Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen päivieni päättämistä, kun idioottina menin työntämään pääni uusioperhepaskaan.

Vierailija
24.12.2021 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa oisko kannattanut valita nainen jolla ei oo lapsia? Oisko? Häh?!

Ois, mutta olen tyhmä niin en tajunnut. Muuten olisin joutunut olemaan yksin, kun ei kukaan muu minua huolinut kun tuo lähibaarin yh. :(

Yritin sitten sen kanssa, mutta se huijasi.

No sinähän tässä se huijari olet. Ei tietenkään uusperheestä tuu yhtään mitään, jos sulla ei ole mitään aitoa kiinnostusta siihen naiseen, huolit vaan ainoan joka sinusta kiinnostui.

Vierailija
22/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kieltämättä olisi aika outoa jos ovesta ei tulisi sisään pelkästään Mari 38 v. vaan mukana seuraisi Matias 8 v. ja Emilia 4 v.

Sitten vielä pitäisi tutustua Markkuun 52 v. joka olisi näiden Matiaksen ja Emilian isä.

Marin entiset appivanhemmatkin tulisi tietenkin tutuksi.

Ei ole minun(kaan) juttu.

Yksi Mari 38v:n yleisimmistä lauseista uusperhetodellisuudessa on "sinä et komenna minun lapsiani". Tämä toistuu aina, kun lapset sikailevat uuden miehen läsnäollessa, nimittelevät häntä ja hakkaavat hänen jalkojaan uhmakas ilme naamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikänä milloinkaan aisuriksi johonkin uusioperhepaskaan.

”Aisurin” hommat onkin tarkoitettu henkisesti aikuisille miehille ja naisille. Hyvä, että tiedostat rajasi. Anna silti muiden elää kuten haluavat, kukaan ei kaipaa holhoamistasi tai sääliäsi.

Heh aikuisille, tirautin naurun. Lompakkoa ne yh-plösöt tarvitsee.

Kaikki yh:t eivät ole kuten ne tuntemasi lähibaarin kanta-asiakkaat. Kannattaa lähteä astua sieltä lähiöstä välillä ulos niin näkee muunlaistakin elämää.

Vierailija
24/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että uusioperheessäsi huomioidaan myös sinun erityistarpeesi ja kiinnostuksen kohteesi.

Vierailija
25/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sitten kestävä köysi ettet feilaa sitäkin.

Vierailija
26/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Aisurin” hommat onkin tarkoitettu henkisesti aikuisille miehille ja naisille. Hyvä, että tiedostat rajasi. Anna silti muiden elää kuten haluavat, kukaan ei kaipaa holhoamistasi tai sääliäsi.

Niin kun muk ku uklo on hylännyt naisen ja lapsen. Tussua pitää saada, mutta vastuuta ei oteta. Pitäkää ne mul kkunbe tuoessa tai laitrakaa piuhat poikki. 8ksettavia ukkoja. Tommo7siin ei pidä k9skea seipäälläkään.

Vierailija
27/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex - nyt 59 v - kuvitteli saavansa freesin ja timmin, itseään 25 v nuoremman vaimon joka tekisi pari ihanaa vauvaa ja jolla olisi yhteinen harrastus exän kanssa.

Ex sai kyllä sen nuoren vaimon. Mutta samalla tuli 2 bonuslasta joista toisella on elämässään kaikenlaisia vaikeuksia, tukun maksamattomia laskuja, velkaisen maatilan jota joutuu nyt rahoittamaan ja itsensä ikäiset hyvin autoritääriset appivanhemmat. Vauvoista ei ole puhettakaan ja tällä hetkellä ex toipuu pahasta flimmeristä ja sen seurauksista ja hänestä on tullut rollaattorilla köpöttelevä papparaisen alku jota appivanhemmat joutuu auttamaan. Luulin ensin, että olisin vahingoniloinen mut en olekaan. Olen vain surullinen.

28/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mentyä ns. "all-in", eli hankitko lapsen uusiperhepuolison kanssa? Jos näin on, niin voimia sinne!

Vierailija
29/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamuilitko niitä ummettuneita pökäleitä suuhusi? Soiko taustalla Jumala onpi linnamme. Soikooikrin kovalla?

Vierailija
30/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle olematon ongelma, kun kukaan nainen ei halua edes pnna kanssasi edes rahasta. Jopa hoorat kiertää kaukaa.

Vierailija
31/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt näitä henkisesti heikkoja epävakaita tai bipoja, jotka alkaa suunnittelemaan itsensä tappamista eron, tai jonkun muun vastoinkäymisen jälkeen.

Vaikka siis trollihan ap oli, mutta silti.

Vierailija
32/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kieltämättä olisi aika outoa jos ovesta ei tulisi sisään pelkästään Mari 38 v. vaan mukana seuraisi Matias 8 v. ja Emilia 4 v.

Sitten vielä pitäisi tutustua Markkuun 52 v. joka olisi näiden Matiaksen ja Emilian isä.

Marin entiset appivanhemmatkin tulisi tietenkin tutuksi.

Ei ole minun(kaan) juttu.

Yksi Mari 38v:n yleisimmistä lauseista uusperhetodellisuudessa on "sinä et komenna minun lapsiani". Tämä toistuu aina, kun lapset sikailevat uuden miehen läsnäollessa, nimittelevät häntä ja hakkaavat hänen jalkojaan uhmakas ilme naamalla.

Hankkiutui niistä eroon mahdollisimman nopeasti. Tee päätös nyt heti, älä epäröi! Joulu on suurten päätösten aikaa!

Vierailija
33/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jotain hyvä mies, siitä paskasta, niin saatat saada tukea ja lohdutusta. En veetuillut ja olen 36v nainen, ei ipania eikä tule

Entä tuleeko kirjoitustaitoa? 🤣🤣🤣🤣 ipania XDDDDDDDDD ja aloittaja ei ole m i e k k o n e n huoh, naiivit pellet.

Vierailija
34/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstan hulluilla jo korkki auki aamusta. Ei kun hyvää joulua sinnekin

Vierailija
35/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusiohelvetti kannattaa kiertää kaukaa. Sitä ei kestä kukaan. Hui olkoon!

Joo, ei mitään kierrätyskamaa kannata huolia.

Vierailija
36/36 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te ne avaatte. Eikös sitä sanota että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka… Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä