Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kateellinen fiksuille pienipalkkaisille

Vierailija
07.04.2015 |

olen kateellinen fiksuille pienipalkkaisille, jotka saa rahat riittämään. jotenkin tuntuu, että se on sitä aitoa ja onnea tuovaa elämää.

tunnen muunkin tyyppisiä ihmisiä, mutta jostain syystä vaikka itse haluaisin parempaa palkkaa jne. en silti tunne kateutta esim. miehen lompakolla loisivia vaimoja kohtaan. lähinnä ihmettelen heitä. jännä paradoksi..... jotenkin tämä ehkä liittyy siihen, että jos saat rahat riittämään, osaat nauttia myös ilmaisista asioista ja on ns "pakka kasassa".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:47"] jännä paradoksi.....
[/quote]

Nyt ollaan jännän äärellä.

Vierailija
2/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:47"] jännä paradoksi.....
[/quote]

Nyt ollaan jännän äärellä.
[/quote]

Ei av-mammat kato pasilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää siis se, että jokin sellainen asia, jota ei itselle toivoisi, siis pienipalkkaisuus, on olennainen juttu tässä.

kadehditteko te muut ainoastaan westendiläisiä ja vastaavia?

ap.

Vierailija
4/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 23:01"]jännää siis se, että jokin sellainen asia, jota ei itselle toivoisi, siis pienipalkkaisuus, on olennainen juttu tässä.

kadehditteko te muut ainoastaan westendiläisiä ja vastaavia?

ap.
[/quote]

Jokainen voi kokeilla elää kuin pienituloinen. Jätät käyttötilille (sille tilille mistä maksat laskut ja muun elämisen) työkkärinkorvauksen verran rahaa ja ylijäävä raha tilille mille ei pääse kuin todellisessa hädässä käsiksi.

Eikun siis elämään haaveen mukaan. :)

Vierailija
5/5 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin esim. vammaisten (kehitys- tai muuten) kykyä iloita elämästä ja häpeän sitä, että itse elän tasapaksusti, vaikka taloudellisten, fyysisten ja älyllisten ominaisuuksien yhdistelmä on parempi kuin ehkä 98%:lla suomalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän