Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä teitä piristää eron jälkeen?

Vierailija
07.04.2015 |

Erosin juuri poikaystävästä, parempi näin, mutta haikeatahan se on. Mikä teillä on auttanut eron jälkeiseen yksinäisyyteen/alakuloon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekki huorat

Vierailija
2/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu. Uusia kivoja vaatteita tai vartalonhoitotuotteita. Hieronta- tai kampaamokäynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtumaton ryyppyreissu ja yhden illan ihastus.

Vierailija
4/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder.

Vierailija
5/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelin varmaan satoja kertoja Pihka ja myrskyn Et koskaan kaipaa takaisin.

Tuon biisin sanat saivat minut keskittymään paremmin siihen tulevaan elämääni.

Vierailija
6/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua piristi ratsastus kun erosin 3 vuotta sitten. Hevosen kanssa laukkaamaan maastoon, kyllä haihtui murheet ja itkut. Nyt 3 vuotta myöhemmin olen kihloissa ja onnellinen vauvan äiti. (eri miehen kanssa tietty).

Vierailija
7/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha olisi ollut parempi.

Vierailija
8/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:10"]

Vanha olisi ollut parempi.

[/quote]

No ei kyllä :)

Vierailija
9/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se baareilu? Vai tuleeko vaan paskempi fiilis kieriskellessä krapuloissa?:/ ap

Vierailija
10/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kun läks, alkoi vapaus ja ihanuus. Nyt saa pillua jokapäivä jos vain haluaa.

Vierailija
11/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:13"]Auttaako se baareilu? Vai tuleeko vaan paskempi fiilis kieriskellessä krapuloissa?:/ ap
[/quote]

Auttaa se. Kyllä se muka-hauskakin on yksinäisyyttä ja surua parempaa.

Vierailija
12/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät leffat, hyvä seura, ulkoilu, musiikki jne.

Vierailija
13/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö auttoi? Aika.

Vierailija
14/14 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi ratsastus, komppi. Liikunta, ulkoilu ylipäänsä. Ihan raivokas juokseminen mun kohdalla. Alkoi ainakin stressihormonit laskea.

Itsestä huolehtiminen ylipäänsä, syö terveellisesti ja monipuolisesti. Ei ole kiva jos henkisen pahanolon lisäksi pukkaa päälle viellä joku puutostila :/ Mä jätin ekaksi kahdeksi kuukaudeksi alkoholin kokonaan pois, olisi vain pahentanut oloa. Alkoholi ei tee alkuunkaan hyvää elimistön serotoniinin tuotannolle. Voi mennä viikkoki ryyppyreissun jälkeen, että palautuu. Näin ainakin minulla.

Mulle ei myöskään sovi nuo kaikkien suosittelemat laastarisuhteet, tunnen itseni, ja tiedän että mulla tulisi kamala olo sellaisista. Olen vain ollut kolmen miehen kanssa elämäni aikana, ja kaikki entisiä poikaystäviä, seurustelukumppaneita. Viimeisin entinen avopuoliso, ja 7-vuotta takana.

En usko, että yhdenyönsuhteista tulee pidemmällä tähtäimellä hyvää oloa. En halua koskea miestä jota en rakasta, enkä halua että sellainen mies joka ei rakasta minua, koskisi kehooni.

Kolmosella näyttäisi olevan myös hyviä vinkkejä. Näe ystäviä mahdollisimman paljon. Katsele elokuvia.

Aika parantaa haavat. Voimia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi