Noloa tulla pikaruokapaikkaan vaatimaan gourmet-huippuravintolan tasoa
ja valittaa siellä joka asiasta suureen ääneen, tehdä joka asiasta numero, nyppiä aineosasia annoksestaan suurieleisesti pois ja opettaa vielä esimerkillään omasta jälkikasvustaan täysin karseaa tyhjästävalittajaa ja draamailijaa. Noiden työntekijöiden pitäisi saada triplapalkkaa niistä työvuoroista, jolloin joutuvat ylikasvaneita lelliprinsessoja ruokkimaan! Siis noloa käytöstä, ihan oikeasti.
Kommentit (12)
Enpä nyt mene yksityiskohtiin ymmärrettävistä syistä, mutta on kyllä vaikea käsittää kuinka jotkut kehtaavatkin. Ja viitsivät, sillä sehän on kuitenkin vain yksi ruokailu, vaikka henkilö olisikin niin maan tiedostava ihan joka asiassa ja jokaisen suupalansa ravintoarvon grammalleen laskeva kuivakas kontrollifriikki. Valivalivali. ap
No mistä ymmärrettävästä syystä et kerro mitä siellä meuhkattiin? Saatais mekin nauraa.
Isäpuoleni erehtyi kerran menemään Mäkkiin ja kailotti suureen ääneen järkyttyneenä, kuinka ranskalaiset ovat niin suolaisia, ettei kukaan pysty sellaista syömään. Siis ihan normaaleja ranskalaisia olivat. Onhan ne suolaisia, mutta se on vähän se ennakko-oletus. Hän alkoi suunnilleen hyperventiloida asian takia. Tekee siis aina numeron siitä, kuinka ei itse käytä suolaa lainkaan. Ei ehkä kannata silloin mennä Mäkkiinkään. Tai syödä mitään kenenkään muun valmistamaa.
Noissa pikaruokaloissahan käydään juuri siksi että tiedetään tarkalleen mitä saadaan ja nopeasti.
Varmaan joku entinen kokoomus nuori?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:50"]
Noissa pikaruokaloissahan käydään juuri siksi että tiedetään tarkalleen mitä saadaan ja nopeasti.
[/quote]Just näin, tosin Suomessa tämä nopeus ei oikein toteudu.
No vaikka yksityisyyssyistä. No mut ei mua naurattanut. Alkoi lähinnä ärsyttää. Mä oon itse kyllä tuollaiseen veemäiseen uikuttimeen verrattuna ihana ihminen, eli aika helposti tyytyväinen, osaan olla vaatimusteni kanssa kohtuullinen ja sitä paitsi mun kanssa on mukavaa käydä vaikka syömässä, oli paikka melkein mikä vaan, en nimittäin pilaa tunnelmaa rutisemalla tyhjästä kuin vanha rasvaamaton sarana vaan pidän tunnelmia yllä silloinkin, vaikkei kaikki edes menisikään ihan nappiin. Kerrankin ihan kehun itseäni. ;) ap
Kuitenkiin se on palveluammatti ja pikaravintola on ravintola,eikä ole läävä tai sikala joten sinne kuuluu jos ei nyt ystävällistä tai ainakiin mukava paikka tulla!!! Ainakiin meidän paikkakunnassa on todella mukava henkilökunta. Ei heidän tarvikaan irvistella tai koko aika hampaita näyttää,vaan he ovat perusolemukselta ystävällisiä jotenkiin ja sinne on kiva tulla. Ovat kivoja kaikki höpöttävät ja nauravat,en kaipaa mitään teennäistä gourmea irvistystä-kun han ystävällisyys tule sydämmestä. Eikä tietäkseni kukaan valittanut.
Sama jos menee syömään ja haluaa jakaa annoksen toisen kanssa, ettei kaikki ota omaa. Silloin voi tilata mukaan ja jakaa kotona niin moneen osaan kuin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"]Enpä nyt mene yksityiskohtiin ymmärrettävistä syistä, mutta on kyllä vaikea käsittää kuinka jotkut kehtaavatkin. Ja viitsivät, sillä sehän on kuitenkin vain yksi ruokailu, vaikka henkilö olisikin niin maan tiedostava ihan joka asiassa ja jokaisen suupalansa ravintoarvon grammalleen laskeva kuivakas kontrollifriikki. Valivalivali. ap
[/quote]
Heh, sulla on huono päivä, monta aloitusta ruoasta.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:47"]Enpä nyt mene yksityiskohtiin ymmärrettävistä syistä, mutta on kyllä vaikea käsittää kuinka jotkut kehtaavatkin. Ja viitsivät, sillä sehän on kuitenkin vain yksi ruokailu, vaikka henkilö olisikin niin maan tiedostava ihan joka asiassa ja jokaisen suupalansa ravintoarvon grammalleen laskeva kuivakas kontrollifriikki. Valivalivali. ap [/quote] Heh, sulla on huono päivä, monta aloitusta ruoasta.
[/quote]
Tämä on kyllä eka aloitukseni mistään aiheesta pitkiin aikoihin, ruokaan liittyen ainoa ikinä. Oletko ihan kunnossa? ap
Missä näin on tapahtunut?
Ja tarkalleen miten?