Mies vain möllöttää sohvalla
Eikö tuolla liiku mitään päässä? Miksi menin yhteen tuollaisen kanssa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Valele sinapilla ja 50 min uunissa 200 astetta
Jouluhanu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valele sinapilla ja 50 min uunissa 200 astetta
Jouluhanu!
-kas
Onk sul mun exä?
Siin on kaks valintaa my way or highway.
Se kuuntelee aivan kuin ymmärtäisi. Seuraavalla kerralla huomaat ettei se mitään oo ymmärtänyt. Sit kun kysyt että nyt on tilanne tää, mitä tehdään? Kohauttelee olkapäitään ja menee takas sohvalle.
Eli joko siedät tai lakkaat sietämästä. Ihan on oma valintasi.
Tulin just töistä ja päätin tulla suoraan sohvalle möllöttämään. Mies laittoi saunan päälle ja kattaa sen jälkeen ruuat pöytään. Minä vain olen ja möllötän.
Se lataa akkuja, jotta jaksaa painaa pitkää päivää.
Mutta joo. Eihän toi oikein elämältä kuulosta romantiikasta puhumattakaan.
Yks vaihtoehto on tää sinkkuus... saa tehä mitä tykkää mutta toisaalta ei oo kyl mitään tekemistä :(
Sama täällä, aina sohvalla...
Eikä ikinä seksiä ehdota
Kumppanin valinnasta voit ainoastaan syyttää itsäsi. Mikäli se ei miellytä, tee korjausliike. Kantapäät vastakkain, lusikat jakoon ja vätys ulkoruokintaan. Helppo keissi!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, aina sohvalla...
Eikä ikinä seksiä ehdota
Suu se on sinullakin, ehdota itse.
Mitä helvettiä sen pitäs sitten tehdä?
Vedä stay upit jalkaa, rasvaa kakkonen, työnnä timanttinen plugi eteen ja mene miehelle pyllistämään. Suurin osa tajuaa mitä on tarjolla.
Ala tanssimaan siinä edessä ja tiputtele vaatteita pois yksitellen. Jos vielä vain löllöttää niin ehkä on aika lähteä.
Mistä tiedät, että möllöttää? Voihan olla, että vain nauttii vapaahetkestä. Mitä vikaa möllöttämisessä on? Joskus sitäkin pitää tehdä. Relaa vähän, t. naisoletettu, viinilasi edessä, mies päikkäreillä, ja kohta päästään syömään.