Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta kissanne aikoo äänestää

Vierailija
08.04.2015 |

..ja miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja. En tiedä miksi.

Vierailija
2/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja koska kissani haluaa että autovero lähtee pois, koska sitä on lupailtu jo monta kymmentä vuotta :)

Vierailija
4/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraattipuoluetta, koska se haluaa vapauttaa kissanmintun markkinat.

Vierailija
5/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinia, koska mököttää mulle kastroinnin takia.

Ei se oikein näitä hommia kässää... Ja väittää ettei hidasta tahtia, vaikka henkkarit puuttuu.

Vierailija
6/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan oma valtakunta.

Kissa pyörii johtajana ja minä olen sangen tyytyväinen omistaja. :3

Vierailija
7/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi kissa haluaa äänestää Piraatteja, koska hän on hyvin liberaali ja tykkää kaikista. Vihreätkin on vaihtoehtona, koska kissa kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia. Luonnonsuojelu häntä ei kuitenkaan kiinnosta.
Vanhempi kissa taas on hyvin konservatiivinen. Kaikkien asioiden pitää pysyä muuttumattomana. KD ja kokoomuksen konservatiivisempi osasto on vaihtoehtoja. Hän haluaisi Suomeen monarkian.

Vierailija
8/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aikoo kuulemma piirtää äänestyslippuun kissannaaman protestiksi siitä, että hänen ei annettu asettua ehdolle.

Vierailija
9/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa äänestää omaa puoluettaan, jonka se on perustanut. Uskoo vaalivoittoon, ja on viime viikot suunnitellut joka ilta tehtäviään, joita alkaa toimeenpanna pääministeriksi noustuaan. Ensimmäisenä aikoo tehdä koiraveron pakolliseksi joka kuntaan ja korottaa sitä tuntuvasti. Sitten aikoo kieltää imurit.

Vierailija
10/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kuuluu Gentlecatseihin ja on muutenkin vähän mulkku, niin tottahan toki äänestää RKP:tä!

Vierailija
11/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani äänestää RKP:tä. Höpsö luulee olevansa suomenruotsalainen, kesäisin se hiihtelee loaferit jalassa rapujuhlia järjestellen, ja vaatii minua kutsumaan sitä nimellä Missan, vaikka Mirriksi se muinoin kastettiin.

Vierailija
12/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp, koska ajattelee sen ajavan myös kissakielen asemaa kun kerta ruotsinkin.

Vierailija
13/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsterini äänestää kissavastaista puoluetta. Tässä on hänen kuvansa. http://aijaa.com/o7if1R

-Mies 29v-

Vierailija
14/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa. Puolue tukee hyvinkin vapaita metsästyssäännöksiä.

Vierailija
15/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä. On hippikisu.

Vierailija
16/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassupuoluetta. On kuulemma tarpeeksi häntäheikkejä ehdokkaita Miukun makuun.. Ties vaikka entinen sulho Nasse olisi ehdolla, en ole ottanut selvää.

Vierailija
17/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se demareita äänestää. Päättivät liittovaltuuston kokouksessa niin. Sillai kai!

Vierailija
18/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani äänestää Erkki Tuomiojaa, koska hänen vaalimainoksensa televisiossa puhutteli häntä eniten. Itse hän on Aristokattipuolueen ehdokas ja minä olen hänen rahoittajansa. Tämä oli sitten vaalisalaisuus, mutta uskon että täällä se pysyy salassa.

Vierailija
19/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vielä jatkaa:

Meidän kisu kertoi, että pääministerinä hän aikoo myös muuttaa eduskunnan typerän äänestystaulun seuraavasti:

JAA ---------> KURNAU

EI ------------> HŠŠŠ

TYHJIÄ ----> NUKKUU TORKKUPEITON ALLA

POISSA --> SAALISTAA KÄRPÄSIÄ IKKUNASTA

Vierailija
20/21 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uhkaa äänestää sitä Köyhien Asialla puolueen hullua vanhaa Terttu Savolaa, joka on kaikissa vaaleissa ollut iätajat ehdolla, muttei ikinä oikein pääse mihinkään. Haluaa äänestää, koska tuo mummo muistuttaa just sellaista hasahtanutta kissanaista, joka erakoituu ja ostaa koko kansaneläkkeellään Kitekattia 49-kissalleen, joita pitää kerrostaloyksiössä. 

Edellinen kissa oli ihan toista äärilaitaa ja halus aina äänestää RKP:tä ja oli tosi pettynyt, kun siellä ei ollut ketään von Dynkkeldorffia ehdokkaana. Katsoi liikaa pentuna Aristokatteja ja jäi jonkinlaiset traumat sitten loppuiäksi. Kiva kisu oli muuten kyllä, rip.