Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvojen hoidosta tärkeää kysyttävää!! Kiitos jos autat

Vierailija
07.04.2015 |

moikkamoi! Eli aamulla pesen mun kasvot vedellä, jonka jälkeen laitan silmänympärysvoidetta, kasvovetta ja kosteusvoidetta.

Illalla pesen meikit pois ja laitan taas silm.ymp.voidetta, kasvovetta, kasvoöljyä, kosteusvoidetta ja lopuksi vielä yövoidetta.

Pohdin vaan että olisiko ok jos jättäisin kosteusvoiteen pois niin että aamulla vesipesun jälkeen laittaisin silm.ymp.voidetta, kasvovetta ja päiävoidetta, illalla taas silm.ymp.voidetta, kasvovetta, kasvoöljyä ja yövoidetta kasvoilleni siis? Vai pitääk öerillisestä kasojen kosteusvoiteesta saada se kosteus vai voinko korvata kosteusvoiteen yö- ja päivävoiteella?'

KIITOS ÄLYTTÖMÄSTI AVUSTA!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Laitat illalla naamaan öljyä ja voidetta ja vielä yövoidetta?

Mut siis niin ei se sun naama tiedä laitatko siihen päivä- vai yövoidetta vai jotain missä ei lue tai kenties 24h voidetta. Teepä vaikka niin että laitat aamulla päivävoiteen ja illalla yövoiteen ja sen öljyn, jos sitä koet tarvitsevasi...

siis mikä on erillinen kasvojen kosteusvoide?? Ne on kaikki samaa kamaa, yövoide ehkä paksumpaa ja päivävoiteessa saattaa olla suojakerroin, mut kyllä ne päivä- ja yövoiteet on ihan kosteusvoiteita.

Vierailija
2/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen naaman sebamedilla aamuin illoin ja laitan sen jälkeen aqualan l perusvoidetta. Tässä aknesta kärsineen koktail.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku vanha haahka, jonka pitää kosteuttaa talven kuivattamaa ihoa? Muuten en tollaista rasvoilla hölväämistä käsitä.

Vierailija
4/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yöksi tarvii laittaa voiteita.

Vierailija
5/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan tarvitse noin paljon rasvausta, vaikka ihosi olisi kuiva kuin korppu.
Tässä vaihtoehtoinen ja parempi rutiini: Kerran viikossa tai kahdessa kasvonaamio, muista tarkistaa iholaatusi sopivuus naamioon. Sitten pari kertaa viikossa jotakin ohutta voidetta ja jos haluat, kasvovesi aamuisin. Suosittelen, teen näin itse ja ihoni on kosteutettu, finnitön ja voiteisiin ei mene niin paljon rahaa.

Vierailija
6/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minulla iho muuttui paremmaksi kuin koskaan kun jätin pois kaikki voiteet. On mulla purkki perusvoidetta siltä varalta että jos vaikka flunssaisena nenänympärys kuivuu pyyhkimisestä, tai pakkasella vähän poskipäät on kuivat. Mutta säännöllisesti en enää laita mitään rasvoja ja iho on parempi kuin koskaan. iltaisin pesen meikit pois saippualla ja siinä se. Ei kasvovettä, ei sy-voiteita, ei yövoiteita, ei mitään. Eikä aamullakaan mitään.

Vierailija
7/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:14"]Ei yöksi tarvii laittaa voiteita.
[/quote]

Joidenkin tarvitsee

Vierailija
8/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:27"]Et todellakaan tarvitse noin paljon rasvausta, vaikka ihosi olisi kuiva kuin korppu.
Tässä vaihtoehtoinen ja parempi rutiini: Kerran viikossa tai kahdessa kasvonaamio, muista tarkistaa iholaatusi sopivuus naamioon. Sitten pari kertaa viikossa jotakin ohutta voidetta ja jos haluat, kasvovesi aamuisin. Suosittelen, teen näin itse ja ihoni on kosteutettu, finnitön ja voiteisiin ei mene niin paljon rahaa.
[/quote]
Jos meikkaa niin väkisinkin pitää päivittäin pestä ja rasvata uudestaan

Vierailija
9/9 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 16:30"]

Heh, minulla iho muuttui paremmaksi kuin koskaan kun jätin pois kaikki voiteet. On mulla purkki perusvoidetta siltä varalta että jos vaikka flunssaisena nenänympärys kuivuu pyyhkimisestä, tai pakkasella vähän poskipäät on kuivat. Mutta säännöllisesti en enää laita mitään rasvoja ja iho on parempi kuin koskaan. iltaisin pesen meikit pois saippualla ja siinä se. Ei kasvovettä, ei sy-voiteita, ei yövoiteita, ei mitään. Eikä aamullakaan mitään.

[/quote]

Sama täällä, naamassani oli vuosia kaikenlaista "pikkuvikaa", kunnes lakkasin laittamasta naamaani yhtään mitään, ihon kunto parani todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan