Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi heteronaiset pynttäytyvät vaik "miesten mielipiteet ei kiinnosta"

Vierailija
08.04.2015 |

Tätä kuulee aina, että ei vois vähempää kiinnostaa tykkääkö miehet rinnoistani ja muodoistani tai siitä että pillu on posliini, mutta kumminkin lähes kaikki haluavat olla haluttuja ja ihailtuja. Suureksi osaksi pillutkin sheivataan jotta se kelpaisi kriittisellekin miehelle pantavaksi. Siis vaikka miesten mielipiteet ei muka kiinnosta niin silti pynttäydytään, ollaan kriittisiä onko oma ulkonäkö tarpeeksi ja suurin osa nauttii vieraiden miesten viattomasta flirtistä ja tunteesta että olisi kuumaa kamaa "markkinoilla".

Eli selittäkääs nyt, juu vai ei? Onko tärkeää olla haluttu? Mutta silti muut miehet eivät saa osoittaa halua?

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:42"]

Tätä kuulee aina, että ei vois vähempää kiinnostaa tykkääkö miehet rinnoistani ja muodoistani tai siitä että pillu on posliini, mutta kumminkin lähes kaikki haluavat olla haluttuja ja ihailtuja. Suureksi osaksi pillutkin sheivataan jotta se kelpaisi kriittisellekin miehelle pantavaksi. Siis vaikka miesten mielipiteet ei muka kiinnosta niin silti pynttäydytään, ollaan kriittisiä onko oma ulkonäkö tarpeeksi ja suurin osa nauttii vieraiden miesten viattomasta flirtistä ja tunteesta että olisi kuumaa kamaa "markkinoilla".

Eli selittäkääs nyt, juu vai ei? Onko tärkeää olla haluttu? Mutta silti muut miehet eivät saa osoittaa halua?

[/quote]

Pynttäydyn joko kohteliaisuudesta tai miestäni varten. Töissä (ei asiakaspalvelutyö) en käytä koskaan meikkiä tai muita kuin mukavia vaatteita. Jos minulla on tapaaminen asiakkaan tai tavarantoimittajan kanssa pynttäydyn, koska mielestäni se on kohteliasta. Eihän tapaamisiin tulla Crocsit jalassa. Jos tapaan kavereitani, niin meikkaan heitä varten, koska haluan osoittaa että he ovat vaivan arvoisia. Kun käy mieheni kanssa edustustilaisuuksissa pukeudun nätisti, käyn kampaajalla ja kosmetologilla, sillä sinä iltana työni on edustaa miestäni. En todellakaan toivo että joku mies tulisi iskemään kesken asiakasneuvottelun, tyttöjen illan tai edustustilaisuuden. En pynttäydy heitä varten.

[/quote]Kuitenkin ihmisten mielipiteillä on sinulle merkitystä, osa näistä ihmisistä sattuu olemaan miehiä jonka takia haluat näyttää hyvältä. En ymmärrä minkätakia tätä on niin pirun vaikea myöntää, että muiden ihmisten mielipiteillä on merkitystä.

Vierailija
142/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:15"]

[/quote]

Hän on ajattelultaan hyvin nuori ja epäkypsä koska kokee eri mieltä olemisen vihaamisena. Tämä ei ole iästä kiinni vaan monet jäävät tälle tasolle koko loppuiäkseen kun taas toiset kykenevät jo hyvin nuorena erottamaan eri mieltä olemisen vihaamisesta.

t. Nainen 26

[/quote] 

Vai että koen eri mieltä olemisen vihaamisena... =D ihanan objektiivista ajattelua sulta! 

Kyllä se minusta vaikuttaa hieman vihamieliseltä, kun väitetään, että laittaudun vain sitä varten, että pääsisin miesten mielissä heidän "aluspatjakseen". 

Sinä vaikutat kyllä sellaiselta tyypilliseltä mukavanhalta lukiolaisfilosofilta, jonka sivistyssanat saavat näyttämään fiksulta. 

t. epäkypsä 23-v

[/quote]

Luehan ne omat kommenttisi naisviha syytöksineen. Vai pitääkö ne lainata tähän jotta muistisi virkistyisi. Ja ihan vinkkinä vaan, koeta opetella keskustelemaan asioista enemmän kuin keskustelijoita.

[/quote]

"koeta opetella keskustelemaan asioista enemmän kuin keskustelijoita." 

Anteeksi, en ihan ymmärtänyt? 

[/quote]

Ei se mitään, ehkä joskus vielä ymmärrät.

[/quote]

Korjaan: Koita opetella keskustelemaan asioista enemmän kuin keskustelijoiSta. Ymmärsitkö nyt? :)

[/quote] 

Tottakai keskustelijat ovat oma osansa aihetta, kun kerta siihen osallistuvat. Sinähän se tässä nostat minut ja epäkypsyyteni jalustalle. :)

[/quote]

Kärjistävä ajattelusi on hyvin epäkypsää sitä tuskin kukaan tämän keskustelun lukenut kiistää. En silti ajattele että olet vihan vallassa kuten itse tunnut mieltävän eri mieltä olevat. Ja se että ajattelusi kypsyisi ei suinkaan edellytä sitä että olisit samaa mieltä minun kanssani tästä asiasta. Sinä toit tähän keskusteluun naisvihasyytökset. Kokeile jatkossa keskittyä asia-argumentteihin niin sinusta ei saa niin epäkypsää kuvaa.

[/quote] 

Oletko todella sitä mieltä, että nämä "aluspatja" -kommentit eivät ole naisvihaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy miehellä olla aika huono itsetunto jos luulee että naiset pynttäytyy vain heitä varten...

Vierailija
144/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella hyvännäköisiä ihmisiä, niin pyrin siihen itsekin.

Vierailija
145/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:29"] Mä pynttäydyn itseäni varten. Yksi lysti tykkääkö miehet vai ei. [/quote] Miksi sitten naiset "harrastavat hyvältä näyttämistä"? Onko se maailman kivoin harrastus jos sillä toiminnalla ei ole mitään taustaa? [/quote] Mä en pysty muiden puolesta sulle vastaamaan. Mä tykkään siitä mikä peilistä katsoo ilman pynttäytymistäkin mut pynttäytyneenä vielä enemmän. ;) siitä, mitä muut ajattelee en ole koskaan välittänyt.

[/quote]Jotain ne ihmiset sinusta kuitenkin ajattelee ja tekevät myös johtopäätöksiä sinun ulkonäkösi ja olemuksesi perusteella, halusitpa sitä tai et. Vaikka sinua ei kiinnosta ne mielipiteet, niin ne ovat sinusta olemassa ja niillä mielipiteillä on vaikutusta moneenkin asiaan.

Vierailija
146/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Hän on ajattelultaan hyvin nuori ja epäkypsä koska kokee eri mieltä olemisen vihaamisena. Tämä ei ole iästä kiinni vaan monet jäävät tälle tasolle koko loppuiäkseen kun taas toiset kykenevät jo hyvin nuorena erottamaan eri mieltä olemisen vihaamisesta.

t. Nainen 26

[/quote] 

Vai että koen eri mieltä olemisen vihaamisena... =D ihanan objektiivista ajattelua sulta! 

Kyllä se minusta vaikuttaa hieman vihamieliseltä, kun väitetään, että laittaudun vain sitä varten, että pääsisin miesten mielissä heidän "aluspatjakseen". 

Sinä vaikutat kyllä sellaiselta tyypilliseltä mukavanhalta lukiolaisfilosofilta, jonka sivistyssanat saavat näyttämään fiksulta. 

t. epäkypsä 23-v

[/quote]

Luehan ne omat kommenttisi naisviha syytöksineen. Vai pitääkö ne lainata tähän jotta muistisi virkistyisi. Ja ihan vinkkinä vaan, koeta opetella keskustelemaan asioista enemmän kuin keskustelijoita.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Korjaan: Koita opetella keskustelemaan asioista enemmän kuin keskustelijoiSta. Ymmärsitkö nyt? :)

[/quote] 

Tottakai keskustelijat ovat oma osansa aihetta, kun kerta siihen osallistuvat. Sinähän se tässä nostat minut ja epäkypsyyteni jalustalle. :)

[/quote]

Kärjistävä ajattelusi on hyvin epäkypsää sitä tuskin kukaan tämän keskustelun lukenut kiistää. En silti ajattele että olet vihan vallassa kuten itse tunnut mieltävän eri mieltä olevat. Ja se että ajattelusi kypsyisi ei suinkaan edellytä sitä että olisit samaa mieltä minun kanssani tästä asiasta. Sinä toit tähän keskusteluun naisvihasyytökset. Kokeile jatkossa keskittyä asia-argumentteihin niin sinusta ei saa niin epäkypsää kuvaa.

[/quote] 

Oletko todella sitä mieltä, että nämä "aluspatja" -kommentit eivät ole naisvihaa? 

[/quote]

En tiedä vihaako noita sanoja käyttävä naisia. Voi vihata tai olla vihaamatta. Kyllähän hän olisi voinut asian pehmeämmin esittää kuten että naiselle tuottaa mielihyvää olla miehisen ihailun kohteena ja monesti miesten naisten ulkonäköön kohdistama ihailu on luonteeltaan seksuaalissävytteistä. Minusta vihaamista olennaisempaa on se onko sanoja oikeassa ja itse olen taipuvainen uskomaan että hän on oikeassa. Toki moni on varmasti hyvin eri mieltä.

Vierailija
147/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan yleensä aina kun menen kaupungille/töihin. Kerran en meikannut, oloni oli oikein virkeä ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Minulta heti kysyttiin olenko sairas kun näytän niin väsyneeltä. Sen jälkeen olen aina meikannut.

Vierailija
148/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itseäni, koska olen ruma ja ihan vaan itseni takia, koska mua ällöttää vilkasta peiliin, enkä halua, kuitenkaan että kaikkia muitakin ällöttää jos näkee mut, silti ihan sama mitä muut aattelee

Vierailija
149/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:57"]

[/quote]

t. Nainen 26

[/quote] 

t. epäkypsä 23-v

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

En tiedä vihaako noita sanoja käyttävä naisia. Voi vihata tai olla vihaamatta. Kyllähän hän olisi voinut asian pehmeämmin esittää kuten että naiselle tuottaa mielihyvää olla miehisen ihailun kohteena ja monesti miesten naisten ulkonäköön kohdistama ihailu on luonteeltaan seksuaalissävytteistä. Minusta vihaamista olennaisempaa on se onko sanoja oikeassa ja itse olen taipuvainen uskomaan että hän on oikeassa. Toki moni on varmasti hyvin eri mieltä.

[/quote]

Mikä Miss Marple sä oletkaan!

Vierailija
150/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan taas tästä naisviha-aiheesta. 

Nykyään vallitseva "itsenäinen, vahva nainen" -ajattelu on seurausta entisten aikojen naisten alistamisesta. Vielä nykyään valitettavasti vallitsee tämä inhottava "nainen on tyhmä huora" ajattelutapa ja ilmapiiri ihan molempien sukupuolten keskuudessa.

Ja miksikö väitin mammoja naisvihaajiksi? Koska heidän syytöksensä koskevat nimenomaan naisia, miesten laittautumista ei moitita mitenkään, lähinnä ollaan sydän lääpällään, miten "ihana itsenäinen vahva mies"! Mutta jos nainen on tätä, niin hän vain yrittää valehdella itselleen, miehiähän sinä yrität vaan saada jalkojesi väliin. Minusta tuo on vain sairasta ajatella noin. 

Jos avopuolisoni sanoisi jättävänsä minut vaatteitteni takia, niin en todellakaan suostuisi muuttamaan tyyliäni hänen mielikseen. En käytä minihameita, avokaulaisia paitoja tai meikkaa vahvasti, koska se ei tunnu hyvältä eikä omalta. Joten se siitä miesten miellyttämisestä. 

T. 23-v

Vierailija
151/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:03"]

Laitan itseäni, koska olen ruma ja ihan vaan itseni takia, koska mua ällöttää vilkasta peiliin, enkä halua, kuitenkaan että kaikkia muitakin ällöttää jos näkee mut, silti ihan sama mitä muut aattelee

[/quote]

Et halua että muita ällöttää nähdessäsi sinut mutta et silti välitä ällöttääkö heitä? Pientä ristiriitaa havaittavissa :)

Vierailija
152/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:42"]

[/quote]

Pynttäydyn joko kohteliaisuudesta tai miestäni varten. Töissä (ei asiakaspalvelutyö) en käytä koskaan meikkiä tai muita kuin mukavia vaatteita. Jos minulla on tapaaminen asiakkaan tai tavarantoimittajan kanssa pynttäydyn, koska mielestäni se on kohteliasta. Eihän tapaamisiin tulla Crocsit jalassa. Jos tapaan kavereitani, niin meikkaan heitä varten, koska haluan osoittaa että he ovat vaivan arvoisia. Kun käy mieheni kanssa edustustilaisuuksissa pukeudun nätisti, käyn kampaajalla ja kosmetologilla, sillä sinä iltana työni on edustaa miestäni. En todellakaan toivo että joku mies tulisi iskemään kesken asiakasneuvottelun, tyttöjen illan tai edustustilaisuuden. En pynttäydy heitä varten.

[/quote]Kuitenkin ihmisten mielipiteillä on sinulle merkitystä, osa näistä ihmisistä sattuu olemaan miehiä jonka takia haluat näyttää hyvältä. En ymmärrä minkätakia tätä on niin pirun vaikea myöntää, että muiden ihmisten mielipiteillä on merkitystä.

[/quote]

Ihmisten mielipiteet minusta eivät kiinnosta, sillä kukaan ei tule niitä minulle kertomaan. Vaikka olisin viimeisen päälle laitettu, niin kauneus on aina katsojan silmissä. Samassa huoneesas on ihmisiä jotka tykkäävät bruneteista ja ihmisiä jotka tykkäävät blondeista. Meikki ja hienot vaatteet ovat koodia sille, että osoitan vaivannäölläni välittäväni henkilöstä ilman että minun on huudettava se koko seurueelle. Se mikä henkilön mielipide minusta on on yhdentekevää, siihen en voi vaikuttaa.

Yhteenvetona - en halua miellyttää miehiä pukeutumisellani. Harvimmin edes tiedän onko porukassa mukana miehiä. Pynttäytymällä noudatan tiettyä koodia ja osoitan kunnioitusta.

Vierailija
153/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:51"]No mä juuri tajusin että pitää vissiin pynttäytyä muuta maailmaa varten. Kävin juuri asioilla ilman meikkiä, ja kolme kertaa minulta kysyttiin voinko huonosti, olenko sairas, onko joku huonosti. No ei ollut muuta kuin että en ole meikannut. Jatkossa siis meikkaan lähikauppaakin varten.
[/quote]

Mä kuulen tuota samaa jos käytän vaaleampaa (oman ihon sävyistä) kun yleensä meikkivoidetta.

Vierailija
154/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi nainen kehui minun paitaani, olin koko päivän hyvällä tuulella :) Noin pienestä asiasta voi saada ihmisen hyvälle tuulelle, samoin jos joku hymyilee sinulle. Muutenkin maa on niin pimeä ja synkkä, niin pitääkö tästä maasta tehdä ehdoin tahdoin vielä synkempi, että kaikkia nyt ihan varmasti vituttaisi vielä enemmän, sellainen olo joskus tulee.

Vierailija
155/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t. Nainen 26

[/quote] 

t. epäkypsä 23-v

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote]

Onko siis ihan sama että sanonko että "äskeinen kommenttisi oli niin typerä että sinut soisi lähetettävän autiolle saarelle ilman minkäänlaista nettiä ettet enää suoltaisi tuollaista sontaa" vaiko että "olen taipuvainen ajattelemaan että kommenttisi saa monet epäilemään älykkyyttäsi tai vähintään uskottavuuttasi keskustelijana"? Kato keskitytään nyt siihen mun pointtiin eikä siihen mitä sanoja käytän ;))))))) 

Mene huora keittiöön äläkä yritä ajatella kun et selvästi osaa. (<- tuostakaan ei voi päätellä, onko kommentti vihamielinen vai ei!)

Vierailija
156/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:05"]

Nykyään vallitseva "itsenäinen, vahva nainen" -ajattelu on seurausta entisten aikojen naisten alistamisesta. Vielä nykyään valitettavasti vallitsee tämä inhottava "nainen on tyhmä huora" ajattelutapa ja ilmapiiri ihan molempien sukupuolten keskuudessa.

Ja miksikö väitin mammoja naisvihaajiksi? Koska heidän syytöksensä koskevat nimenomaan naisia, miesten laittautumista ei moitita mitenkään, lähinnä ollaan sydän lääpällään, miten "ihana itsenäinen vahva mies"! Mutta jos nainen on tätä, niin hän vain yrittää valehdella itselleen, miehiähän sinä yrität vaan saada jalkojesi väliin. Minusta tuo on vain sairasta ajatella noin. 

Jos avopuolisoni sanoisi jättävänsä minut vaatteitteni takia, niin en todellakaan suostuisi muuttamaan tyyliäni hänen mielikseen. En käytä minihameita, avokaulaisia paitoja tai meikkaa vahvasti, koska se ei tunnu hyvältä eikä omalta. Joten se siitä miesten miellyttämisestä. 

T. 23-v

[/quote]

Minun mielestäni en ole tyhmä huora vaikka laittautumisellani saan huomiota miehiltä ja nautin siitä. 

Jos koet että et vahingossakaan halua miellyttää poikaystävääsi pukeutumisellasi niin olen pahoillani sinun ja hänen puolestaan. Toivottavasti joskus ymmärrät että sukupuolisuus ja siitä nauttiminen on kaunis ja arvokas asia. 

Ja se että haluaa olla kaunis ei todellakaan tarkoita sitä että haluaisi sillä mahdollisimman paljon miehiä jalkojensa väliin. 

Vierailija
157/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 11:53"]

Kyseessä on perusteellinen ristiriita nykyisessä naisellisuudessa.

