Mies pilasi joulun
Meillä 3 v. erityislapsi, joka herää aikaisin ja mies kiukuttelee kuin perseeseen ammuttu karhu. Heräsivät eilen klo 5 ja siitä se kitinä ja mielensä osoittaminen alkoi "On se nyt, kun lomalla täytyy herätä viideltä" jäkäjäkäjäkä. Mies pakotetulla joululomalla, koska ei älynnyt pitää vuosilomaansa kesällä. Minulla ei ollut kesälomaa kuin kaksi viikkoa, ei siis olisi halunnut / jaksanut olla kotona lapsensa kanssa.
Totesin miehelle, että ei se loma lapsiperheessä ole kuin ennen lasta, ja että tämä olisi pitänyt pitää mielessä lapsia hankkiessa. Mies tiukaisi vain takaisin "Ei ollut mun ajatus!!" Oikeastaan lapsen hankkimista odotettiin vuosia ja mies itse sanoi, että vauva saa tulla.
Siinä meni joulufiilis, sanoin hänen pilanneen minun jouluni tuolla. Yritti jälkikäteen paikkailla sanomisiaan, ettei sitä tosissaan tarkoittanut. Taidan jättää eropaperit pian vetämään, en vain jaksa enää. Tässä oli mun joululahja eli kiitos erityislapsen hoitamisesta: vauvavuonna 24/7, lääkärit, terapiat ja tappelut Kelan kanssa.
Kommentit (5)
Tulihan se mies pilasi joulun. Jeij!
Sinä vähän ylireagoit. En ymmärrä tätä tappelua lapaesta. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hengitä.
Osta miehelle farmariasukokonaisuus niin piristyy.
Ukko on pilannut joka ikisen jouluni niin kauan kuin on oltu yhdessä (liian kauan).
Joka vuosi toivon, että tämä joulu olisi parempi, joka kerta petyn.
Ei, ei ole juoppo, vaan raivoraitis, paino sanalla raivo.
Joka joulu raivoaa kuin mielipuoli. Hirveä ihminen.
Onpas taas kamalia miehiä mammoilla jouluaattona. Saadaankohan 50 mies-topikkia ennen puoltapäivää?