Miksi jokapaikassa on tupakoitsijoita?...
siis kun ovesta ulos astuu joka paikassa haisee tupakka, jossain aina iso porukka tupakalla ja jatkuvasti yksittäisiä tulee vastaa. Tästähän saa keuhkosyövän, kun joutuu kokoajan hengittämään savua ...
Kommentit (41)
Röökinsavu tuoksuu jumalaiselta. Voisin haistella sitä kaiket päivät.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:34"]Mua oksettaa tupakansavu ja joudun sitä joka työpäivä haistelemaan kun joku ruttu tulee työpaikkani eteen kadulle sitä vähän väliä vetämään.
[/quote]
muo oksettaa läskit!
Miksi lentoliikenne kasvaa koko ajan? Uusiutumattomat luonnonvarat poltetaan taivaalle ja hiilidioksidia vapautuu kaikkien hengitysilmaan?
Tätä sinä et edes huomaa, mutta sitä tapahtuu ylläsi koko ajan.
Menkää hienohelmat muuelle itkemään. Minä poltan missä haluan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:36"]
Miksi lentoliikenne kasvaa koko ajan? Uusiutumattomat luonnonvarat poltetaan taivaalle ja hiilidioksidia vapautuu kaikkien hengitysilmaan?
Tätä sinä et edes huomaa, mutta sitä tapahtuu ylläsi koko ajan.
[/quote]
TUpakointi on helpompi lopettaa kuin lentoliikenne.
-ohis
Olen lopettanut tupakoinnin yli vuosikymmen sitten mutta tekisi mieli aloittaa jälleen. Tupakointi vei silloin ruokahalun kokonaan. Saisi nämä ylimääräiset viisi kiloa pois, jotka paukahtivat pysyvästi lopettamisen jälkeen. En kuitenkaan aloita, kunhan ajattelin.
Missä päin maata? Minä näen ja haistan tupakointia äärimmäisen harvoin nykyään. Ehkä se johtuu siitä että olin lapsi 70-luvulla, jolloin esim lapsia täynnä olevan bussin takapenkillä vedettiin tupakkaa. Lääkäri poltti vastaanotollaan ja opettajainhuoneesta levisi sankka savu. Nyt tupakan onneksi haistaa yleensä vain ohittaessaan pultsarin
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:27"]Yhden tupakka-askin polttaminen päivässä kuormittaa sydäntä ja verisuonia yhtä paljon kuin 40 kg ylipaino. Ja kyllä mä enemmän näen läskejä kun tupakoijia. Ja läskit haisee myös!
[/quote]
Ei taida se haju olla verrattavissa tupakansavuun. Se läski harvemmin haisee usean kymmenen metrin päähän. Lisäksi kaikki lihavat eivät edes haise.
[/quote]
eivätkä kaikki tupakoitsijat polta nenäsi vieressä. Jos asut kaupungissa, niin yhtä huolissani olisin esim. Autojen pakokaasuista yms. Jos kävelen esim turun keskustan läpi, niin nään paljon enemmän ylipainoisia kuin tupakoivia. Turha puhua aina pelkästään tupakoivien terveydestä yms, kun lihavat on yhtä iso ongelma!
[/quote]
No mä asun pienessä tuppukylässä, jossa näkee enemmän tupakoitsijoita kuin lihavia. Työpaikalla asiakkaat polttavat oven edessä, kesäisinkin jolloin ovet on auki. Ovat kyllä isompi haitta silloin kuin lihavat.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:34"]Kaikki tupakoijat haisee. Elleivät inhottavalle savulle, niin sitten henki, vaatteet ja hiukset haisevat. Iho on huono, hampaat keltaiset. Töissä tupakkaa vetävät työkaverit näyttävät 10-15v ikäisiään vanhemmilta. Tupakointi julkisilla paikoilla pitäisi kriminalisoida.
