Haikea ja vähän surullinenkin olo..
Neljäs joulu sinkkuna. Lapset jo aikuisia. Käydään toki jouluna isovanhemmilla mutta muuten olen yksin kotona. Ystäväpiirissä ei ole muita sinkkuja, joten kaikki muut viettävät joulua puolison ja/tai perheen kanssa. Rakkaudentäyteistä sellaista. Tai ainakin luulen niin omassa päässäni. Tälläisiäkö nämä juhlapyhät tuleva mulla olemaan? Itkettää.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuten totesit: kaikki tapahtuu vain omassa päässäsi.
Älä ripustaudu toisiin ihmisiin. Ala ajatella itseäsi parhaana ystävänäsi.
Tee itsellesi hyvää. Voit ottaa kaiken ajan vain nauttiaksesi keskenäsi.
Voi, miten surullista, että ihmiset eivät osaa rakastaa, arvostaa itseään.
Itse asiassa olen tuota opetellut ja päässytkin jo jyvälle mutta jostain syystä nyt nousi ikävä olo pintaan... Yritän kääntää ajatuksiani myönteiseen suuntaan tässä asiassa. Ap
Rakkaudentäyteistä sellaista. 🤣 Siltä vaikuttaakin kun esim palstaa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä rakastamisen taito. Ota se teemaksi oppia.
Kiitos, tätä aion treenata lisää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa. Kuinka moni äiti nytkin tekee kaiken yksin, että perheellä hyvä ja jää itse ilman lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa. Kuinka moni äiti nytkin tekee kaiken yksin, että perheellä hyvä ja jää itse ilman lahjaa.
Totta. Olen itsekin elänyt myös sellaisia jouluja parisuhteessa jolloin toivoin voivani olla yksin. Nyt on hyvä muistuttaa itseä niistä ajoista. Ap
Kun opit ensin rakastamaan itseäsi, niin voit rakastaa myös muita. Rakkaus tulee silloin, kun sitä vähiten odotat. Mihinkään ei kannata tyytyä, vaan odotat sitä hetkeä, kun se sinun prinssisi saapuu valkoisella ratsulla. Tsemppiä sisko <3
Täällä toinen. Alakulo vaivaa ja olo jotenkin yksinäinen. Telkkaria kattoessa tää joulu menee....
Vierailija kirjoitti:
Kun opit ensin rakastamaan itseäsi, niin voit rakastaa myös muita. Rakkaus tulee silloin, kun sitä vähiten odotat. Mihinkään ei kannata tyytyä, vaan odotat sitä hetkeä, kun se sinun prinssisi saapuu valkoisella ratsulla. Tsemppiä sisko <3
Kyllä. Viisaita, toiveikkaita sanoja. Kiitos. Ap
Teillä kuitenkin on lapsi/lapset ilmeisesti elossa. Olkaa siitä kiitollisia ja muistakaa usein kertoa heille, kuinka rakkaita he ovatkaan. Täällä on niitäkin, joilta ainoa lapsi menehtynyt ja eteenpäin on vaan mentävä.
Ota mun teini? Makaa, valittaa ja ei varmasti auta missään, mutta onhan siitä keskusteluseuraa ainakin sen jäkätyksen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olikin saatu kaikki kliseet mahtumaan samaan kappaleeseen 😂 Veikkaan, että henkilö ei ole KOSKAAN viettänyt joulua yksin.
Kuten totesit: kaikki tapahtuu vain omassa päässäsi.
Älä ripustaudu toisiin ihmisiin. Ala ajatella itseäsi parhaana ystävänäsi.
Tee itsellesi hyvää. Voit ottaa kaiken ajan vain nauttiaksesi keskenäsi.
Voi, miten surullista, että ihmiset eivät osaa rakastaa, arvostaa itseään.