Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana?

Vierailija
08.04.2015 |

Nimeni on Saara. olen 27v. nainen. Ollaan yritetty kumppanin kanssa lasta jo 3.5 vuotta. Ekaa kertaa elämässäni menkat oli muutaman päivän myöhässä, tänään alkoi jotenkin outo vuoto..eli voinko olla raskaana? vuoto oli melko normaalia, jotenkin näytti vähän limaiselta. Halusin kysyä ensin täältä, ennenkuin innoissani taas lähden ostamaan testiä. Lääkärissä ollaan käyty, mutta hän sanoi vaan että yrittäkää yrittäkää vielä. kaikki on siis molemmilta kunnossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi, eihän kukaan täällä voi sulle kertoa oletko raskaana vai et. Vuotokin voi joko liittyä tai olla liittymättä asiaan.

Vierailija
2/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin lähinnä kysyä lukiojoilta mielipidettä? tiiätkös sinä paljon testejä on mennyt hukkaan 3.5 vuoden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:58"]aattelin lähinnä kysyä lukiojoilta mielipidettä? tiiätkös sinä paljon testejä on mennyt hukkaan 3.5 vuoden aikana?
[/quote]
En tiedä, mutta kuvittelisin vastaulsestasi eytä paljon. Ei vastaukseni ollut tarkoitus olla tyly, vaan tarkoitin että tulee vaan paha mieli niistä monista kommenteista, että "joo, ihan satavarmaan oot raskaana" jos et olekaan. Mulle ainakin tulisi. Siis pointti oli että ei voi tietää. Onko tuo sinun vuoto veristä vai ei?

Vierailija
4/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Olen vain turhautunut tähän yrittämiseen. Kaikkeni olen jo antanut. Aina saan pettyä. Mutta vuotoni on veristä kyllä, mutta jotenkin poikkeaa normaalista..

Vierailija
5/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä odotat vielä muutaman päivän, ja jos vuoto pysyy kummallisena, teet testin. :)

Vierailija
6/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ensin odottaisit että vuoto lakkaa tai muuttuu normaaliksi kuulautisvuodoksi. Sitten jos vielä on olo, että on jotain eri tavalla, niin teet testin. Itse en kauheasti omiin fiiliksiin uskaltanut edes luottaa, kun mieli niin herkästi sai käännettyä kaikki raskausoireiksi.
Silloin annoin mennä omalla painollaan: jos tulee kuulautiset, en ole raskaana. Jos ei, odottelen viikon-kaksi ja teen testin. Ostin netistä ison pakkauksen halpoja liuskatestejä, niin ei kirpaissut niin paljon tehdä tarvittaessa (mielenrauhan vaatiessa), kuin apteekin kalliilla testeillä. Tsemppiä!
-2, 4

Vierailija
7/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päässyt helpolla. Tarvitsin 2 raskaustestiä - 2 lasta. Molemmat tuli ihan heti ja oireet oli selvät jo oikeestaan ennen kuukautsten alkamista. Toisella kerralla kierrukasta huolimatta oireet ihan varmat

Vierailija
8/8 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan normaalit (ehkä vähän voimakkaammat) menkkaoireet ja pientä tiputtelua ihan normaalisti silloin kun kuukautisten olisi pitänytkin tulla. Vasta pari viikkoa myöhemmin älysin tehdä testin, kun mahakivut jatkuivat, ja nyt se mahakipujen aiheuttaja nukkuu tuolla makkarissa aamun päikkäreitä. Minä en tosin yrittänyt tulla raskaaksi ja kyseessä oli "vahinko", niin en pahemmin edes tarkkaillut itseäni tai oireitani. Toisin sanoen, hyvin voit olla raskaana, mutta voit olla myös olematta. Seuraa oloasi ja tee testi jos kummalliset olot jatkuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi