Ilkeä työkaveri pilasi päivän
Huoh..muutenkin harmitti mennä töihin väsyneenä ja heitin vain kommentin yhteen keskusteluun mutta sain osakseni vain ilkeää vittuilua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään järkevää takaisin, loppupäivän varoinkin sanomasta tälle henkilölle mitään. Tämä henkilö on kyllä tehnyt selväksi ettei pidä minusta mutta yritän olla itse kaikille mukava ja kommenttini oli ihan harmiton mielestäni joten en ymmärrä. Ei saisi olla niin herkkä ja ottaa itseensä mutta ei tunnu kivalta :(
Kommentit (6)
Tollaset tapaukset on ihan käsittämättömiä. Kun aikuiset ihmiset eivät osaa työkavereille olla neutraaleja, vaikka eivät heistä pitäisikään. Epäkypsää.
Mitä tämä ilkeily oli tai mitä tarkalleen sanoi? Sitähän voi tulkita ilkeilyksi vaikka tervehtimisen jos on tarpeeksi herneitä nokkaan vetelevää sorttia. Mielenkiintoista että olet kovasti mielesi pahoittanut, mutta et ollenkaan kykene avaamaan että mistä. Nainen 26v
"kill them with kindness" toimii joskus, eli nättiä hymyä ja kehu vaikka hänen hiuksiaan tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:25"]Huoh..muutenkin harmitti mennä töihin väsyneenä ja heitin vain kommentin yhteen keskusteluun mutta sain osakseni vain ilkeää vittuilua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään järkevää takaisin, loppupäivän varoinkin sanomasta tälle henkilölle mitään. Tämä henkilö on kyllä tehnyt selväksi ettei pidä minusta mutta yritän olla itse kaikille mukava ja kommenttini oli ihan harmiton mielestäni joten en ymmärrä. Ei saisi olla niin herkkä ja ottaa itseensä mutta ei tunnu kivalta :(
[/quote] miksi kutsut häntä edes työkaveriksi? Enemmänkin noita-akna
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:25"]Huoh..muutenkin harmitti mennä töihin väsyneenä ja heitin vain kommentin yhteen keskusteluun mutta sain osakseni vain ilkeää vittuilua. Menin hämilleni enkä osannut sanoa mitään järkevää takaisin, loppupäivän varoinkin sanomasta tälle henkilölle mitään. Tämä henkilö on kyllä tehnyt selväksi ettei pidä minusta mutta yritän olla itse kaikille mukava ja kommenttini oli ihan harmiton mielestäni joten en ymmärrä. Ei saisi olla niin herkkä ja ottaa itseensä mutta ei tunnu kivalta :(
[/quote] miksi kutsut häntä edes työkaveriksi? Enemmänkin noita-akne
Sama täällä... eräs työ"kaveri" on inhonnut minua ekasta päivästä lähtien. Eristää minua muusta porukasta (suosittu muiden työntekijöiden joukossa, ns. hyvä jätkä), jos joudumme työskentelemään yhdessä ei joko puhu mitään tai tiuskii vaan, arvostelee muiden työntekijöiden edessä toimintaani, ei kahvitauoilla noteeraa/katso edes päin.. aika p*ska fiilis käydä töissä kyseisen henkilön takia ja olen jopa alkanut harkita irtisanoutumista, sääli vaan kun työpaikka on muuten hyvä ja tulen kaikkien muiden kansssa loistavasti toimeen... mutta en vaan jaksa tätä enää, 2 vuotta jo katsellut tätä toimintaa :(. Ja esimiehelle en ala "itkeä" asiasta, sillä saa vaan vasikan maineen miesvaltaisessa työyhteisössä.