Vihaan tätä pimeyttä, kylmyyttä, jäätä, lunta.. Suomea
Kommentit (58)
Minä olen tehnyt 60 vuotta samaa.
Kohta eläkepäivät, ja vihdoinkin voin viettää talvikuukaudet lämpimässä.
En nyt tiedä, missä asut, mutta ainakin täällä stadissa on paras mahdollinen joulusää. Yöllä tuli viitisen senttiä lunta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja pakkasta on vain 9 astetta. Oli ihana kävelyretki äsken Munkkiniemenrannassa.
Kannattaa laittautua ulkoilemaan, niin liikunta ja raitis ilma piristävät oloa.
Loppupeleissä tietysti kullakin on omat mieltynyksensä. Mikään ei estä sinua muuttamasta etelään, EU-aluella voit hakea töitäkin, ei tarvitse olla duunia ja työlupaa lähtiessä.
Itseä ei häiritse muu kuin ehkä pimeys. Talvi on kaunis!
Pakkasta 14 astetta. Lunta sataa hiljalleen. Hämärä laskeutuu. Ei voisi parempaa toivoa.
Tervemenoa jonnekin hikoilumaahan!
Itse nautin juuri tästä säästä. Niin kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Kasvata pallit
T.ykä
Miten naisen kuuluu ottaa tällainen kehotus? 🤔
T. Eri
Kannattaa sitten alkaa ihan vakavissaan suunnittelemaan muuttoa johonkin paikkaan jossa ilmasto vastaa enemman sita mista tykkaa. Itse tein niin vuosikausia sitten enka ole katunut. Talvet Suomessa oli silkkaa kidutusta.
Sen minä tiedän että osaltaan pitkien talvien takia tämä on aika rauhallinen paikka elää. Liika lämpö sekoittaa mielen.
Muuta vaikka Huutinvittuun sitten niin ei tarvitse valittaa.
Suomi on Islannin ohella maailman pohjoisin valtio. Vasta ihan muutama päivä sitten minulle selvisi tämä fakta, ja olen sentään käynyt keskikoulun. No, sitä vaan että tottakai pohjoisessa onkin kylmä. Esi-esi-esi-esi-isämme kuitenkin tekivät retkiä lämpimimpinä vuodenaikoina Suomeen, tulivat kalastamaan, marjastamaan tai mitä nyt hyvänsäkään. Se kaikki ok. Mutta asia mitä minä en henk koht tule ikinä ymmärtämään on se, miten se ensimmäinen pariskunta tai ehkä isompikin revohka tänne päätti jäädä talven yli. Ilmeisesti kaikki meni sitten talven pakkasissakin joten kuten, koska jäivät vielä toiseksikin talveksi, ja kolmanneksi, ja...tuhannenneksi.
Onneksi täältä kaikki halukkaat pääsee poiskin päin ja paljon mukavammalla matkustustavalla kuin nuo esi-esi-esi-esi-isämme eli ne joita myöhemmin alettiin kutsua suomalaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata pallit
T.ykäMiten naisen kuuluu ottaa tällainen kehotus? 🤔
T. Eri
Vaihda sukupuolta. Siihen vahvempaan.
Päivä oli tänään minuutin pidempi kuin eilen.
Kevättä, lehtiä ja aurinkoa kohti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata pallit
T.ykäMiten naisen kuuluu ottaa tällainen kehotus? 🤔
T. EriVaihda sukupuolta. Siihen vahvempaan.
Hauska vitsi mieheltä.
Vankilat ovat täynnä niitä "vahvoja" miehiä.
Valituksesta päätellen asut ihan oikeassa maassa ja valitat oikeassa osoitteessa❣️
Ulkomailta Hyvää Joulua🎄💝
Sitten ei kun suunnittelemaan ja toteuttamaan muuttoa lämpimämpään. Jos ei se ole mahdollista, on se kurja juttu. Koita kestää!
Eikä tarvi ees muuttaa, kun riittää semmoinen 2-4viikon loma etelässä, niin jo taas jaksaa. Olen itte ottanut tämän tavoitteeksi ja täst edes vietänkin jouluni ulkomailla.
Täällä on kivaa!