[/quote]
Mä en allekirjoita tuota huonoa ihoa. Ehdin polttaa 13 vuotta ja ihossa se ei näy. Eikä ole tainnut vanhentaakaan. Olen kolmekymppinen enkä kertaakaan ole saanut alkosta mitään ilman henkkareita.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:34"]Kaikki tupakoijat haisee. Elleivät inhottavalle savulle, niin sitten henki, vaatteet ja hiukset haisevat. Iho on huono, hampaat keltaiset. Töissä tupakkaa vetävät työkaverit näyttävät 10-15v ikäisiään vanhemmilta. Tupakointi julkisilla paikoilla pitäisi kriminalisoida. [/quote] Mä en allekirjoita tuota huonoa ihoa. Ehdin polttaa 13 vuotta ja ihossa se ei näy. Eikä ole tainnut vanhentaakaan. Olen kolmekymppinen enkä kertaakaan ole saanut alkosta mitään ilman henkkareita.
[/quote]
Ei se kolmekymppisenä vielä näykään, mutta jos vertaan n. 50-vuotiaita työkavereita, joista toinen polttaa ja toinen ei, ero on silminnähtävä. Toisella muutamia hienoisia ryppyjä, toisella syviä uurteita.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:34"]Kaikki tupakoijat haisee. Elleivät inhottavalle savulle, niin sitten henki, vaatteet ja hiukset haisevat. Iho on huono, hampaat keltaiset. Töissä tupakkaa vetävät työkaverit näyttävät 10-15v ikäisiään vanhemmilta. Tupakointi julkisilla paikoilla pitäisi kriminalisoida. [/quote] Mä en allekirjoita tuota huonoa ihoa. Ehdin polttaa 13 vuotta ja ihossa se ei näy. Eikä ole tainnut vanhentaakaan. Olen kolmekymppinen enkä kertaakaan ole saanut alkosta mitään ilman henkkareita.
[/quote]
Ei se kolmekymppisenä vielä näykään, mutta jos vertaan n. 50-vuotiaita työkavereita, joista toinen polttaa ja toinen ei, ero on silminnähtävä. Toisella muutamia hienoisia ryppyjä, toisella syviä uurteita.
[/quote]
Itse asiassa näkyy aika usein jo kolmekymppisellä jos kauan on polttanu. Ohis
Niinpä! Ällöttää tupakansavu julkisilla paikoilla ja etenkin ne jotka eivät ota tosia huomioon tupakoidessaan. Itsekin poltin ennen ja pidin huolta etten polttanut ihan jonkun vieressä. Ärsyttää kun vaikka bussipysäkillä tupakoitsija tulee istumaan penkille ja alkaa polttaa savujen levitessä ympäriinsä. Itse ainakin menin aina bussipysäkin sivuun polttamaan ettei toisten tarvitse saada savuja päällensä.
Kaikki tupakoitsijat kuolevat. Tämä on fakta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Kaikki kuolevat. Tämä on fakta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:01"]
[/quote]
Kaikki kuolevat. Tämä on fakta.
[/quote]
Paitsi Elvis. Tämä on fakta.
Luuletko, että tupakka on ainoa myrkky, jolle ulkoilmassa altistut? :D
ja sitten ne asemalla tai bussipysäkillä kulkuvälinettä odottavat, jotka vetävät tupakan ennen junaan/bussiin tuloa. Mikä haju, se menee suuhun ja silmiin ja joka huokoseen, vieressä olijalla alkaa suussa maistua paskalta.
Hyvä tupakoitsija, miksi pitää jäädä siihen ulko-oven viereen tupakoimaan? Ällöttää hengitellä myrkkykaasuja kun astun ovesta ulos. Teitä välinpitämättömiä sauhuttelijoita näkee hyvin usein kauppojen, kirpputorien, jopa sairaalan sisäänkäyntien välittömässä läheisyydessä tupakoimassa! Miksi?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:27"]
Yhden tupakka-askin polttaminen päivässä kuormittaa sydäntä ja verisuonia yhtä paljon kuin 40 kg ylipaino. Ja kyllä mä enemmän näen läskejä kun tupakoijia. Ja läskit haisee myös!
[/quote]
No äläpä nyt puhu paskaa. Ei lihavuus miltään haise, mutta tupakoitsijat haisee ketun kuselta. Eikä ole kovin paljon 40kg ylipainoisia, kyllä askin päivässä polttavia on enemmän.
Kaikki tupakoijat haisee. Elleivät inhottavalle savulle, niin sitten henki, vaatteet ja hiukset haisevat. Iho on huono, hampaat keltaiset. Töissä tupakkaa vetävät työkaverit näyttävät 10-15v ikäisiään vanhemmilta. Tupakointi julkisilla paikoilla pitäisi kriminalisoida.