[/quote]

Miten niin? Jos joku sanoo sheivaavansa omaksi ilokseen ja se sattumalta viehättää osaa miehistä, niin mikä tässä on ristiriitana? Huomaa, että on myös olemassa miehiä, jotka eivät pidä sheivatusta. Heitähän tällainen nainen ei tältä osin miellyttäisi. Ja sitten valitetaan perusteellisesta ristiriidasta. Huoh.

[/quote]

Kumma kun koko akkalauma alkoi 1990-2000 luvulla sheivaamaan toosaa "itseä varten", samassa kun jenkkiporno yleistyi ja syötti seksikkään naisen mielikuvaa yhdessä muun median. Ihan itsestä sisältä lähti tarve tosiaan...

[/quote]

Luuletko, ettei aikaisemmin ole ajeltu alapään karvoitusta? Kyllä on. Pornossa ei ole keksitty mitään sellaista, mitä ei olisi jo aikaisemmin tehty.

[/quote]Moni yleismaailmallinen trendi on pornosta lähtöisin.

[/quote]

Ei seksissä ole mitään trendejä. Ainoastaan teini-ikäiset elävät siinä uskossa, että he ovat keksineet seksin. Kukaan ei ole koskaan maailmanhistoriassa ennen heitä sheivannut, harrastanut anaalia tai yleensäkään mitään seksuaalista.

Vierailija
158/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:29"] Mä pynttäydyn itseäni varten. Yksi lysti tykkääkö miehet vai ei. [/quote] Miksi sitten naiset "harrastavat hyvältä näyttämistä"? Onko se maailman kivoin harrastus jos sillä toiminnalla ei ole mitään taustaa? [/quote] Mä en pysty muiden puolesta sulle vastaamaan. Mä tykkään siitä mikä peilistä katsoo ilman pynttäytymistäkin mut pynttäytyneenä vielä enemmän. ;) siitä, mitä muut ajattelee en ole koskaan välittänyt.

[/quote]Jotain ne ihmiset sinusta kuitenkin ajattelee ja tekevät myös johtopäätöksiä sinun ulkonäkösi ja olemuksesi perusteella, halusitpa sitä tai et. Vaikka sinua ei kiinnosta ne mielipiteet, niin ne ovat sinusta olemassa ja niillä mielipiteillä on vaikutusta moneenkin asiaan.

[/quote]

Aivan vapaasti :D

Vierailija
159/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:05"]

T. 23-v

[/quote]

Minun mielestäni en ole tyhmä huora vaikka laittautumisellani saan huomiota miehiltä ja nautin siitä. 

Jos koet että et vahingossakaan halua miellyttää poikaystävääsi pukeutumisellasi niin olen pahoillani sinun ja hänen puolestaan. Toivottavasti joskus ymmärrät että sukupuolisuus ja siitä nauttiminen on kaunis ja arvokas asia. 

Ja se että haluaa olla kaunis ei todellakaan tarkoita sitä että haluaisi sillä mahdollisimman paljon miehiä jalkojensa väliin. 

[/quote]

Oletko läpäissyt peruskoulun? 

Kommentoija sanoi ettei suostuisi poikaystävän vaatimuksesta muuttamaan tyyliään, sinun tulkintasi on ettei hän halua "vahingossakaan miellyttää" tätä. 

Pitäisikö vetää se johtopäätös että jos sinä et halua pakotettuna suostua johonkin seksuaaliseen aktiin, se tarkoittaa että et halua kumppanisi nauttivan seksistä?

Vierailija
160/192 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:12"]

[/quote]

t. Nainen 26

[/quote] 

t. epäkypsä 23-v

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote]

Onko siis ihan sama että sanonko että "äskeinen kommenttisi oli niin typerä että sinut soisi lähetettävän autiolle saarelle ilman minkäänlaista nettiä ettet enää suoltaisi tuollaista sontaa" vaiko että "olen taipuvainen ajattelemaan että kommenttisi saa monet epäilemään älykkyyttäsi tai vähintään uskottavuuttasi keskustelijana"? Kato keskitytään nyt siihen mun pointtiin eikä siihen mitä sanoja käytän ;))))))) 

Mene huora keittiöön äläkä yritä ajatella kun et selvästi osaa. (<- tuostakaan ei voi päätellä, onko kommentti vihamielinen vai ei!)

[/quote]

Ihan vapaasti valitset keskustelutyylisi. Pointti onkin nähdä se itse asia sieltä tyyliseikkojen alta ja keskustella siitä. Muuten keskustelu taantuu sille tyypilliselle av-tasolle jossa "-sä oot tyhmä ja ruma horo! -Eiku sä oot!"