Nainen jolla visiiri naamalla kaiveli sormin Lidin paistopisteen tuotteita- maalaisjärki much?
Kommentit (14)
Toinen on karkkilaarit, sormin maistellaan sieltä! Yäk.
Noita löytyy. Tänään yks mies aivasteli ja yski kaupassa. Otti maskin pois, kaivoi nenää ja sitten jatkoi ostoksia. Katsoin, että menin eri kassalle.
Siinä oli ns. parempi ihminen, kunhan suojaa naamaansa virukselta niin voi tunkea ps kaiset näppinsä pullien sekaan. Ulkona pisti varmaan vielä tupakaksi!
Eikös ole hygieenisempaa ottaa se pulla sormilla kuin tarttua kaikkien pitelemiin pihteihin? Niin sanoo minun maalaisjärki.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole hygieenisempaa ottaa se pulla sormilla kuin tarttua kaikkien pitelemiin pihteihin? Niin sanoo minun maalaisjärki.
Mikä järki❓😖❓
Yök. Ennen koronaa oli perusmeininki että toiset aivastelee ja räkii käsiinsä bussissa ja sitten painetaan pysähdysnappia. Korona on rajoittanut tuota. Ällöttävää oli kun kerran yks mies aivasti mun niskaan bussissa silleen et oikein tunsin kun räkä lensi.
Olit sitten, AP, Lidlissä ostoksilla? Mites toi oma järjen käyttö?
Työkaveri tuli ennen koronaa töihin ja kokouksessa kertoi, että on vatsatauti (kävi usein vessassa), mutta ei jaksa vaan olla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli ns. parempi ihminen, kunhan suojaa naamaansa virukselta niin voi tunkea ps kaiset näppinsä pullien sekaan. Ulkona pisti varmaan vielä tupakaksi!
Sisällä tupakointi on kielletty.
Näin kerran, niin uskomatonta kun tämä onkin, ihmisen ottavan kädellään suolaliemessä säilöttyjä herkkukurkkuja tynnyristä omalla kädellään.
En koskaan osta mitään irtotavaraa, jossa on mahdollisuus, että joku pazkanäppi on päässyt sitä hypistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Ennen koronaa oli perusmeininki että toiset aivastelee ja räkii käsiinsä bussissa ja sitten painetaan pysähdysnappia. Korona on rajoittanut tuota. Ällöttävää oli kun kerran yks mies aivasti mun niskaan bussissa silleen et oikein tunsin kun räkä lensi.
Mun kaveri, joka on sanavalmis, toteaa tuollaisille ihmisille kovaan ääneen että ”käsi suun eteen”. Usein ne ihmiset nolostuu :D tosin nyt korona-aikana ei kättä suun eteen vaan hiha..
Vierailija kirjoitti:
Olit sitten, AP, Lidlissä ostoksilla? Mites toi oma järjen käyttö?
Hyvä kysymys. Itse olen vähentänyt asiointeja Lidlissä ihan sen takia, että siellä on kaikkein eniten maskittomia ja muita välinpitämättömiä, jollaisesta ap:kin kertoo. Lidl olisi voinut kopioida Saksasta myös maskipakon kauppoihinsa.
Tämän takia en enää osta paistopisteen tuotteita.