Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sopiva skootteri

Vierailija
07.04.2015 |

Olen 15 vuotta täyttävä tyttö ja nyt ois aika alkaa miettii sopivaa skopaa. Omia kokemuksia mitä kannattaa ja mitä ei kannata ostaa? Mikä olisi sopiva mulle ku oon vaan 160 pitkä :D ja mahollisimman kevytki sais olla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mielelläni käytettynä ja täytyykin katsoa tuota monkeyta! Muita ideoita?

Vierailija
2/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta skobaa, säästä kevarii. Jätkät on kateellisii ku sä ajat kevaril ja ne laahustaa peräs mopoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten juu mut vanhemmat vähä eri mieltä:D

Vierailija
4/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keeway ry6 hyvä?:)

Vierailija
5/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:42"]Muuten juu mut vanhemmat vähä eri mieltä:D
[/quote]

No paljon saa olla hintaa vehkeellä?

Vierailija
6/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaluokka pitäisi tietää.

Vierailija
7/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000-1500 paikkeilla

Vierailija
8/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:16"]

http://www.nettimoto.com/aprilia/habana

[/quote]

Äläpäs välttämättä osta skootteria. Mikäli rahaa on tuon verran käytettävissä ja olet noin hyvän mittainen (160cm) niin suosittelen sinulle lämpimästi Jingchen monkeyn ostamista! Sinun mittaiselle juuri sopivan kokoinen, kevyt ja hintapyynti uutena 1090e mopo sportista. Saa varmaankin tingattua tonnilla.

Osta 4 vaihteinen malli. Vaihteiden vaihtaminen vaatii tietysti hieman opettelua mutta on sitten hanskassa mikäli moottoripyörät alkavat kiinnostaa vanhemmalla iällä. Minun taloudesta löytyy juuri kyseinen monkey joka on uutena ostettu keväällä 2014. Nyt kilometrejä on mittarissa 7500km eikä mitään vikoja ole ollut. Normaali huollot ja öljynvaihdot ovat riittäneet takaamaan luotettavat kilometrit.

Monkey on myös loistava valinta mikäli meinaa ajella liukkaammilla keleillä. Jalat ylettyvät helposti ja nopeasti maahan estäen kaatumisen jäälläkin. Monkeyssä on nelitahtimoottori jonka etuna on parempi vääntö ja se että eteenkin tytöillä ei tarvitse 2-tahti moottorin käryjen haista vaatteissa.

Ei tarvitse läträtä 2-tahtiöljyjen kanssa (vaikka tuorevoitelu olisikin) vaan suoraan pumpulta tankkiin ja menoksi. Monkey on mukavan pieni ja kätevä säilyttää tai mikäli tarve vaatii niin kuljettaa autolla...

Mies 77

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä