Verkossa toimiva hautauspalvelu
Mitä mieltä, uskaltaisitteko / oletteko uskaltaneet käyttää tämän kaltaista palvelua? Onko kellään kokemuksia? En millään haluaisi mennä oikeaan toimistoon asioimaan, jotenkin ahdistaa ajatus siellä istumisesta silmät punaisina...
Löysin muutaman verkkotoimiston alueeltani, mutta vertailin lähinnä kahta ( bieder.fi ja mirellanhautauspalvelu.fi )
Kysymys vaan, että uskaltaisiko tuollaiseen luottaa? Mitä ajattelette?
Kommentit (6)
Kummastakaan ei ole kokemusta, mutta kävin huvikseni vertailemassa.
Bieder taitaa olla vanhempi ja isompi yritys, kun taas tuo Mirellan Hautauspalvelu vaikuttaa melko uudelta...
Toisaalta itse kiinnostuin tosta "verkkokauppa"-jutusta, jota tuo jälkimmäinen tarjoaa.
Itse luottaisin kumpaankin, joten päätöksen tekisin varmaan hintojen perusteella...
Mirellan Hautauspalvelu on vertailun perusteella paljonkin halvempi! Vertasin esim. Suomi-arkkua molemmilta ja hinta eroa oli 200e. Se on aika paljon minun budjetissani. Uurnatkin olivat halvempia.
Olisi kiva silti kuulla, jos olisi ihan oikeita kokemuksia.
Bieberin omistajan menneisyys on likainen, takana on tuomioita petoksista.
Eikä hyvältä näytä nytkään, kauppakeskus Iso-Myyrissä, on puolen vuoden vuokrat maksamatta.
No siis hautaustoimistossahan on varmasti totuttu kohtaamaan punaisia silmiä. Ihan suotta arastelet. Itse kokisin asian enemmänkin niin että kasvotusten asioimalla saan sitä mitä toivon enkä ehkä uskaltaisi tällaisessa asiassa luottaa verkosta tilattuun!
Itse olen käyttänyt Mirellan Hautauspalvelua ja parempaa palvelua saa hakea!
Yksinyrittäjä nuori nainen jonka sydämenasiana on hoitaa hautausjärjestelyt sujuvasti. Hän vastaa sähköposteihin muutaman tunnin viiveellä ja painottaa että tyhmiä kysymyksiä ei ole. Vastaa jopa iltaisin puhelimeen kun jokin asia huolettaa (itse suhtauduin aluksi epäilevästi, ja varmistelin kaikkea.)
Auto oli oikein siisti hautausauto, kukat olivat kauniit ja arkku kuvanmukainen, laadukas. Uurnakin oli juuri sitä mitä toivoin ja paljon edullisempi kuin kivijalkaliikkeessä!
Eikö oikeasti kenelläkään ole kokemuksia? Tai edes mielipidettä?!