En mene töihin. piste!
Vaimo haluaa että menen töihin. Itse ei vois kinnostaa vähemmän. Saan 2600 ansiosidonnaista ja mulla ei ole kiirre mihinkään uuteen paikkaan. Omasta mielestä meidän tulot riittävät ihan hyvin. Ja mun tulot ovat edelleen suurempia kuin vaimon vaikka hän käy joka päivä töissä. Eli: mielummin tuhlaan vähemmän ja nautin vapaajasta. Mutta vaimo vain haukkuu mut laiskaksi ja halua uuden auton. Vitut sanon minä!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:19"]
Vaimo haluaa että menen töihin. Itse ei vois kinnostaa vähemmän. Saan 2600 ansiosidonnaista ja mulla ei ole kiirre mihinkään uuteen paikkaan. Omasta mielestä meidän tulot riittävät ihan hyvin. Ja mun tulot ovat edelleen suurempia kuin vaimon vaikka hän käy joka päivä töissä. Eli: mielummin tuhlaan vähemmän ja nautin vapaajasta. Mutta vaimo vain haukkuu mut laiskaksi ja halua uuden auton. Vitut sanon minä!
[/quote]
Sori mutta muutama seikka paljasti ettet tiedä hevon vittuakaan ansiosidonnaisesta.
Sekoomuksen somekätyrit käyvät yhä kiireisemmiksi kun ei jakseta edes tuoda syvyyttä näihin teksteihin.
2600€/kk ansiosidonnainen tulee noin 7500-8000€/kk palkasta, että hyvin olet aiemmin tienannut.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:29"]
2600€/kk ansiosidonnainen tulee noin 7500-8000€/kk palkasta, että hyvin olet aiemmin tienannut.
[/quote]
Noniin, eli olet vielä maksanut verojakin noista tuloista ihan kohtuuttomasti, joten todettakoon nyt että mä annan sulle nyt luvan olla pois töistä vähän aikaa. :)
Ja sano sille vaimollesi että rahaa saa pankista ja autoja autokaupasta, menköön hakemaan jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:29"]
[/quote]
Liekko siinä lääkäri tai jonkin sortin tohtori jäänyt työttömäksi.
Ja tämän jälkeen viettää aikansa av:lla kiroilemassa. Kumma juttu sinänsä, yksikään tuntemani tohtoristason henkilö ei kiroile saatika vietä aikaansa netin keskustelupalstoilla. Asuvat tosin pääkaupunkiseudulla, ei Porvoossa.
En minäkään mene. Opiskelu on paljon kehittävämpää kuin joku paskatyö.