Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys ebaystä
08.04.2015 |
Tilasin ensimmäistä kertaa sieltä ja sen tilaamani tuotteen tiedoissa myyjä pyysi saada tietää puhelinnumeron, mietin vain että näkeekö sen niistä minun tiedoistani vai pitääkö minun jotenkin erikseen se lähettää? Paketti tulee kiinasta
Kommentit (2)
Jos se on siellä tiedoissasi niin luulisi riittävän. Eikä taida mikään kuriiri enää nykyisin soitella etukäteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pls nyt eikö kukaan osaa auttaa?