Monet PS-naisehdokkaat ei vastusta homoja&lesboja
Tuli mieleen kun luin kaikki Uusimaa&Helsinki-ehdokkaiden vaalikonevastaukset, että lähes kaikki PS-miehet latoo tekstiä tyyliin "kyllä vain mies ja nainen ne yhteen soppii" yms yms, mutta naisista ehkä 40-60% oli sitä mieltä, että lesbot ja homot ansaitsee saman kohtelun kuin heteroparitkin.
Arja Juvosen lisäksi on siis paljon muitakin persuja, jotka hyväksyy homot. Tosin vissiin ainoastaan naisia.
Kiinnostaa, että äänestätkö juuri sinä PS-ehdokasta nimenomaan mamu-kysymysten takia? Vai onko sinulla myös homoseksuaalisuuteen liittyvä agenda?
Itse saatan nyt äänestääkin persua, kun selvisi tämä, että persuus ei tarkoita automaattisesti homovastaisuutta.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:40"]
Nää persu/rasisti ketjut saa aina tulta alleen näin iltasin, eikö oo huomenna töitä? ;)
[/quote]
Useimmilla vassukoilla ei ole.
[/quote]
Tais osua arkaan paikkaan :'DD älä huoli, kyllä ne persut sulle sit työtä hankkii!
[/quote]
Mulla on jo hyvä työ. Paremmin tienaan kuin keskimäärin akateemisetkaan.
[/quote]
Eiks kaikki av:laiset oo yleensä huipputyössä?
Nää persu/rasisti ketjut saa aina tulta alleen näin iltasin, eikö oo huomenna töitä? ;)
[/quote]
On, mutta katsos, on iltahuki niin voi ihan rauhassa notkua vaikka av:lla.
Mä olen korkeasti koulutettu persu, olen sivari ja opiskelin kirkkoslaavia. Nyt olen hyvässä duunissa hölmöläisten jumalana. Kirjoitan jotain älytöntä ja aivottomat seuraajani hyökkäävät heti valitsemani uhrin kimppuun. Sitten vain lutkuttelen Syadin valtavaa mustaa ja hekottelen.
Minä äänestän Persuja vain ja ainoastaan mamupoliitikan takia. Toki on muitakin asioita joista olen suht samaa mieltä mutta paljon on myös asioita, joista olen täysin eri mieltä. Veikkaisin, että jälkimmäisiä on enemmän, mitä olen puolueohjelmaan tutustunut.
Persut on sellanen lammaslauma et ihan sama mitä mieltä yksilöt on. Puolue on kuitenkin homoja vastaan, joten ei tuu persuja äänestettyä koskaan. Mikäs ratkaisu persuilla on muuten tähän niiden maahanmuutto ongelmaan? Ps. Jos puolue hyväksyy Hakkaraisen kaltasen miehen riveihinsä niin ehkä kertoo jo jotain...
Jep, yksilöiden mielipiteillä ei ole kamalasti merkitystä siinä vaiheessa, kun Timo Soini vaatii ryhmäkuria. Muuten saattaisin itsekin äänestää persuja, mutta nyt - kiitos ei.
Mä aion äänestää PS-ehdokasta ainoastaan mamujen takia. Elän naisen kanssa parisuhteessa (ja olen siis nainen). Ei Suomessa voi saada kaikkea, puolueet ovat mitä ovat. En kuitenkaan usko, että nuo voisivat mitään niin älytöntä saada aikaiseksi, että se meidän arkeamme lesbona haittaisi. Vaaralliset ja pelottavat mamu-kohtaamiset sen sijaan ovat haitanneet jo vuosia. Haluan vain tällä kertaa antaa ääneni sille idealle, että tälle tapahtuisi jotakin. Ehkä ensi kerralla äänestän jotakin toista puoluetta.
ja viestittäjä nro 5 lisää: myös Kreikka-rahapolitiikan takia.
Korjaa, jos olen väärässä, ap, mutta eikö PS:lla ollut ryhmäkuri äänestyksessä tasa-arvoisesta avioliittolaista? Muissa eduskuntaryhmissä sitä ei ollut, koska se katsottiin omantunnonkysymyksesi. Vain Juvonen äänesti ryhmnäkuria vastaan, muut PS -edustajat, niin miehet kuin naisetkin, äänestivät tasa-arvoista avioliittolakia vastaan.
Onhan se kiva sanoa, että "joo, homot on tyylitietoisia ja tunnenkin pari lesboa, käydään ihan kahvilla ja tolleen", mutta sitten kun on heidän oikeuksistaan kyse ja pitäisi tehdä poliittinen teko puolesta tai vastaan, niin mitä sitten tapahtuu?
Muuten, homoja ja lesboja ei voi vastustaa tai kannattaa, niinkuin ei voi ruskeasilmäisiä tai heteroitakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 01:12"]
Mä aion äänestää PS-ehdokasta ainoastaan mamujen takia. Elän naisen kanssa parisuhteessa (ja olen siis nainen). Ei Suomessa voi saada kaikkea, puolueet ovat mitä ovat. En kuitenkaan usko, että nuo voisivat mitään niin älytöntä saada aikaiseksi, että se meidän arkeamme lesbona haittaisi. Vaaralliset ja pelottavat mamu-kohtaamiset sen sijaan ovat haitanneet jo vuosia. Haluan vain tällä kertaa antaa ääneni sille idealle, että tälle tapahtuisi jotakin. Ehkä ensi kerralla äänestän jotakin toista puoluetta.
[/quote]
Mitä sä luulet, että Soini, joka on siis persujen ääni ja päättäjä, tekee näille mamu-kohtaamisille? Soinihan on mm. sanonut, että häntä ei maahanmuutto asiana kiinnosta. Homojen vastustamiseen Soinilla sitä vastoin riittää aikaa ja energiaa.
En edes käsitä mitä "homojen vastustaminen" tarkoittaa. Onko se sama asia kuin punahiuksisten tai syntymästään pyörätuolissa istuvien vastustaminen? Miten voi vastustaa homoja?
Saatiin jo tää homoasia läpi niin uskallan minäkin persuja äänestää.
Niin eli mikä se persujen ratkaisu näihin mamu ongelmiin on? Kai te jotka persuja mamujen takia äänestätte tiedätte sen?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 01:29"]En edes käsitä mitä "homojen vastustaminen" tarkoittaa. Onko se sama asia kuin punahiuksisten tai syntymästään pyörätuolissa istuvien vastustaminen? Miten voi vastustaa homoja?
[/quote]
Homojen oikeuksien ja yleisestikin tasa-arvon vastaisuutta.
Ääni menee puolueelle. Jos vaikka äänestät jotakuta ehdokasta, jolla on esim. puolueensa vapaamielisimmät ajatukset, niin valituksi voi sinun äänesi avulla tulla vaikka joku ihan toista äärilaitaa edustava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:41"]
[/quote]
Useimmilla vassukoilla ei ole.
[/quote]
Tais osua arkaan paikkaan :'DD älä huoli, kyllä ne persut sulle sit työtä hankkii!
[/quote]
Mulla on jo hyvä työ. Paremmin tienaan kuin keskimäärin akateemisetkaan.