Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jäljittää tinder-match??

Vierailija
08.04.2015 |

Tiedän etunimen, missä asuu, missä opiskelee, mitä harrastaa MUTTA EN LÖYDÄ MISTÄÄN TYYPPIÄ eli koko nimeä, miten voisi parhaiten stalkata tyyppiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisteristä

Vierailija
2/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löytää aika helposti pelkän etunimen ja paikkakunnan avulla kun jaksaa selata, yleensä profiilikuvana sama kuin tinderkuva niin helppo löytää. Myös googlen käänteinen kuvahaku yks vaihtoehto!

Vierailija
4/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä mistään tyyppiä vaikka tiedät missä se asuu? Mistä muualta se pitäisi löytää? Netistä?

Vierailija
5/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoitopotilas on linjoilla

Vierailija
6/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:03"]Facebookista löytää aika helposti pelkän etunimen ja paikkakunnan avulla kun jaksaa selata, yleensä profiilikuvana sama kuin tinderkuva niin helppo löytää. Myös googlen käänteinen kuvahaku yks vaihtoehto!
[/quote]

Miten sen paikkakunnan saa siihen lisättyä, mulla tulee vaan haun jälkeen "kaikki" "ihmiset" "sivut" onko tuolla joku tarkempi haku mihin sen voi syöttää, tai esim lukion.

Vierailija
7/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuhuup?

Vierailija
8/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa saa myös salaiseksi profiilin, eli ei välttämättä löydy. Ja hyvä niin tuollaisten hullujen stalkkereiden takia mulla on mahdollisimman salainen profiili, mut taitaa löytää ainoastaan jos on yhteisiä ystäviä bookissa

Vierailija
9/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että hän on esim fbookissa tai instassa? ei kaikilla ole profiileja tai jos on niin salainen

Vierailija
10/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:21"]Miksi oletat että hän on esim fbookissa tai instassa? ei kaikilla ole profiileja tai jos on niin salainen
[/quote]

Koska tinder

Vierailija
11/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ap:n kaltasten takia mä olen vainoharhainen!

Poistin jo kaikki someprofiilit, kun sama tyyppi otti yhteyttä monesta eri saitilta, ig: kautta löysi facen, facesta näki mun oikean nimen ja (oletan) fonectasta numeron ja kun itse testasin, lähetin kaverin numeron fonectaan ja nimen lisäksi paluu viestissä oli myös osoite.

Tuntuu et joku vieläkin kyylää. Jos miulla on stalkkeri niin kyllähän se mun tiedot on kirjottanu ylös.. tänään joku kävi räpläämässä postiluukkua, luulin posteljooniks mut kun myöhemmin avasin välioven ja ajattelin ottaa postin niin ei ollut mitään. Ei tee hyvää mun mielenterveydelle, masennusta ja ahdistusta ollut viime kuukausina. hullultahan tuo kuulostaa, mut hyvää tässä on se et mun silmät avautu kunnolla somen huonoista puolista, ei enää niitä ja puhelinliittymäks prepaid

Vierailija
12/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:21"]Miksi oletat että hän on esim fbookissa tai instassa? ei kaikilla ole profiileja tai jos on niin salainen [/quote] Koska tinder

[/quote]No niin eli se on sitten salainen, et pääse stalkkaamaan

Vierailija
13/13 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radikaali stalkkaustapa tinder-mätsille olisi laittaa viesti ja ehdottaa tapaamista