Pirkanmaan vaalipiiri - suosittele ehdokasta
Tuoreena tamperelaisena en tiedä yhtään ketä täällä äänestäisin. Saisi olla liberaali, kansainvälinen, humaani ja sivistynyt ihminen. Talouspolitiikassa mielummin lievästi oikealla kuin vasemmalla. Ymmärtäisi pienyrittäjien asioita.
Ehdotuksia?
Kommentit (33)
Äänestä sitä nuorta biotekniikkaa lukevaa naista.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:48"]
Tuoreena tamperelaisena en tiedä yhtään ketä täällä äänestäisin. Saisi olla liberaali, kansainvälinen, humaani ja sivistynyt ihminen. Talouspolitiikassa mielummin lievästi oikealla kuin vasemmalla. Ymmärtäisi pienyrittäjien asioita.
Ehdotuksia?
[/quote]
Ihanaa että joku kysyi tätä puolestani, terveisin samoja pohtinut tuore tamperelainen :)
Täältäkin ääni Kiilille. Saa äänestämään keskustaa nyt ensimmäistä kertaa.
Katso vaalikoneella joku vihreä?
Minäkin aion äänestää Vihreiden Olli-Poika Parviaista! Kävin mieheni kanssa tapaamassa häntä vaalimökillä, hän oli helposti lähestyttävä ja sain vastaukset itselleni tärkeimpiin kysymyksiin ja olimme samoilla linjoilla. Mieheni kyseli häneltä hiukan tiukempia kysymyksiä ja löysi myös ehdokkaansa! Ensimmäisen kerran hänkin äänestää nyt vihreitä. Arvostan kokemusta ja sitä että on todistettavasti saanut asioita aikaan. Kirjoitan siis äänestyslappuun 164 ja näin kuulemma tekee useampi kavereistammekin. Vahva suositus muillekkin! Olen aina äänestänyt vihreitä ja uskon että Satu Hassi vetää helposti toisenkin vihreän täältä eduskuntaan, toivoisin sen olevan Olli-Poika!
Minna-Maria Solanterä, 152. Siinä kaikkein paras ehdokas Pirkanmaalta. Sosiaalityön johtaja, jolla arvot kohdillaan!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:07"]
Minna-Maria Solanterä, 152. Siinä kaikkein paras ehdokas Pirkanmaalta. Sosiaalityön johtaja, jolla arvot kohdillaan!
[/quote]
Anteeksi siis 153 on hänen numeronsa!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Vasemmistoliitto, vastustaa kategorisesti 0-sopimuksia. Ei jatkoon.
Olli-Pojalla on lasten ja perheiden asiat esillä ja on kokenut ja talouden päälle ymmärtävä tyyppi. Äänestin häntä eilen. Mietin ensin pitkään ketä äänestäisin mutta sitten katsoin monta videota ylen vaaligalleriasta ja Parviainen vakuutti juuri noilla kuvaamillasi asioilla jotka ovat tärkeitä myös minulle. Hän tosin asuu Tampereella vaikka minä olen naapurikunnasta, mutta eipä sillä eduskunnassa väliä.
http://www.ollipoikaparviainen.fi/
164
Muissakin vaalipiireissä on ihan kohtalaisen välkyn oloisia "nuoria" vihreitä miehiä! Soisin tuota porukkaa enemmänkin päättämään Suomen tulevaisuudesta.
Vihreillä on näissä vaaleissa monta hyvää miesehdokasta: Parviainen, Stenhäll, Mustakallio ja Suoniemi. Mutta Pirkanmaan ainoa paikka menee todennäköisesti Hassille joka viime metreillä änkesi ehdokkaaksi. Harmittaa kyllä kun ääni menee käytännössä hänelle.
Pakko kertoa näin sivusta eli tämä ei ole suositus. Päädyin ratkaisuun, että äänestän tasan vaalikoneen antamaa ehdokasta, ellei kyse ole jostain ihan pellestä tyyliin "nettihumoristi" Seppo Lehto. Vaalikone paukautti minulle Mikko Alatalon. Enpä olisi ikinä ajatellut äänestäväni häntä, mutta taidanpa äänestää. :)