Tauko
Elikkä siis mun poikaystävällä on mielenterveys ongelmia ja nytten kun on tullut pimeetä enemmän nii hän on vaan ollut enemmän kavereittensa kanssa koska tarvinnut omaa aikaa enemmän ja meille oli muutenkin tullut enemmän riitoja ja viimene riita oli viime viikon sunnuntaina jona päivän poikaystäväni lähti ja sanoi tarvihtevansa aikaa. Maanantaina sitten typeränä menin valittamaan jostain asiasta sille ja näin poikaystäväni sanoi että voidaanko pitää taukoa että hänen mielestä molemmat tarvihtisi sitä ja suostuin siihen. Sanoin että tauot johtaa kyllä yleensä eroihin niin hän sanoi että toivottavasti ei meidän kohdalla.. no sitten eilen eli torstaina nähtiin koska hän tuli hakemaan hänen yhtä tavaraa ja toi joululahjan jonka hänen äitinsä oli mulle halunnu antaa. Noh kysyin häneltä sitten että onko hän jättämässä mut nii sanoi ettei tiedä koska ei pysty sitoutumaan tällä hetkellä suhteeseen ja että hän ei pysty huolehtimaan kenestäkää muusta kun hänestä itsestään tällä hetkellä ja sanoi ettei oo päässy käymään juttelemassa ammattilaiselle kuukauteen. Yritin sanoa hänelle että eron ei tarvihde olla se ainoo vaihtoehto että voidaan pitää sitä taukoa niin pitkään kun hänen tarvihtee pitää sitä.. harmittaa se vaa kun en voi auttaa häntä millään muulla ku antaa hänen olla vaan.. ja sillo kun sanoin hänelle siit et tauot johtaa eroihin ja hän sanoi että toivottavasti ei meidän kohdalla nii mainihin hänelle tostakin nii sanoi että hän saattoi sillo sanoa noi mut ei tarkoita että enään tarkoittaa sitä.. kysyin rakastaako hän mua vielä sanoi että rakastaa mutta hänen on keskityttävä ihteensä. Mitä mieltä te ootte tästä tilanteesta. Tietenki mulle on tärkeetä että poikaystäväni hoitaa ihtensä ennenkun jatkaa suhetta jos tulee jatkamaan.. ollaan seurusteltu kohta 9kk..
Toivon et asiallisia kommentteja tulisi.