Olen kävellyt tänään noin 14 kilometriä
Ensin aamulla kävin noin viiden kilsan kävely-/juoksulenkillä. Juoksin ja kävelin vuorotellen.
Sitten lähdin ostamaan pyörää, kävelin 4 kilsaa pyöräkauppaan. Eipä ollutkaan sopivia ja kävelin sitten kaupan kautta kotiin, matkaa yhteensä 5 km.
Nyt väsyttää...
Kommentit (5)
tuttavapiirissäni näin. Sitten alkaa enemmän tuntua, jos jotain 25 km tulee päivässä.
Ja hyvin harva kävelee 10 km. päivittäin. Itse ennen lasteni syntymää kävelin joka päivä toistakymmentä kilometriä ja hämmästelijöitä riitti. Nykyään karkaan lenkille silloin kun mieheni pitkän työpäivän jälkeen ehtii ja jaksaa hoitaa lapsia, mutta en ehdi reippailla kymmentäkään kilometriä. Minäkin olisin siis iloinen ja ylpeä 14 kilometristä.
Joillakin on kuitenkin paljon muutakin tekemistä, ei ihan joka päivä ehdi edes erikseen harrastaa liikuntaa.
Mä en ole kyllä ikinä kuullut vastaavaa. Itse pyöräilen työmatkat ja joskus käyn rullaluistelemassa ja juoksemassa, mutta en kyllä yleensä päivittäin kävele kymmentä kilsaa. Joka päivä en edes liiku muuta kuin ne työmatkat. Taidan olla aika epänormaali ihminen :D
minä kävelen joka päivä vähintään 12 km, 6 töihin ja 6 takasin. Lisäksi kauppareissut yms. siihen päälle