Kerro kappale, josta tulee joku mieleen
Tuleeko sinulle jostakin kappaleesta joku tietty ihminen mieleen? Mistä? Kuka?
Kommentit (28)
Britney Spearsin Oops did it again. Terkkuja salarakas J:lle, jos nyt jostain kumman syystä sattuisit täällä pyörimään.
J Karjalaisen telepatiaa; siinä sängyn laidalla, kun me kerran suudeltiin, oi mä uskon ihmeisiin. Tottakai vanha heila
Example - Natural disaster ja Calvin Harris - Summer. Tapasinpa kerran kesällä ihanan miehen kenen kanssa näitä tanssittiin kerta jos toinenkin. Sitten tuli syksy... Sain kenkää kuin kesäkissa. Hitto.
Ei kukaan tuttu, mutta silloin kun Eerikan murhasta kirjoiteltiin paljon, kuulin eka kertaa Mariskan Kukkurukuu. Jotenkin niistä sanoista tulee aina Eerika mieleen.
Kavinsky ft. lovefoxx - Nightcall
Yksi mies, joka sekoitti pääni aika pahasti joksikin aikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:40"]
J Karjalaisen telepatiaa; siinä sängyn laidalla, kun me kerran suudeltiin, oi mä uskon ihmeisiin. Tottakai vanha heila
[/quote]
Ja me hiivimme ylös vuokrahuoneesee, älä herätä mummoa, jätä kengät eteiseen...seinän takana mummo jatkoi yskimistään, meillä oli yliasitit , hän ei kuullut yhtään mitään. Muistoja nuoruusvuosilta, voi sitä aikaa
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:56"]
Moottoritie on kuuma ♥ Ville
[/quote]
Pääsin ripille tuona kesänä
Erottiin avokkini kanssa jokseenkin hyvissä väleissä kymmenen vuoden seurustelun jälkeen - tämä biisi pelasti katkeruudelta ja antoi mielentilan, jossa kykenin olemaan kiitollinen siitä, mitä oli.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Marina And The Diamonds: Perfect Stranger.
Mieleen tulee elämäni rakkaus. Myös Coldplayn Yellow tuo mieleen kyseisen henkilön.
Tori Amoksen Invisible Boy tuo taas mieleen erään ranskalaisen miehen, johon tuhlasin pari vuotta.
Mulla on jokaiselle naisystävälle joku biisi mistä ne tulee mieleen!
Anna Hanskin jos et sä soita ja Juicen kaksoiselämää. Nuoruuden rakkaus tämäkin. :)
Skid Row - I remember you
Minä 16, poika 18 ja niin täyttä rakkautta se kesä vuonna 1990
Anal thunder- erection Kaikki naiset ketä baarista on roudannu himaa..