mies pilasi joulun!
Elikkä mies tuli tuossa 1aikaa baarista kotiin isänsä kanssa aivan ympäri kännissä. Rupesivat sitten huutamaan vanhoista asioista. Lapset heräsivät heidän riitelyyn ja olivat ihan paniikissa että mikä isällä ja ukilla on kun molemmat haisee pahalta, molemmilla oksennusta housuillaan. (Lapset ovat 3v ja 5v).
No viimein sainkin lapset takaisin nukkumaan, MUTTA SITTEN MIES RUPEAA HUUDATTAMAAN IRWIN GOODMANIA AIVAN TÄYSILLÄ !!! JA RUPEAA LAULAMAAN MUKANA ISÄNSÄ KANSSA!!! lapset heräsivät taas ja nyt eivät suostu menemään enään nukkumaan koska " isi pelottaa". :(
Kävin sanomassa miehelle ja hänen isälleen että NYT HILJAA JA NUKKUMAAN! mutta ei! Ne jatkaa laulamista ja huutamista tuolla...
Sydäntäni särkee kun mies pilasi kaiken eikä usko minua. Äskenki isompi lapsi sanoi minulle kyyneleet silmissä että "Nyt ei kyllä joulupukki tule tänne isin takia" siihen vielä pienempi lapsi lisäsi että " ei joulupukkeja enää". :(( MITÄ TEEN !???! ITKEN. OLEN NIIN SURULLINEN KUN MIES PILASI KAIKEN JA SAI LAPSILLE HUONON JOULUN :((
Kommentit (39)
Aikuinen ihminen ryöstää perheeltä ja etenkin lapsilta elintilan sekä ilon joulusta, itse en tuollaista katsele. Lapsen isä oli juuri tuollainen tuuliviiri itsekeskeisyyden ilmentymä, koko perhe eli hänen ehdoillaan. Pistin pihalle, nyt tänä jouluna meillä on ihana perinteinen joulu. Uusi kumppani ja hänen lapset plus me, on leivottu, leikitty ja lapset pääroolissa. Nauretaan, kokkaillaan ja ulkoillaan, ei tarvitse pelätä kenenkään. Minkäs sille voi jos ei ihminen kasva aikuiseksi, etsiköön jouluseuransa muualta. Sunkin mies voisi soittaa sitä Goodmania jatkossa yksikseen, kuvottavaa käytöstä.
Lapset nukahtivat tuohon sängylleni äsken (eivät kuulema uskalla mennä omaan sänkyyn ettei ukki tule isin kanssa sinne :( ) MIEHENI TODELLAKKIN SAA KUULLA KUNNIANSA MYÖHEMMIN! Vetelen helvetti pitkin korvia sitä kuvainnollisesti !
Sanoinkin lapsille että isi ja ukki on ottanut liikaa limsaa. Onneksi sain isoimman naurahtamaan tuollaa, mihin hän vastasi että " niinkuin sokerihumala".
Ethän mahdollista samaa ensi jouluna. Aika monelle lapselle jää lapsuuden jouluista ikäviä muistoja, joihin yleensä liittyy alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ryöstää perheeltä ja etenkin lapsilta elintilan sekä ilon joulusta, itse en tuollaista katsele. Lapsen isä oli juuri tuollainen tuuliviiri itsekeskeisyyden ilmentymä, koko perhe eli hänen ehdoillaan. Pistin pihalle, nyt tänä jouluna meillä on ihana perinteinen joulu. Uusi kumppani ja hänen lapset plus me, on leivottu, leikitty ja lapset pääroolissa. Nauretaan, kokkaillaan ja ulkoillaan, ei tarvitse pelätä kenenkään. Minkäs sille voi jos ei ihminen kasva aikuiseksi, etsiköön jouluseuransa muualta. Sunkin mies voisi soittaa sitä Goodmania jatkossa yksikseen, kuvottavaa käytöstä.
Vielä kuvottavampaa lapsille on uusperhe vieraiden ihmisten kanssa pakotettuna. Mistä tiedät pelkääkö lapset heitä? Ties mikä pedo se uusi ihku ukkosi on.
