Vietän joulua yksin ja surettaa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jos lukeminen innostaa, niin sitten vain kirja käteen, kynttilä palamaan ja viltti varpaille. Minäkin juuri tein mukin teetä ja tulin katsomaan, mikä täällä on meininki.
Olen viettänyt kamalia jouluja ex-puolison kanssa. Kyllä tämä on vain niin paljon parempi vaihtoehto olla yksin kuin ahdistavassa seurassa. Mä voin tehdä mitä haluan ja miten haluan.
Halaus ❤️
Kiitos, halaus myös sinne ❤️
Katso tuosta ihanaa animea niin piristyt <3
https://www.anime-planet.com/anime/restaurant-to-another-world
Vierailija kirjoitti:
Minuakin suretti aamulla.Nyt ei enää sureta kun otin morfiinia ja vähän alkoholia, olo on kun jollain kuninkaalla.
Mistä sait morkkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin suretti aamulla.Nyt ei enää sureta kun otin morfiinia ja vähän alkoholia, olo on kun jollain kuninkaalla.
Mistä sait morkkua?
Sitä minäkin mietin.
Vierailija kirjoitti:
Jos lukeminen innostaa, niin sitten vain kirja käteen, kynttilä palamaan ja viltti varpaille. Minäkin juuri tein mukin teetä ja tulin katsomaan, mikä täällä on meininki.
Olen viettänyt kamalia jouluja ex-puolison kanssa. Kyllä tämä on vain niin paljon parempi vaihtoehto olla yksin kuin ahdistavassa seurassa. Mä voin tehdä mitä haluan ja miten haluan.
Halaus ❤️
Sivusta huikkaus, samanlaisia jouluja olen viettänyt entisen miehen kanssa. Nyt joulu kuten itse haluan. Oikein hyvää ja rauhallista joulua Sinulle ja muillekin yksinäisille.
Hyvää ja rauhallista joulua sinulle ja kaikille muille yksinäisille ❤️
Jotain mielekästä tekemistä, esim. lempisarjan katseleminen ja hyvää syötävää niin ehkä vähän mieli piristyy.
Periaatteessa sama täällä, ystävä kutsui äitinsä ja isäpuolensa luokse jouluksi, no lopputulosta on se että ystävän sisko ja sen lapset 3 kpl tuli tänne ja nyt olen viettänyt yksin ylhäällä aikaa, kärsin ahdistus häiriöstä ja luulin että meitä ei oo montaa täällä. Yksin yläkerrasta jouluruoka ja thats it,eipä kiinnosta koko joulu oikeestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja rauhallista joulua sinulle ja kaikille muille yksinäisille ❤️
Jotain mielekästä tekemistä, esim. lempisarjan katseleminen ja hyvää syötävää niin ehkä vähän mieli piristyy.
Kiitos samoin ❤️
RadioPatmos ja RadioDei hyvää jouluohjelmaa.
Yksi kivoimpia joulujani oli nimenomaan yksin. Olin aatonaaton ja aaton aamupäivän töissä ja aaton yksin kotona. Tein kaikki valmistelut etukäteen ja laitoin hyvää ruokaa.
Tämä joulu menee nyt sitten myös yksin, vaikka ei ollut suunnitelmissa. Tulin kipeäksi juuri ennen joulua.