Haluan nuoren naisen
Olen nelikymppinen mies ja haluaisin että naisen ikä olis 18-25. Yli 30v naiset on jo moni niin rupsahtanut.
Kommentit (45)
Ha ha haa! Kai sä tajuut, että 18-25-vuotiaat pitää sun kaltaisia nelikymppisiä ukkoja rupsahtaneina. Itse menen tuohon ikähaarukkaan ja tuo on mielipiteeni, ei helvetti!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:40"]Kukaa tollasta rupsahtanutta ukkoa haluu. [/quote] Minä oon mies parhaassa iässä. Ja en ole rupsahtanut. En tiedä mikä on ku suomessa jo 30v naiset on niin rupsahtaneita toisinku monissa muissa maissa.
[/quote]
No kun olet kerta tuollainen helmi ja varmaan varakaskin, niin ei luulisi olevan ongelmaa ;)
Minäkin haluaisin lottovoiton yms. Kaikkea ei voi saada, joskus on hyvä katsoa sinne peiliin.
Olen samanikäinen nainen kuin ap. Minäkin haluaisin komean, viriilin nuoren miehen itselleni. Mutta en ole miljonääri, jolla on varaa elättää "toyboyta", joten joudun tyytymään tavismiehiin. Laskeudu ap alas pilvistä; raha ratkaisee meidän iässämme.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:38"]
Olen nelikymppinen mies ja haluaisin että naisen ikä olis 18-25. Yli 30v naiset on jo moni niin rupsahtanut.
[/quote] Joo no siis provohan tämä on, mutta silti. Onhan se jännä ajatus, että naisen käyttöikä on 7 vuotta. Mitä sitten kun se täyttää 26? Uutta hakemaan, vai? No eihän tämä näin toimi, tietenkään.