Vietän joulua yksin ja surettaa
Kommentit (30)
Älä sure. Jokin kiva leffa pyörimään ja hae viltti päälle. Halaukset!
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne niin hieron ajat
Minne? Ja mitkä ajat?
Vierailija kirjoitti:
Älä sure. Jokin kiva leffa pyörimään ja hae viltti päälle. Halaukset!
Kiitos halit myös sinne
Hyvää joulua. Laita telkkari päälle ja mukavasti sohvalle viettämään joulu aattoa.
Hyvää joulua! Täällä sama ja itkiessä menee, mut onneksi se on vaan kerran vuodessa.
Mukavaa joulua kirjoitti:
Hyvää joulua. Laita telkkari päälle ja mukavasti sohvalle viettämään joulu aattoa.
Kiitos samoin hyvää joulua
Vierailija kirjoitti:
Halaukset täältä ❤️
Kiitos samoin ❤️
Täällä yksinäistä erakkoelämää 2010 alkaen.Se on sitä myös jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän rakkautta! :)
Kiitos samoin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua! Täällä sama ja itkiessä menee, mut onneksi se on vaan kerran vuodessa.
Kiitos samoin hyvää joulua!
Minua surettaa se, etten saa olla jouluna yksin. Tasan ei käy onnen lahjat.
Minuakin suretti aamulla.Nyt ei enää sureta kun otin morfiinia ja vähän alkoholia, olo on kun jollain kuninkaalla.
Joku ketju oli sellanen, jossa monet ihmiset nimenomaan toivoivat, että saisivat viettää joulun yksin, juuri kuten haluaisivat. Moni siis haluaisi juuri tällaisen joulun. Nautin, että minä saan viettää juuri omanlaisen joulun itsekseni. Lattulaatikon laitoin just paistumaan, eilen paistoin kinkun ja tein rosollin. Katson kaunista kuustani ja joulukukkiani, kuuntelen jouluradiota ja nautin rauhasta. Näin on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja lämmintä joulua!
Kiitos samoin!
Jos lukeminen innostaa, niin sitten vain kirja käteen, kynttilä palamaan ja viltti varpaille. Minäkin juuri tein mukin teetä ja tulin katsomaan, mikä täällä on meininki.
Olen viettänyt kamalia jouluja ex-puolison kanssa. Kyllä tämä on vain niin paljon parempi vaihtoehto olla yksin kuin ahdistavassa seurassa. Mä voin tehdä mitä haluan ja miten haluan.
Halaus ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne? Ja mitkä ajat?
Se on jo ihan kännissä älä mene.