Mieshierojalla hillutteko tissiliivisiltään siellä vai miten?
Entä jos tarvitsee kääntyä jossain vaiheessa?
Ujostuttaa.
Kommentit (12)
Yhteisestä sopimuksesta olen alasti. Hierojani on 100 % homo, joten ei ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:37"]
Yhteisestä sopimuksesta olen alasti. Hierojani on 100 % homo, joten ei ongelmia.
[/quote] kuitenki valehtelee
Minä laitoin selästä avattavat liivit, ja hieroja avasi hakaset vatsallaolovaiheessa. Ei se sitä kommentoinut mitenkään, kun jätin liivit.
Olen myös alasti mutta olen hierojan hoito. Mieheni tätä aina kiukuttelee että naitte kuitenkin. Ja niinhän me naidaankin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:32"]Olen ilman. Tosin olen mies.
[/quote]
Seliseli, ihme tekosyitä.
Menen makaamaan mahalleni ja avaan rintsikat. Hieroja poistuu aina huoneesta, jos pitää vaihtaa asentoa. Jos hieroo esim. rintalihasta niin rintojen päällä on pyyhe, eikä tietenkään hiero itse tissistä vaan siitä ylempää, missä lihas on. Tää on vähän samaa sarjaa kuin vaikka gyne, ei vähäisimmässäkään määrin eroottinen tilanne. Vaikka hieroja onkin nuorehko heteromies.
Myöskään klitoriksen hierontaa ei pidä unohtaa!
En käy mieshierojilla, syystä että ne joita olen kokeillut ja mitä olen kuullut, ovat liian kovaotteisia. Tykkään hellästä hieronnasta. Nuo pari jolla kävin, poistuivat riisumisen ja pukemisen ajaksi, jätin päälle pikkarit ja rintsikat ja avasin rintsikat valmiiksi, menin siis ekaksi mahalleen. Hierottuuan hierojat laittoivat liivit kiinni. Käännyin siinä sitten selälleen ja hieroja laittoi pyyhkeen peitoksi. Samoin toimivat naishierojatkin. Käyn naisilla myös siksi, että on helpompi keksiä juttelemista.
Näin mieshierojana pidän siitä että naiset heittävät kaikki vaatteensa pois. Helpottuu huomattavasti esteetön pääsy klitorikseen ja pyllysilmään, joille annan kielihierontaa. Kävin Intiassa suurmestarin opissa opettelemassa oikeaoppista kielihierontaa ja nyt olen avannut pohjolan ensimmäisen kielihieromon naisille tänne Suomeen, tervetuloa!
Olen ilman. Tosin olen mies.