Mitä tarkoittaa jos pää vapisee?
Olen huomannut työelämässä erään henkilön pään vapisevan, vähän kuin vanhalla henkilöllä. Ei mitenkään älyttömästi, mutta kun on lähellä ja katsoo, niin huomaa tämän pään nykivän liikkeen. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut ja tiedän, että hänellä on paljon työstressiä. On noin kolmekymppinen. Onko tuo oire jostakin?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:40"]
Luultavasti jonkin lääkityksen sivuvaikutus.
[/quote]Ei tietääkseni ole lääkitystä. Ajattelin jotain alzheimeriä tai muuta kamalaa.
Kilpirauhanen on yliaktiivinen. Se laittaa pään ja kädet vapisemaan.
No minulla on vaaraton essentaalinen vapina
No mulla tärisee pää ku on hirvee darra
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:38"]Olen huomannut työelämässä erään henkilön pään vapisevan, vähän kuin vanhalla henkilöllä. Ei mitenkään älyttömästi, mutta kun on lähellä ja katsoo, niin huomaa tämän pään nykivän liikkeen. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut ja tiedän, että hänellä on paljon työstressiä. On noin kolmekymppinen. Onko tuo oire jostakin?
[/quote]
Alkaako henkilön nimi H:lla?
Parkinson voi kanssa tehdä tommosta.
Se tuntee inhon väristyksiä tuollaisen ihmisen läheisyydessä, joka tunkee nokkansa asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:38"]Olen huomannut työelämässä erään henkilön pään vapisevan, vähän kuin vanhalla henkilöllä. Ei mitenkään älyttömästi, mutta kun on lähellä ja katsoo, niin huomaa tämän pään nykivän liikkeen. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut ja tiedän, että hänellä on paljon työstressiä. On noin kolmekymppinen. Onko tuo oire jostakin? [/quote] Alkaako henkilön nimi H:lla?
[/quote]Ei.
Ilmeisesti vapinaa voi esiintyä ilman, että se on vakavaa. Mutta en muista tuolla henkilöllä vapinaa olleen aikaisemmin ja en usko, että aikuisiällä alkava vapina on jotenkin täysin vaaratonta.
Mulla oli koulukaveri, jonka pää vapisi. Onneksi häntä ei siitä kiusattu.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:00"]
Se tuntee inhon väristyksiä tuollaisen ihmisen läheisyydessä, joka tunkee nokkansa asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.
[/quote]Älä ole höpsö.
Ylistressaantuminen sai pääni nykimään. Onneksi meni ohi, kun otin rennommin.
Luultavasti jonkin lääkityksen sivuvaikutus.