Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta tulee äiti 39-vuotiaana.

Vierailija
08.04.2015 |

olen onnellinen <3

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:09"] Huh, aika vanha äidiksi. Ei sit yhtään aiemmin natsannu, mies eikä raskaus? [/quote]   Ei onnistunut. Tässäkin käytettiin paljon aikaa, rahaa sekä lääkärien, hoitajien ja biologien apuja :) Olisin halunnut lapsen jo vuosia sitten. Mutta tämä oli minun tieni, en istä valinnut. Onnellinen ja kiitollinen tästä. [/quote] Eli oikeesti et ole luotu tähän maailmaan äidiksi, koska pitää keinotekoisin keinoin ryhtyä mummoiässä "äidiksi". Aikas huvittavaa. Väkisin pitää ryhtyä, vaikka edellytyksiä ei ole. Säälin tulevaa lastasi.

[/quote]

toivottavasti tämän kirjoittaja ei ole äiti. Ei ole edellytyksiä. Säälin mahdollista lastasi.

Vierailija
22/25 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kuopuksen 39 vuotiaana. Silloin ikä ei todellakaan tuntunut missään. Sitähän on nuori vielä silloin.Nyt olin 54 ja nuorukainen 15v. Vaikka olen nuorekas niin silti käy joskus mielessä,että luokkakavereiden äidit saattaa olla vasta 35vuotiaita. Mutta tällä mennään.  Onnea vaan raskauteen ja synnytykseen :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:09"]

Huh, aika vanha äidiksi. Ei sit yhtään aiemmin natsannu, mies eikä raskaus?

[/quote]

Ei onnistunut. Tässäkin käytettiin paljon aikaa, rahaa sekä lääkärien, hoitajien ja biologien apuja :) Olisin halunnut lapsen jo vuosia sitten. Mutta tämä oli minun tieni, en istä valinnut. Onnellinen ja kiitollinen tästä.
[/quote]
Eli oikeesti et ole luotu tähän maailmaan äidiksi, koska pitää keinotekoisin keinoin ryhtyä mummoiässä "äidiksi". Aikas huvittavaa. Väkisin pitää ryhtyä, vaikka edellytyksiä ei ole. Säälin tulevaa lastasi.
[/quote] Onko 39 v mummoikä? En tunne kovinkaan monta 39-vuotiasta mummoa.

Vierailija
24/25 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoäidit rollaattorillaan kauppaan hurauttaa. Terkkariin on aika jälleen varattuna. Lapsi kysyy minkä takia äiti et koskaan jaksa leikkiä ja aina vaan röhnötät sohvalla ja luet kirjaa. 

Vierailija
25/25 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Nuorihan sinä olet. Minä sain ottolapsen 45-vuotiaana.