Keksin vaimolle nerokkaan lahjan
Tein vaimolle kortteja joissa oli niinku
Tällä kortilla imuroin alakerran
Tälläkortilla siivoan vessan
Tällä kortilla teen ruokaa yms...
Mun mielestä nerokas lahja mutta saas nähdä miten vaimo siihen suhtautuu 😅
Kommentit (26)
Eikö sun pitäis tehdä noita asioita ihan muutenkin?
Ilahtuisitko jos saisit vaimolta samanlaisia kortteja lahjaksi ?
Tämä on loistava idea!
Annan tällaisen lahjan miehelleni! Ei tarvitse tehdä kotitöitä koko ensi vuonna 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
No ei meidän perhees. Ymmärrän että köyhemmissä perheissä menee niin, mutta meillä minä elätän ja vaimo hoitaa kodin. Nyt se voi kuitenkin käyttää kortin jos on itse väsyksissä. Tämä on niitä sydämellä annettuja lahjoja ❤️
Siis annoit vaimolle nuo työtehtävät lahjaksi? Toisin sanoen kortin haltija tekee kyseisen työn.
Toi idea on alunperin Rillit Huurussa -sarjasta. Siinä Sheldon antoi tällaisia kuponkeja tyttöystävälleen synttärilahjaksi.
Kaikkien palstamammojen kannattaa ottaa vaarin tästä lahjaideasta. Vielä ehtii hyvin väsätä tällaiset lahjat miehelle illaksi. Ei tarvitse valita noin montaakaan kotityötä, voi laittaa vaikka yhden imuroinnin, se riittää. Mies ilahtuu, kun ei tarvitse siivota 100% yksin ensi vuonna!
Mitä täällå nyt suututaan toisten lahjoista. Onhan tuo lahja omaperäinen ja varmasti vaimo tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei meidän perhees. Ymmärrän että köyhemmissä perheissä menee niin, mutta meillä minä elätän ja vaimo hoitaa kodin. Nyt se voi kuitenkin käyttää kortin jos on itse väsyksissä. Tämä on niitä sydämellä annettuja lahjoja ❤️
Eiköhän perhe ole rikkaampi jos kumpikin käy niissä hyväpalkkaisissa töissä.
Vaimolle lupa käytää autoa kerran kuussa lahjakortti!
Niin kyllä minäkin ymmärrän sen niin että köyhemmissä perheissä tehdään kaikki yhdessä, mutta esimerkiksi meildän perheessä vaimo on vain hoitaja ja mitä tuon perheelle elannon. Sen vuoksi en osallistu kotitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä minäkin ymmärrän sen niin että köyhemmissä perheissä tehdään kaikki yhdessä, mutta esimerkiksi meildän perheessä vaimo on vain hoitaja ja mitä tuon perheelle elannon. Sen vuoksi en osallistu kotitöihin.
Höpö höpö noita sun kuvitelmiasi.
Itse lupasin äsken vaimolle seksiä lahjaksi ja näin sain turvattua masturbointirauhan joulun ajaksi.
No meidän perhe-elämä nyt vain on sellainen että vaimo suorittaa kotona hommat ja minä elätän perheen.
Se on vähän kuin sen työtä kun sen ei tarvitse töidä tehdä.
AP
Luulitko omaksi ideaksesi etkä vanhaksi ja kuluneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaimon tulisi antaa kortteja joilla hoitaa sinun työsi.
Taitaa häntä koulunpenkki sitten kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Toi idea on alunperin Rillit Huurussa -sarjasta. Siinä Sheldon antoi tällaisia kuponkeja tyttöystävälleen synttärilahjaksi.
Tuli mieleen kaverini, joka 80-luvulla nähdessään yhden videopelin, selitti, että se oli kopio hänen tietokoneelleen tehdystä pelistä. Paitsi, että kyseinen toisen tietokonemerkin "kopio" oli tehty aiemmin ja sekin perustui aiemmin valmistettuun kolikkopeliin.
Vierailija kirjoitti:
Frendeissä Joey antaa seksikuponkeja naisille.
Provo taas.
Hauska juttu vain, jos vaimosi antaa sinulle täsmälleen samanlaisen lahjan takaisin. Siinähän siivoatte kumpikin.