naisväestöä. Tuskin sitä tehtäisiin jos kaikki kokisivat sen vastenmieliseksi.
Uusi vuosi ja vielä vanhempi minä.
M.50
Vierailija kirjoitti:
Ei mammat osta salikortteja. Verkkokaupasta tilattu stepperi ajaa saman asian. Ja mikä parasta: sen kun laittaa olkkariin, niin stepatessa voi katsella Kauniita ja Rohkeita.
Mä olen katsellut pelistriimejä core-stepperillä huhkien, mutta en olekaan av-mamma vaan palstakyylä-vela. :D
Mä tässä harkitsen ryhdistäytymistä. About 20kg pitäis pudottaa, mutta luulen että ainakin 5kg tulee ens vuonna lisää.