Vierailija kirjoitti:
Kuka 5v uskoo vielä joulupukkiin ja miksi olette valehdelleet lapsille 🙄
Hienostipa osasit poimia aloituksesta sen kaikkein tärkeimmän seikan. Pisteet sinulle.
Joulu pitäisi perua kokonaan, tai ainakin kieltää aikuisilta. Vain lapset saisi viettää joulua.
Joulu sujui mielestäni loppujen lopuksi ihan hyvin :) Huvittavinta oli että vanhempi lapsi oli käynyt metsästä hakemassa oksan ja sitten kaikkien edessä kun lahjoja jaettiin niin lapsi oikeen kovaa ääneen meni antamaan risun isälleen ja totesi " SEN SIITÄ SAA KUN HERÄTTÄÄ KAIKKI UKIN KANSSA KUN ON LIIKAA JUONUT LIMSAA!" :D arvatkaa oliko mieheni ja hänen isänsä punaisena!
Todella hyvää ja rauhallista joulua kaikille! Minä painun tästä saunaan ja nautin lasillisen viiniä ! :)
Vierailija kirjoitti:
Joulu sujui mielestäni loppujen lopuksi ihan hyvin :) Huvittavinta oli että vanhempi lapsi oli käynyt metsästä hakemassa oksan ja sitten kaikkien edessä kun lahjoja jaettiin niin lapsi oikeen kovaa ääneen meni antamaan risun isälleen ja totesi " SEN SIITÄ SAA KUN HERÄTTÄÄ KAIKKI UKIN KANSSA KUN ON LIIKAA JUONUT LIMSAA!" :D arvatkaa oliko mieheni ja hänen isänsä punaisena!
Todella hyvää ja rauhallista joulua kaikille! Minä painun tästä saunaan ja nautin lasillisen viiniä ! :)
Todellako sulla tekee mieli viiniä kaiken kokemasi jälkeen?
Etkö ole oppinut mitään?
Onko sama mies joka kuunteli Irwiniä pari viikkoa sitten takkahuoneessa?
Jos on, niin aika usein juo tuohon malliin.
Joulun jälkeen isi suunnittelemaan äijäluolaaa itselleen. Siellä saa sitten rentoutua omassa rauhassa.
Poliisi hakemaan miehet juoppoputkaan.
Surullista jos tämä on totta.Tämä on kyllä provo?
Vierailija kirjoitti:
Poliiseja en tahdo soittaa, koska se taatusti tekisi vielä huonomman lasten joulusta jos he näkisivät että poliisit vie isin ja ukin pois.
Mahdollistaja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lapsena usein kokenut moista ja surullinen oma äitinikin oli meidän lasten puolesta. Sinusta tuntuu nyt tällä hetkellä varmasti pahalta ja lapset voivat muistaa tämän läpi elämänsä. Itse olen 24-vuotias ja muistan hyvin, kun olin tuon ikäinen, että miltä se tuntui, kun isä tuli jouluna bilettämästä. Ajatus oli, että mitä myrkkyä isälle on annettu ja kuka sille on sitä antanut... Vieläkin muistan elävästi, kun isäni kusi alleen sohvalle ja me lapset laitettiin tonttulakki sen päähän, että se piristyisi. Itse olen ainakin oppinut noista muistoista sen, etten juoppoa miestä ota. Hyvää joulua kuitenkin teidän perheelle! Muista keskustella asiasta miehesi kanssa asiallisesti, kun hän on selvä. Äläkä huuda lasten kuullen miehellesi. Eivät he vielä ymmärrä, mikä on humala.
Mikä siinä viinassa on niin ihmeellistä että sitä pitää noin paljon juoda?
Vierailija kirjoitti:
Poliiseja en tahdo soittaa, koska se taatusti tekisi vielä huonomman lasten joulusta jos he näkisivät että poliisit vie isin ja ukin pois.
Naapuritkin voisi sitten puhua kaikenlaista...
1. "mies pilasi joulun"- aloitus 2021 jouluaattona. Onneksi olkoon, mihin osoitteeseen voi lähettää diplomin?