Kannattaako työttömän miehen seurustella?
Vai tulisiko naiset vain kylmäverisesti korvata fleshlightilla, kunnes saa työn?
Kommentit (12)
0/5
Mutta ei kai se mikään kannattavuuskysymys muutenkaan ole.
Hyvää joulua trollille!
Kylmäverisesti korvata? Eli ap kokee olevansa taivaan lahja naisille.
Ok, en viitsi pahoittaa hänen mieltään tälleen jouluna ja kaikkee.
Vierailija kirjoitti:
Ei työtön mies kiinnosta naisia paitsi jos on todella komea.
Olen huomannut ettei se komeuskaan auta jos mies on työtön. Ketään ei kiinnosta niin rahaton mies ja työtön lorvi.
Sitä se on tämä työttömien keppitarjoilu ollut jo hyvän aikaa, ettei edes treffeillekkään enää pääse jos työttömänä on. Miksi meitä työttömiä näin syrjitään? Ne meinaa varmaan ettei työttömällä ole varmaan varaa lisääntyä, niin se on parempi olla yksin. Mene ja tiedä.
Kimi Räikkönen on työtön mies. Varmasti naisia riittäisi jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ettei se komeuskaan auta jos mies on työtön. Ketään ei kiinnosta niin rahaton mies ja työtön lorvi.
Missä se raja menee että on rahaton mies? Paljon pitää olla omaisuutta ja tilillä rahaa ettei ole rahaton?
Naisia ei kiinnosta miehen koulutustausta eikä myöskään se onko töissä vai ei vaan naisia kiinnostaa miehen varakkuus eli kuinka paljon rahaa mieheltä löytyy.
Miehet hommatkaa rahaa niin saatte naisen helposti.
En itse tapailisi työtöntä naista. He ovat luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta miehen koulutustausta eikä myöskään se onko töissä vai ei vaan naisia kiinnostaa miehen varakkuus eli kuinka paljon rahaa mieheltä löytyy.
Miehet hommatkaa rahaa niin saatte naisen helposti.
Oma talo ja pankkitilin saldo kunnossa niin ei työttömyys ole mikään ongelma. Onhan noita menestyneitä tyyppejä joska ei käy töissä. Tosin harvoin heistä työttöminä puhutaan. Varmasti löytäisivät töitä jos haluaisivat.